Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Ναι όντως΄ δε θα είμαστε πλέον οι cult μουράκλες με το gama-to thred!
Σεπ 29 2011 21:44
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Δεν λέω πολλά,αλλά στο Gamato thread,θα χαθεί η μαγεία της σκοτεινής,μουχλιασμένης και ξεχασμένης από τους Θεούς,γωνιάς του Forum,αν πέσει καθάρισμα...
Σεπ 29 2011 21:39
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

:nanana::nanana::nanana: άσε άσε νιώθω...κενή μέσα μου.
Σεπ 29 2011 21:36
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Και σου'πα κρύβε λόγια...... Γιατί να πέφτει καθάρισμα και στο thread του Gama-του ; Γιατί θεοί ;;;;;;
Σεπ 29 2011 21:30
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → iristella

Αχ, φταίει το ύφος του γλάρου που δε μπορώ να αντισταθώ στο επιχειρημά σου, το ξέρω...από μικρή τον είχα σε εκτίμηση!
Σεπ 29 2011 21:25
Φωτογραφία

iristella → Fallen_Mpougatsa

Κοίτα δες το από την άλλη πλευρά. The cleaner the thread, the more people can read it easily and the more people can join in the conversation. ^_^ Γι αυτό όχι spam, όχι οff topic σε threads και subforums[B] *παίρνει την πόζα του γλάρου από το διαφημιστικό*[/B]
Σεπ 29 2011 21:23
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → iristella

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO-! Mακάρι να μην είχα ανοίξει ποτέ το στόμα μου. Μέχρι και το Gamaran? Sniff sniff/ [B]drama queen mode off[/B].
Σεπ 29 2011 21:20
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Άσε άσε, μας παρακολουθούν παντού...πρέπει πάντα να κοιτάμεπίσω από τον ώμο μας...και να φανταστείς ακόμα τώρα μπήκαμε στη μαφία! Ω, χαίρομαι που είμαι έμπνευση στο αφεντικό! Και χαίρομαι που το αφεντικό δίνει τα credits! xD
Σεπ 29 2011 21:18
Φωτογραφία

iristella → Fallen_Mpougatsa

Well από εδώ και στο εξής για να μην αισθάνεστε παραμελημένοι τα thread του KHR του Beelzebub και του Gamaran θα τα έχω στο auto refresh. :P
Σεπ 29 2011 21:16
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Χαχαχαχα !!!! Κρύβε λόγια,κρύβε λόγια......| Όλα τα είδα και απο εσένα πήρα την ιδέα για το δικό μου! ;)
Σεπ 29 2011 21:16
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → iristella

:D Δεν είναι ότι spammαραμε πολύ στο thread Beelzebub [SIZE="1"]-ή ότι πατάει και κανένας άλλος εκεί μέσα-[/SIZE]... :D
Σεπ 29 2011 21:15
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Πάντως το θεματάκι με το Beelzebub ακόμα δεν το παρατήρησαν! xD Ε θα με πεις μόνο εμείς πατάμε εκεί μέσα απ'ότι φαίνεται τελικά! Χα χα, ωραία, υπέροχα! Α, και τσέκαρε το γκρουπ άλλη μία τώρα! ;) Kαι φυσικά είδες τι γράφει κάτω από το δικό μου user, έτσι?
Σεπ 29 2011 21:10
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Ε χε χε...όλοι μαζί τώρα~!
Σεπ 29 2011 21:06
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Τσέκαρε κάτω από το username το τίτλο ! XD Ζήτησα,από την Ιρι,αν το βρει να μου το στείλει.
Σεπ 29 2011 21:00
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

:nanana: Ναιιιιιι~! Αλλά δεν πειιράζει ρε, θα το ξαναβάλουμε στο καινούργιο groupπου έγινε, θα κάνουμε ένα topic που θα λέγεται familia! xD
Σεπ 29 2011 20:57