Jump to content


Community Status Updates


Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Απάντησα κι εγώ στο γκρουπ! :3
Dec 04 2011 12:14
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kenny

Ναι! Να το κάνουμε αυτό! Κι αν γίνει και Παρασκευή αυτήν την φορά παίζει να καώ κι εγώ μαζί σας το βράδυ! :3
Dec 04 2011 11:00
Photo

Kenny → Fallen_Mpougatsa

Δεν στο αφιέρωσα κοροϊδευτικά βρε... "το καλύτερο παιδί" λένε οι στίχοι. ;) Θα κανονίσουμε μια βραδιά mahjong για παρηγοριά. :P
Dec 04 2011 03:45
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kenny

Koρόιδευε εσύ...εγώ στεναχωρήθηκα που έφυγα νωρίς...
Dec 04 2011 03:38
Photo

Kenny → Fallen_Mpougatsa

Αφιερωμένο... [youtube=3iUDyhmo03U]Γρηγόρης Μπιθικώτσης - Του Βοτανικού Ο Μάγκας[/youtube]
Dec 04 2011 03:28
Photo

Fallen_Mpougatsa → DarkElf

To raw όχι εγώ, η άλλη που το βαλε μέσα στο spoiler το τι γίνεται! Αλλά μ'αρέσει η οργή σου! XD
Dec 03 2011 20:47
Photo

DarkElf → Fallen_Mpougatsa

[SPOILER=Alice]NOOOOOO!!!!!:nanteee:Τι πήγε κι έκανε?????Σκύλα γυναίκα!!!Τον άλλο τον άφησε να ψωφίσει,έχει άλλα 3 bishia να ξεροσταλιάζουν στο περίμενε και πάει και κάνει ΑΥΤΟ?Το σώμα της συγχωρεμένης που το'χαν τόσο καιρό σαν ιερή αγελάδα δεν το σεβάστηκε?!([S]Jesus,ούτε που ξέρω τι λέω[/S])Καημένε Dmitri,πάντα ριγμένος θα'σαι στα συναισθημάτικα...Τσούλες γυναίκες...θα σας πάρω τα κεφάλια που μου τον πληγώνετε...:mador2:[/SPOILER] Ουφ....ξέσπασα.:hehehe:Το raw πού το βρήκες?Care to share your source?:blingeye2:
Dec 03 2011 16:33
Photo

Fallen_Mpougatsa → Fandom

Nαι, ο ορισμός!
Dec 03 2011 15:25
Photo

Fandom → Fallen_Mpougatsa

Για το θεό δηλαδή ... Το είχα αφήσει πριν κάτι μήνες στο 60 -.- Η γκαντεμιά η ίδια .
Dec 03 2011 15:15
Photo

Fallen_Mpougatsa → Fandom

Με το που εμφανίζεται ο Mukuro, εκεί στο χαλαρό δε μπρούσα να τ'αφήσω. Και ναι, είναι στο 62-63. Χα χα, ειρωνία!
Dec 03 2011 15:12
Photo

Fandom → Fallen_Mpougatsa

Ρε εσύ το Reborn πότε αρχίζει και γίνεται καλό ? Είμαι κάπου στο 60 και μέχρι στιγμής όλο βλακείες .
Dec 03 2011 15:07
Photo

Fallen_Mpougatsa → Blacker_than dark

Α, ΟΚ! Χα χα ναι λανθασμένη επιλογή λέξεων. Λοιπόν, κι εγώ παράθεσα τις σκέψεις μου τότε κι ελπίζω να βγει κάτι απ'αυτό στο παιχνίδι. Αν είναι να βγω ας βγω with a bang! :kakaka: Παρόλαυτα δε μπορώ να σου τονίσω αρκετά πως πρέπει να βγάλουμε τους [B]δολοφόνους[/B] επειδή αυτός είναι ο σκοπός των πολιτών...! XD Αν δεν είσαι δολοφόνος δηλαδή και γι αυτό με βγάζεις. Πφφφφφ, εννοείται ότι δε θα μου το απαντήσεις αυτό απλώς κατάλαβαίνεις, λέω τώρα. Μακάρι να μείνω. ^^
Dec 03 2011 14:11
Photo

Blacker_than dark → Fallen_Mpougatsa

αν θες munchkin βρες ατομα, ο γιαννης ξερει γενικα το παιχνιδι αυτο χρειαζεται κανονικα τουλαχιστον τεσσερα ατομα, για να γινεται το απαραιτητο τζερτζελο, καταλαβαινεις οποτε αν μαζευτουμε 5-6 ατομα θα ειναι πολυ καλυτερο. και δεν δικαιολογουμαι παραθετω τις σκεψεις μου:):)
Dec 03 2011 14:02
Photo

Fallen_Mpougatsa → Blacker_than dark

Μην το λες ότι είναι προφανές ακόμα έχω ελπίδες αλλά κάνε ότι θες, δεν χρειάζεται να δικαιολογήσαι. Περισσότερο με εκνευρίζει ότι δε μπορώ να παίξω γιατί δε γίνεται αρκετό τζέρτζελο. Με κατηγόρησαν, μίλησα, με ξανακατηγόρησα όλοι μαζί μίλησα πάλι αλλά μετά...μούγγα στη στρούγγα. Δε μιλάει κανείς άλλος! Ούτε καν εσύ να βγεις και να πεις κάτι με ψηφίζεις ή όχι. Οπότε μπήκα με τόση χαρά που έχω τον χαρακτήρα αυτόν γιατί έλεγα αν βγω τον ευχαριστήθηκα αλλά δε μου δόθηκε η ευκαιρία να παίξω αρκετά ακόμα. Επίσης, εν τέλη το munchkin δε με πολυχάλασε. Να το ξαναπαίξουμε και θα μαι κακιά μην ανησυχείς! :D
Dec 03 2011 13:55
Photo

Blacker_than dark → Fallen_Mpougatsa

ειναι προφανες οτι θα σε σκοτωσουν, θα αλλαζα ψηφο ετσι απο καλοσυνη, βασικα επειδη δεν πιστευω οτι εισαι δολοφονος, αλλα βαριεμαι να ξαναποσταρω, ας βγεις εσυ και βλεπουμε τι γινεται
Dec 03 2011 13:49