Jump to content


Community Status Updates


Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Υποτίθεται,πως το υπουργείο υποχώρησε στα αιτήματα,του συμβουλίου και ενέκρινε περισσότερα χρήματα για το έκτακτο εκπαιδευτικό προσωπικό.Έτσι,αποφασίστηκε να ανοιξει η σχολή.Σκέψου,πως την τελευταία εβδομάδα το ΤΕΙ είχε αναστείλει την λειτουργία του,με βάση απόφαση του Συμβουλίου.
Oct 20 2011 17:06
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Well shit. Αν είναι δυνατόν. Και πώς θα λειτουργείτε?
Oct 20 2011 17:00
Photo

eyl → Fallen_Mpougatsa

bishounen παρέλαση θα ήταν αν ηταν manga! αλλα κ οι κοπελλες δεν θα πήγαιναν πίσω (στο κάτω-κάτω τi yuri lover είμαι αν δεν κανω κανα girl x girl ship?) [QUOTE]Αν σ'άρεσε, δες κι αυτό από την ίδια: [URL="http://eva-black.deviantart.com/art/HBP-cover-26970171?q=gallery%3Aeva-black%2F954120&qo=14"]HBP cover[/URL][/QUOTE] δεν παίζεται η κοπελλα! εξω απο τα δόντια!
Oct 20 2011 16:50
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

"Ξανανοίγουμε",αλλά χωρίς να γίνει γενική συνέλευση.Οπότε,όλα είναι επίφοβα.Θα δούμε....
Oct 20 2011 16:47
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Ο.Ο 6:30? Απαπαπα...καλά έκανες και παρακοιμόσουν! Πάντως άντε ρε ξανανοίγετε!
Oct 20 2011 16:46
Photo

Fallen_Mpougatsa → eyl

Kι εμένα με εξουθένωσε πνευματικά αυτό το πράγμα. Αλλά το κακό άρχισε με τον Σείριο. Κλάμμα να δεις εκεί! Αν εξαιρέσουμε τον Fred στον οποίο ήμουν μεγαλύτερη και δάκρυσα πολύ, μόνο στον Σείριο τέτοιο πράγμα! Αν σ'άρεσε, δες κι αυτό από την ίδια: [url=http://eva-black.deviantart.com/art/HBP-cover-26970171?q=gallery%3Aeva-black%2F954120&qo=14]HBP cover[/url] E he he αν το Harry Potter ήταν Ιαπωνικό ο Hagrid θα τανε...
Oct 20 2011 16:42
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Για να πάρεις,το αίμα σου πίσω,σκέψου ότι απο την Δευτέρα,που ανοίγει η σχολή θα σηκώνομαι στις 6.30....... (#Τ__Τ)
Oct 20 2011 16:42
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Xα χα χα, ναι κάνε μόστρα τώρα! :P
Oct 20 2011 16:39
Photo

eyl → Fallen_Mpougatsa

με εξουθένωσε στο τέλος το βιβλίο που τους είχε όλους μια γραμμη νεκρους... [QUOTE] [URL="http://eva-black.deviantart.com/art/Six-years-of-Harry-and-Ginny-28473246?q=favby%3Afallenangelitachi%2F38742478&qo=9"]Six years of Harry and Ginny[/URL][/QUOTE] hahahahaha με πέθανε! bishounen? don't mind! xD[QUOTE][URL="http://suf78.deviantart.com/art/HP-Doodle-Their-young-days-180809261?q=favby%3Afallenangelitachi%2F38742478&qo=2"]Hagrid for the win[/URL][/QUOTE] κ εμένα στον hagrid κολλησε το βλεμμα μου!
Oct 20 2011 16:36
Photo

Fallen_Mpougatsa → eyl

E καλά το Μ.Υ.Ξ.Α. δεν παιζόταν! Ήταν απλώς επικό! Η μετάφραση ήταν φοβερή! Αλλά και τα δίδυμα τα πάω τόσο μα τόσο πολύ όσον αφορά το γέλιο...Freeeeeeeed! T^T Ha ha, I know right? Δηλαδή, τι να πεις σε τέτοιο ειδύλλιο? Να, αυτή η κοπέλα το λέει καλύτερα: [url=http://eva-black.deviantart.com/art/Six-years-of-Harry-and-Ginny-28473246?q=favby%3Afallenangelitachi%2F38742478&qo=9]Six years of Harry and Ginny[/url] Α, και να φανταστώ σου αρέσουν τα bishounen; πάνε δες αυτά: [url=http://suf78.deviantart.com/art/HP-Doodle-Their-young-days-180809261?q=favby%3Afallenangelitachi%2F38742478&qo=2]Hagrid for the win[/url] [url=http://flayu.deviantart.com/art/Secrets-of-the-Darkest-Art-191078396?q=favby%3Afallenangelitachi%2F38742478&qo=3]The horcruxes[/url]
Oct 20 2011 16:27
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Poser-NEET mode/ Έχω κάτι εβδομάδες να σηκωθώ πριν τις 9 !!! XD
Oct 20 2011 16:22
Photo

eyl → Fallen_Mpougatsa

*high five* η ερμιόνη του βιβλίου είναι ο,τι καλύτερο κ αστείο (περισσότερο) είχε να μας προσφέρει το βιβλίο. το Μ.ΥΞ.Α. (εδώ φάνηκε κ το πόσο καλή ήταν η μετάφραση -μετωπο υπερ ξωτικων αναξιοπαθούντων-) με είχε παραλύσει 20 λεπτά απο το γέλιο! τα τελευταία κεφ ήταν εμφανώς διαφορετικά σε ύφος, δεν ηταν μόνο φιλία κ actiοn, που ήταν απολύτως φυσιολογικό, τα παιδια μεγάλωναν. harry/ginny ήταν πολύ wtf!
Oct 20 2011 16:20
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

E he he, δεν πειράζει τουλάχιστον κοιμήθηκες και ξεκουράστηκες. Εγώ αύριο έχω να σηκωθώ 7κ30 ώρα...
Oct 20 2011 16:16
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Αυτό εννοείται,η γνώμη των άλλων είναι βασική. Άσχετο,αλλά πάλι ποσταρα τελευταίος στο Reborn thread ! :nanana:
Oct 20 2011 16:13
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Χα χα, τουλάχιστον εσύ έμεινες σταθερός στην οικογένεια των σκυλοειδών! Κράτα τον! ΟΚ, θα δούμε. Θα ρωτήσουμε και τους άλλους για ιδέες έτσι?
Oct 20 2011 16:11