Jump to content


Community Status Updates


Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Ρε,σήμερα το λιώσαμε με το mafia theme !! XD XD XD Κρίμα που η ιρις μας έσβησε την Ιεραρχία!
Sep 29 2011 20:56
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Yoshhhhhhh ! ;)
Sep 29 2011 15:06
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kenny

Τελικά λέμε να το τολμήσουμε μόνες μας...αλήθεια, τι λες να μας κάνετε ένα sub-forum για το KHR που θέλουμε να παίζουμε κι εμείς τα παιδιά? ^^ Ε ε ε ε ε ε? :3
Sep 29 2011 15:06
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

You got it boss!
Sep 29 2011 15:04
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Πρήζω Iristella και πρήξε Kenny για το Sub-forum στο ΚHR.
Sep 29 2011 15:00
Photo

Fallen_Mpougatsa → metalmusicmaniac

Ha ha, Ok ;) άντε να δούμε!
Sep 29 2011 13:43
Photo

metalmusicmaniac → Fallen_Mpougatsa

Δεν το σνομπάρω απλά λέω οτι ποτέ δεν θα το εκανα. Βασικά πρώτη της επιλογή είναι Rukia αλλά επειδή αλλάζει γνώμη κάθε τρεις και λίγο δεν μπορείς να την εμπιστεύεσαι. Πάντως για τιμές δεν έχει πρόβλημα, το χρήμα ρέει άφθονο για αυτήν (γιατί όχι και για μένα :nanana:). Thanks πάντως και θα δούμε τι θα κάνουμε από 'κει και πέρα
Sep 29 2011 13:40
Photo

Fallen_Mpougatsa → metalmusicmaniac

To μόνο μαγαζί που ξέρω εγώ είναι το Cine shop το οποίο βρίσκεται πλατεία Ναυαρίνου, πάνω πάνω αλλά είναι ακριβούτσικο. Πάντα μπορείτε να τα κάνετε μόνοι σας γιατί εντάξει, δεν το λες ότι έχει και φοβερή ποικιλλία και λογικό είναι εφόσον σιγά την άνθιση του cosplay στην Ελλάδα. Τι θέλει να ντυθεί? Και γιατί το σνομπάρεις βρε? xD
Sep 29 2011 13:35
Photo

metalmusicmaniac → Fallen_Mpougatsa

Hey, don't misunderstand things! Μια φίλη μου έχει φαγωθεί για cosplay και επειδη είναι εκτος του site είμαι εγώ ο διαμεσολαβητής. Εγώ να κάνω cosplay? Με τίποτα! :smokingg:. Α και μιας που ακόμα δεν πήρα απάντηση, ξέρεις κάνα μαγαζί στο κέντρο που θα μπορέσουμε να βρούμε ρούχα για cosplay?
Sep 29 2011 13:31
Photo

Fallen_Mpougatsa → metalmusicmaniac

θες cosplay εσύ! :3 Λοιπόν, στο επόμενο πάρτυ σίγουρα θα χαρείς! xD
Sep 29 2011 13:26
Photo

Fallen_Mpougatsa → metalmusicmaniac

Έτσι. κι αν με βρεις μόνος σου θα ανέβεις και level! :D
Sep 29 2011 10:30
Photo

metalmusicmaniac → Fallen_Mpougatsa

It's OK! Να δω αν θα σε αναγνωρίσω μες στο κόσμο! Θα είναι μια πρόκληση για μένα σαν ανερχόμενος spy/stalker :P
Sep 29 2011 09:35
Photo

Fallen_Mpougatsa → metalmusicmaniac

Χα χα, γι αυό ρώτησα για σας ειδικά! :Ρ Άντε ωραία θα ρθω να σας δω, να σας ακούσω! Αλλά μετά θα πρέπει να φύγω σκαστή, να ξες! Black arrows, nice!
Sep 29 2011 09:28
Photo

metalmusicmaniac → Fallen_Mpougatsa

'Οπως είδες το όλο φεστιβάλ ξεκινάει στις 7. Εγώ βγαίνω με τους black arrows και θα βγούμε κατά τις 9.
Sep 29 2011 09:26
Photo

Fallen_Mpougatsa → metalmusicmaniac

Oh nice! Εσείς τι ώρα βγαίνετε?
Sep 29 2011 09:24