Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Botsun → Fallen_Mpougatsa
Μόλις έγραψα.Πέρνα μια βόλτα να με θαυμάσεις το παλικάρι. XD
Όταν το βρω,θα σου στείλω κομμάτι του σεναρίου,να κλάψουμε μαζί....
Νοέ 01 2011 23:08
Fallen_Mpougatsa → Botsun
Καλά καλά...! Κάποια στιγμή όμως που θα πάει?
Δε λέω να το αρχίσουμε το κανονικό το rp αλλά σ'αυτό δεν παίζεις καθόλου κι έχω μείνει μόνη μου στην Ιταλία! Τ^Τ
Νοέ 01 2011 23:07
Botsun → Fallen_Mpougatsa
ΧΑ~ΧΑ~ΧΑ!!
Αποκλείεται,είναι υπερβολικά ντροπιαστικό..... :P
Τέλος πάντων,άντε να αρχίσουμε το κανονικό rp!
Νοέ 01 2011 23:03
Fallen_Mpougatsa → Kai
He he he, το κουνιαδάκι όντως γνωρίζει!
Αχα αχα! An S, it always has to be an S! T^T Don't remind me...
Νοέ 01 2011 23:01
Kai → Fallen_Mpougatsa
Στο νησί είμαστε ακόμα! Ευτυχώς το έσωσε ο Nozomu με το δυναμικό πεδίο και επιστρέψαμε στο καμένο μας rp. My κουνιαδάκι knows his stuff.
Right? Right? An S has to be an S. Το πρόβλημά σου είναι χειρότερο. Ένα S δεν χαίρεται επειδή του κάνουν κακό, χαίρεται επειδή του δίνουν ευκαιρία να τους γυρίσει τη χάρη. :hehehe:
Νοέ 01 2011 22:54
Fallen_Mpougatsa → Kai
Όντως πρέπει να προστατέψουμε και τα σπίτια μας...και ναι Τ^Τ δεν παίζει λίγο! Λίγο ακόμα κι αφού τελειώσω να σκοτώνω έρχομαι κι εγώ στην Ιαπωνία μαζί σας που είσαστε και δεν είσαστε στο νησί! xD
Και να μη γελάσεις με αυτά που γίνονται? Πάντως κι εγώ συμμερίζομαι την έγνοια σου! Κι εγώ ώρες ώρες αναρωτίεμαι με μερικά πράγματα τι τα κάνω και χαίρομαι αφού μου κάνουν κακό. I'm supposed to be an S too...
Νοέ 01 2011 22:50
Kai → Fallen_Mpougatsa
Yup, security problems, τα έχουμε εμείς οι πλούσιοι, καταλαβαίνω. O Botsun πάντως δε λέει να παίξει λίγο μαζί σου σ' έχει αφήσει στο έλεος του Θεού.
Εγώ πάντως δεν την πάλεψα σήμερα με το rp, βηχογελούσα και με πονούσε ο λαιμός αλλά το ευχαριστιόμουν. Μαζοχιστικές τάσεις, δε μ' αρέσει αυτό. I'm supposed to be an S you know.
Νοέ 01 2011 22:45
Fallen_Mpougatsa → Botsun
Παρακαλώ! ^^
Πω πω, θέλω ένα αντίγραφο του εν λόγω εγγράφου! Θέλω!
Νοέ 01 2011 22:42
Fallen_Mpougatsa → Kai
Ha ha, έλα ρε συ, δεν έμεινα με το botsun, απλώς κάποιος έπρεπε να προστατέψει και τη βιλάρα μου! Επίσης... Τ^Τ έπρεπε να ρθωωωωω! Θα κανα κι εγώ εξάσκηση στο να γράφω τη Varia.
Λες? Λες να ακολουθήσει και το τι έγραψα εγώ στο προφίλ σου? Έλα έλα botsun, αν το διαβάζεις μην ανησυχείς, ακόμα σ'αγαπάμε...
Νοέ 01 2011 22:42
Botsun → Fallen_Mpougatsa
Σ'ευχαριστώ πολύ.
Ένα σου λέω,ο πρωταγωνιστής είναι ένας Gary-Stu και όλη η ιστορία είναι για το πόσο γαμάτος μπορεί να γίνει.... XD
Νοέ 01 2011 22:39
Kai → Fallen_Mpougatsa
:hahaha: Το ξέρω, είμαι κακός άνθρωπος αλλά η αλήθεια είναι πως μ' άρεσει. You should follow the cool guys. Botsun is not a cool guy, he is forever alone, το διαλαλεί παντού.
Απόδειξη ότι θα δει το συγκεκριμένο post και θα τον πάρει από κάτω πάλι.
Νοέ 01 2011 22:38
Fallen_Mpougatsa → Kai
[QUOTE=Kai]((Page 13, post 5th, you dug your own grave))[/QUOTE]
Way to rub it in, you even searched the page and post! T^T
Νοέ 01 2011 22:36
Fallen_Mpougatsa → bowtoyoursensei
Ha ha, σε ένα meeting, ναι! Η Μαρία είμαι! Αλλά απάντησες στο profil σου! xD No wonder I didn't see it; αν πατήσεις view conversation και γράψεις μόνο τότε παίρνει ο άλλος το μήνυμα, να ξέρεις! ^^
Νοέ 01 2011 22:30
Fallen_Mpougatsa → Kai
Oh nice! Marathon tomorrow!
Lol, ναι ΟΚ για έμφαση το είπα ακριβώς γιατί το είδα στο MAL.
Νοέ 01 2011 22:16
Kai → Fallen_Mpougatsa
Όχι, δεν τα έχω δει, όπως δεν έχω δει και του Shiki ακόμα. So, why not?
Νομίζω πως για OVA ταινίες κλπ καλύτερα να συμβουλευτείς anidb και MAL, δεν ξέρω XD
Νοέ 01 2011 22:12


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
