Jump to content


Community Status Updates


Photo

Fallen_Mpougatsa → Putin

Πφφφφ, μετά από τόσες φορές που μου έχουν πει ότι βγαίνω εκτ'ος θέματος δε λέει να φάω καμιά προειδοποίηση!
Nov 20 2011 00:35
Photo

Putin → Fallen_Mpougatsa

Είσαι ένα αξιόλογο μέλος τούτης της κοινότητας
Nov 20 2011 00:21
Photo

Fallen_Mpougatsa → Putin

[QUOTE]Και μόλις βγήκε από Commie, λίγη υπομονή να έκανες και θα τό΄βλεπες σε 720π![/QUOTE] :3 (για να μη σπαμάρω στπ thread)
Nov 20 2011 00:20
Photo

Fallen_Mpougatsa → Napster

You saw this right? xD [QUOTE=Fallen_Angel_Itachi;543329] Επίσης...[SPOILER=Napster mode on] το παιδάκι με τα tags, το άλλο twilight που είναι το πρώτο που είναι τόσο καλό για να ναι συτο ίδιο επίπεδο με τον Νικ, δε μοιάζει αρκετά στον τύπο από το RuroKen, από την Enishi arc? Δε θυμάμαι με τίποτα το ονοματάκι του αλλά θυμάμαι ότι είναι ένας από τους τύπους που κάλεσε ο Enishi κι αντιμετωπίζει ο Sano στη μάχη τους.[/SPOILER][/QUOTE] :oo: Nooooooooooooooooooooooooo! So much innuendo, nooooooooooooo! xP
Nov 19 2011 12:18
Photo

Napster → Fallen_Mpougatsa

Απλά δε θέλω να το dropάρω τώρα. Είχα διαβάσει 50-60 chaps για να το φτάσω στο on-going, κρίμα δεν είναι? xD Gamaran, One Piece, Beelzebub, το παιχνίδι Samurai Spirits (ή κάπως έτσι, 2d fighting game) κ.α. Τς...αυτό το Naruto μες την αντρίλα είναι, λεώ και 'γω γιατί αρέσει τόσο πολύ στα κορίτσια. Yaoi powah. Φιλάκια του Naruto x Sasuke & έχουμε και αυτό εδώ...Πφφ... [spoiler][IMG]http://img850.imageshack.us/img850/6492/85452.jpg[/IMG][/spoiler]
Nov 18 2011 22:36
Photo

Fallen_Mpougatsa → OdyMonaxos

Ω τίποτα κακό κι εμένα μ'αρέσουν, απλώς εσύ είσαι του άκρου! :3 Πφφφφ, αυτή η Ντόλυ με τις ζαρτιέρες με τρέλανε.
Nov 18 2011 16:41
Photo

OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa

Τι κακό έχουν οι ζαρτιέρες;
Nov 18 2011 16:27
Photo

Fallen_Mpougatsa → OdyMonaxos

Ha ha, Ody dear τι μανία είναι αυτή με τις ζαρτίερες? Τώρα παρατήρησα την υπογραφή σου! xD
Nov 18 2011 16:18
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

FUUUUUUUUUUUUU-! Έπρεπε να το δω νωρίτερα! Δεν πειράζει ακόμα άκυρο είναι. . . . καημένος Squalo, forever alone to the extreme, τον λυπάμαι!
Nov 18 2011 16:02
Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

XD Ξέρω γω; Βάλε ότι του έδωσε μια και τον πήρε μαζί του επειδή είπε να φανεί μεγαλόψυχος.
Nov 18 2011 15:54
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

Χα χα, κατάλαβα ότι εν τέλη έφυγε κι αυτός! Να τ'αλλάξω? Θα τ'αλλάξω!
Nov 18 2011 15:50
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Καλά που υπάρχουν και προκομμένα άτομα,με έμπνευση και συνεχίζουν το rp....
Nov 18 2011 15:33
Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

Ντροπή. Δημιούργησες plothole. Πώς γίνεται ο Squ να συγκρατούσε τη φλόγα του Fabio για να φύγουν οι άλλοι, κι ενώ έφυγε μόνος του ο Fabio να ήταν ήδη πάνω μαζί με τους άλλους; XD Ναι, έχει καιρό που έχει ανακοινωθεί απλά το δεύτερο τρέιλερ το οποιίο περιέχει πλέον σκηνές (κι όχι απλά εικόνες των χαρακτήρων) κυκλοφόρησε σχετικά πρόσφατα. Εγώ δεν το διαβάζω αλλά η μικρή είχε ενθουσιαστεί αρχικά. Βέβαια κρατάει απ' ό,τι μου λέει και μια πισινή γιατί λέει την κοπέλα ήδη από το τρέιλερ φανηκε ότι τη χαλάσαν.
Nov 18 2011 15:16
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

Stalker mode on--> Brave 10 σε anime? Έλα ρε και παρακολουθώ το manga του!
Nov 18 2011 15:05
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

Xα χα, το είχα ξεχάσει εντελώς αυτό! xD xD By the way, ναι ξαναέγραψα!:kakaka:
Nov 18 2011 15:03