Community Status Updates
Fallen_Mpougatsa → Botsun
E ναι εννοούσα να γίνει GM συγγνώμη που δε διευκρίνισα! xD
Dec 07 2011 00:40
Botsun → Fallen_Mpougatsa
Mpaaa,μάλλον δεν έχει μπει ακόμα για να το δει.
Δεν θεωρώ,πως ήθελε να γίνει κάτι τέτοιο.
Dec 07 2011 00:37
Fallen_Mpougatsa → Botsun
Ha ha ha, είδες? Μην ανησυχείς τότε!
Έλα ντάξει, μπορεί να υπερέβαλα κι εγώ αλλά χαλαρά κι εσύ. Αλλά νομίζω λόγο θα χει να μην επεμβαίνει επειδή το θελε πολύ να γίνει.
Dec 07 2011 00:12
Botsun → Fallen_Mpougatsa
Αν κατεβάσουμε τέτοια ομάδα στο Europa,θεωρώ πως θα φτάσουμε στους 8 για πλάκα.
Χέσε μέσα,άντε να δούμε τι θα πει κι ο GM.
Dec 07 2011 00:07
Fallen_Mpougatsa → iristella
ΟΚ, ναι, δεν πρέπει να πετάγομαι το καταλαβαίνω και δε θα το ξανακάνω. Απλώς με φάνηκε κάπως.
Αλλά απ'ότι θυμάμαι δεν επτρέπεται να αλλάζεις την ψήφο σου από το προηγούμενο παιχνίδι ακόμα.
Dec 07 2011 00:07
Fallen_Mpougatsa → Botsun
Καλά η κωλοτούμπα του άλλου σε πείραξε? Αυτόν τον καταλαβαίνω. Την άλλη που πάει και κάνει κωλοτούμπα στην πιο κρίσιμη στιγμή όταν δεν το προβλέπουν οι κανόνες? Τσ τσ τσ...
Έλα μωρέ εντάξει, θα έχετε κι άλλες ευκαιρίες με το φέτος δεν τέλειωσαν τα πάντα. Και ναι ξέρω ότι αυτό δεν είναι παρηγορητικό αλλά σκέψου τουλάχιστον ότι θα στε στο Europa League, κάτι είναι κι αυτό.
Dec 07 2011 00:05
Fallen_Mpougatsa → Lord Leon
Dude, exactly!
Επειδή είμαι και καλός stalker καθόμουν και μετρούσα ψήφους να δω ποιος θα βγει και ήμουν σε φάση "ΟΚ, Poplan-6, Black Jack-8, Aizen-5" και ξαφνικά αλλάζει όλο το παιχνίδι πηγαίνοντας "Poplan-4, BJ-8, Aizen-7" αν θυμάμαι καλά και ήμουν "Α!" xD Σοκ!
:kakaka: πόσο καιρό έχουν να με πουν καλό παιδί...
Dec 07 2011 00:02
Botsun → Fallen_Mpougatsa
Κι εγώ,αλλά μην δίνει σημασία.
Ο άλλος έκανε κωλοτούμπα στο παρα πέντε,για να μην φύγει.
Τι να πεις,λίγο αυτοσεβασμός δεν βλάπτει.
Ρε,στεναχωρήθηκα με τον Ολυμπιακό....
Dec 06 2011 23:56
Lord Leon → Fallen_Mpougatsa
ma nai καλο μ παιδι δε σου την ειπα πλακιτσα εκανα. καλα εκανες και το πες. Η πλάκα ειναι οτι αν και ημουν μεσα οταν εγινε αν δεν το λεγε ο Βlack Kaizer δε θα το συνηδειτοποιουσα. Τοσο στην κοσμαρα μου! XD
Dec 06 2011 23:55
Fallen_Mpougatsa → Botsun
Nαι όντως...ε, με αυτά που κάνουν εκεί μέσα...δε μπορούσα να μη μιλήσω ρε συ αφού χαλάστηκα.
Και μην ανησυχείς! Μαζί μας τώρα κι ο Ολυμπιακός!
Dec 06 2011 23:54
Botsun → Fallen_Mpougatsa
Βασικά,δεν περάσαμε.
Πάμε Europa League.... :unlucky:
Btw,το παιχνίδι-"η νύχτα πέφτει..."-γ@μήθηκε,όσο δεν πάει.
Dec 06 2011 23:47
Botsun → Fallen_Mpougatsa
Nai,alla παίζει να μην περάσουμε,διότι η Marseille κέρδισε 2-3 την Ντορμουντ....
Dec 06 2011 23:42
Fallen_Mpougatsa → Botsun
Είδες? Δεν πρέπει να κοροϊδεύουν το σοφό μας bostun! Κάτι ξέρει αυτός (εσύ)!
Dec 06 2011 23:32


This status update has reached the maximum number of replies allowed
