Jump to content


Community Status Updates


Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

Δεν ξέρω αλλά μου βγήκε! Καλέ μια χαρά είναι καλέ η sig; μια στο junpei του Hibari μια στη δική μου...καλέ μια χαρά είναι! Χα χα, κι εγώ θέλω να βάλω το bossu αλλά μου αρέσει υπερβολικά κι αυτό το set που έχω τώρα οπότε θα περιμένω λίγο καιρό!
Sep 28 2011 17:32
Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

XD Γιατί καλέ; Τώρα που την ξαναβλέπω δε μ' άρεσε η sig πάντως. Μήπως να βγάλω το χαζό άσπρο από πίσω και να το ξαναστείλω; Yup, αν και έβγαλα με πολύ βαριά καρδιά το προηγούμενο και τώρα θέλω να το ξαναβάλω.
Sep 28 2011 17:11
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

Oh...I'm giggling like an idiot! :3 Sank you~! Είναι πολύ ωραίο~! Is this a Wolfwood set I see here?
Sep 28 2011 16:52
Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

[spoiler=Bossu Set] [IMG]http://i634.photobucket.com/albums/uu69/I_eat_your_soul/Signatures/Sets/Ava-12.jpg[/IMG] [IMG]http://i634.photobucket.com/albums/uu69/I_eat_your_soul/Signatures/Sets/Xsig.jpg[/IMG] [/spoiler] Request - Done
Sep 28 2011 15:44
Photo

Maffy → Fallen_Mpougatsa

Ωωω μα γιατί το λες αυτό x) Eίναι μια χαρά φιλικός *cough cough COUGH*
Sep 28 2011 14:19
Photo

Fallen_Mpougatsa → Maffy

E, δεν το λες ότι χαραμίζεσαι κι εσύ...xD
Sep 28 2011 14:01
Photo

Maffy → Fallen_Mpougatsa

H αλήθεια είναι! όσο πιο τρομακτικός, τόσο πιο πετυχημένος! Βέβαια εμένα η καρδιά μου ανήκει στον Squalo <3
Sep 28 2011 13:39
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kenny

That so? Then it's done...:smokingg:
Sep 28 2011 13:31
Photo

Kenny → Fallen_Mpougatsa

Όπως έγραψα και στην Kai, Παρασκευή 5 η ώρα το απόγευμα στην Καμάρα, κι από κει πάμε Δάδα. ^^
Sep 28 2011 13:07
Photo

Fallen_Mpougatsa → Blacker_than dark

Ε, κοίτα. Με το που περνάς την Καμάρα είναι τα πρώτα κτήρια του ΑΠΘ. Εκεί είναι δίπλα στην Φιλοσοφική και την Θεολογική ΜΕΣΑ στο κτήριο της Νομικής. Επειδή είμαστερ νεοσύστατη σχολή -10 χρονών με το ζόρι- δεν έχουμε εννοείται δικό μας κτήριο. Να φανταστείς, ένα κτήριο που είναι μέσα στην πόλη μετά την Αριστοτέλους -αν πηγαίνεις Αριστοτέλους από τα Πανεπιστήμια- και έχουμε τρεις τέσσερις αίθουσες, είναι των ΜΜΕ!
Sep 28 2011 11:43
Photo

Blacker_than dark → Fallen_Mpougatsa

που ακριβως ειναι η σχολη σου?? (εννοω τοποθεσια..)
Sep 28 2011 11:35
Photo

Kenny → Fallen_Mpougatsa

Είμαι, αν και χωρίς λόγο, μιας και έχασα όλη την εξεταστική, και παίζει να χάσω και το εξάμηνο.
Sep 28 2011 11:22
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kenny

Arigatooooooooo Kenny-san! Αλήθεια, είσαι Θεσσαλονίκη?
Sep 28 2011 11:22
Photo

Kenny → Fallen_Mpougatsa

Ο μόνος καλός centralized online reader που υπάρχει είναι το [URL="http://www.batoto.com/"]Batoto[/URL], κι αυτό γιατί τα όποια έσοδα από διαφημίσεις δεν πάνε στις τσέπες κάποιου άχρηστου website owner (λέγε με mangafox, mangahere, mangareader, mangoavocado κτλ). Δεν έχει ακόμα την τεράστια ποικιλία που έχου Πέραν αυτού, πολλά scanlation groups πλέον έχουν τον προσωπικό τους online reader, και τι καλύτερο από το να το διαβάζεις κατευθείαν από την πηγή, αμέσως μόλις βγει. Προσωπικά, έχω όλα τα manga που διαβάζω σε μια reading list στο [URL="http://www.mangaupdates.com/"]mangaupdates[/URL], γιατί όποτε βγαίνει νέο chapter το πρώτο site που το μαθαίνει είναι αυτό. Από το mangaupdates βρίσκεις το site των scanlators και πας και το διαβάζεις εκεί. Μια μέρα πρέπει να στρωθώ και να φτιάξω αυτό το thread-οδηγό για το πως διαβάζουμε manga... :smokingg:
Sep 28 2011 11:19
Photo

Fallen_Mpougatsa → Blacker_than dark

Πολιτικές επιστήμες. :tensai: Because even now there is a breeding place for them. Α καλά, το ότι έχω ψηθεί έχω ψηθεί. Να σε πω, περιμένω να τελειώσω Tiger and Bunny, Fate/Stay Night και να φύγει ο αδερφός μου στρατό και θα το δω. Επίσης, ωραίο το τραγουδάκι!
Sep 28 2011 11:11