Jump to content


Community Status Updates


Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

E ναι εννοούσα να γίνει GM συγγνώμη που δε διευκρίνισα! xD
Dec 07 2011 00:40
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Mpaaa,μάλλον δεν έχει μπει ακόμα για να το δει. Δεν θεωρώ,πως ήθελε να γίνει κάτι τέτοιο.
Dec 07 2011 00:37
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Ha ha ha, είδες? Μην ανησυχείς τότε! Έλα ντάξει, μπορεί να υπερέβαλα κι εγώ αλλά χαλαρά κι εσύ. Αλλά νομίζω λόγο θα χει να μην επεμβαίνει επειδή το θελε πολύ να γίνει.
Dec 07 2011 00:12
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Αν κατεβάσουμε τέτοια ομάδα στο Europa,θεωρώ πως θα φτάσουμε στους 8 για πλάκα. Χέσε μέσα,άντε να δούμε τι θα πει κι ο GM.
Dec 07 2011 00:07
Photo

Fallen_Mpougatsa → iristella

ΟΚ, ναι, δεν πρέπει να πετάγομαι το καταλαβαίνω και δε θα το ξανακάνω. Απλώς με φάνηκε κάπως. Αλλά απ'ότι θυμάμαι δεν επτρέπεται να αλλάζεις την ψήφο σου από το προηγούμενο παιχνίδι ακόμα.
Dec 07 2011 00:07
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Καλά η κωλοτούμπα του άλλου σε πείραξε? Αυτόν τον καταλαβαίνω. Την άλλη που πάει και κάνει κωλοτούμπα στην πιο κρίσιμη στιγμή όταν δεν το προβλέπουν οι κανόνες? Τσ τσ τσ... Έλα μωρέ εντάξει, θα έχετε κι άλλες ευκαιρίες με το φέτος δεν τέλειωσαν τα πάντα. Και ναι ξέρω ότι αυτό δεν είναι παρηγορητικό αλλά σκέψου τουλάχιστον ότι θα στε στο Europa League, κάτι είναι κι αυτό.
Dec 07 2011 00:05
Photo

Fallen_Mpougatsa → Lord Leon

Dude, exactly! Επειδή είμαι και καλός stalker καθόμουν και μετρούσα ψήφους να δω ποιος θα βγει και ήμουν σε φάση "ΟΚ, Poplan-6, Black Jack-8, Aizen-5" και ξαφνικά αλλάζει όλο το παιχνίδι πηγαίνοντας "Poplan-4, BJ-8, Aizen-7" αν θυμάμαι καλά και ήμουν "Α!" xD Σοκ! :kakaka: πόσο καιρό έχουν να με πουν καλό παιδί...
Dec 07 2011 00:02
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Κι εγώ,αλλά μην δίνει σημασία. Ο άλλος έκανε κωλοτούμπα στο παρα πέντε,για να μην φύγει. Τι να πεις,λίγο αυτοσεβασμός δεν βλάπτει. Ρε,στεναχωρήθηκα με τον Ολυμπιακό....
Dec 06 2011 23:56
Photo

Lord Leon → Fallen_Mpougatsa

ma nai καλο μ παιδι δε σου την ειπα πλακιτσα εκανα. καλα εκανες και το πες. Η πλάκα ειναι οτι αν και ημουν μεσα οταν εγινε αν δεν το λεγε ο Βlack Kaizer δε θα το συνηδειτοποιουσα. Τοσο στην κοσμαρα μου! XD
Dec 06 2011 23:55
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Nαι όντως...ε, με αυτά που κάνουν εκεί μέσα...δε μπορούσα να μη μιλήσω ρε συ αφού χαλάστηκα. Και μην ανησυχείς! Μαζί μας τώρα κι ο Ολυμπιακός!
Dec 06 2011 23:54
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Βασικά,δεν περάσαμε. Πάμε Europa League.... :unlucky: Btw,το παιχνίδι-"η νύχτα πέφτει..."-γ@μήθηκε,όσο δεν πάει.
Dec 06 2011 23:47
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Koυράγιο botsun...
Dec 06 2011 23:44
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Nai,alla παίζει να μην περάσουμε,διότι η Marseille κέρδισε 2-3 την Ντορμουντ....
Dec 06 2011 23:42
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Είδες? Δεν πρέπει να κοροϊδεύουν το σοφό μας bostun! Κάτι ξέρει αυτός (εσύ)!
Dec 06 2011 23:32