Jump to content


Community Status Updates


Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Επόμενο βήμα: Group της φαμίλιας στο FB. Αλλά από αύριο.Καληνύχτες.
Sep 29 2011 23:28
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Ε χε χε! Τώρα θα έχουμε κι άλλους λόγους να καιγόμαστε! xD
Sep 29 2011 23:20
Photo

Fallen_Mpougatsa → Dr.ApE

Ο χο! Να σαι! Τώρα τα λέμε ταυτοχρόνως από δύο site!
Sep 29 2011 23:17
Photo

Dr.ApE → Fallen_Mpougatsa

Hey hey :P !!!!! Kalos se vrika !!! ^^
Sep 29 2011 23:16
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Nai ! :D :D
Sep 29 2011 23:11
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Το πήρες?
Sep 29 2011 23:08
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Το πιστεύω! XD Όλα τα καϊδια μαζί...Αλλά δεν πειράζει,μέχρι να ανέβω ή να κατέβετε,θα την βγάζουμε από εδώ.
Sep 29 2011 22:54
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Χα χα, πάντα θες και χρειάζεται κάτι μεγαλύτερο εντάξει σε καταλαβαίνω. Όμως ψάξτο κι εσύ! ;) επίσης, ειλικρινά αν έμενες εδώ θα κάναμε ωραία rp εγλω εσλυ η Κai και η μικρή! xD
Sep 29 2011 22:51
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Koita,μια μικρή παρέα από otakus,την έχω,απλώς θέλω μια πιο ενεργη κοινότητα. Βέβαια,ίσως να έχεις και δίκιο....
Sep 29 2011 22:44
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Πω πω. Πίκρα μεγάλη αυτό. Αλλά ξέρεις τι, απλώς δεν είστα καλά δικτυωμένη, ξέρω κι άλλουε από Αθήνα που το λένε αυτό!
Sep 29 2011 22:41
Photo

zennith666 → Fallen_Mpougatsa

Balto!!!
Sep 29 2011 22:37
Photo

Fallen_Mpougatsa → zennith666

Τ^Τ Διάλεξαν το άλλο...
Sep 29 2011 22:36
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Αθήνα μένω την τρέλα μου,την μαύρη... Τ____Τ Οι περισσότεροι που ξέρω πως ασχολούνται με manga,anime κτλ. Μένουν Θεσσαλονίκη...Πτανα ζωή..
Sep 29 2011 22:34
Photo

zennith666 → Fallen_Mpougatsa

Nai more balto kai gamo einai
Sep 29 2011 22:33
Photo

Fallen_Mpougatsa → zennith666

άντε καλά, corzertti να μας θυμίζει και κορσέ! :3
Sep 29 2011 22:32