Jump to content


Community Status Updates


Photo

Fallen_Mpougatsa → Napster

Thank you~! Nα ναι καλά η Zura που μου το κανε! Παντού υπάρχει ένας [S]Μύθος[/S]Yamamoto.
Dec 12 2011 01:01
Photo

Napster → Fallen_Mpougatsa

Ha! It's awesome. Vergil ftw, αχχχ ειδικά το Yama[S]mo[/S]to είναι όλα τα yen.
Dec 12 2011 00:57
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Kαλά κάνει και σε πιάνει, βγάζεις γέλιο!
Dec 12 2011 00:56
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

χαχαχαχα!!! Είναι που νυστάζω και μ'εχει πιάσει η μαλάκυνση μου. XD
Dec 12 2011 00:52
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

[QUOTE=junpei;547710]Τώρα,για την Hilda,μέεεεεεχρι να την σώσει ο Oga,η κοπέλα θα'χει μετατραπεί σε κουνουπίδι.[/QUOTE] I lol'd.
Dec 12 2011 00:51
Photo

Fallen_Mpougatsa → OdyMonaxos

Kαλό αυτό όντως! Να μην τρώτε τα μούτρα σας. Παρόλα αυτά εγώ σατίριζα αυτό που γίνεται όταν μας ρωτάνε στην σχολή τα "βασικά" επειδή είπα η ίδια το "βασικά πράγματα". xD
Dec 12 2011 00:34
Photo

OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa

Βασικά δεν είναι πως ρωτάει ο καθηγητής. Πανεπιστήμιο είμαστε, δεν μπορούμε να έχουμε κάποιον να μας λέει "δεν έκανες αυτό και αυτό στην εισαγωγή σου, η δομή σου ήταν κακή, είχες κοκκαλώσει και μίλαγες ακατάλληπτα γρήγορα". Έχουμε την τύχη (γιατί είμαστε ίσως η μόνη σπουδή που έχει το σεμινάριο) να μας τα κάνουν επαγγελματίες μια κι έξω. Μετά πάμε και παρουσιάζουμε.
Dec 12 2011 00:27
Photo

Fallen_Mpougatsa → OdyMonaxos

''Λέρες"... Μ'αρέσει αυτή η λέξη. Χμ, εντάξει, βασικά πράγματα. Ξες, αυτά που όλοι κάνουν πως ξέρουν και όταν ο καθηγητής ρωτάει κανείς τελικά δεν τα ξέρει.
Dec 12 2011 00:16
Photo

OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa

Μα φυσικά. Είμαστε μεις μεγάλες λέρες. Και το κάναμε και σ' ένα ΠΣΚ :P Δεν ήταν και τίποτα τρελό, βασικά το πως στήνεται και παρουσιάζει κάποιος, τις πολλές αδυναμίες που μπορεί να καλύψει, και μερικά πράματα για τη στρουκτούρα.
Dec 12 2011 00:13
Photo

Fallen_Mpougatsa → OdyMonaxos

Ha ha, έτσι όπως το διάβασα την πρώτη φορά μου έδωσε την εντύπωση ότι μαθαίνετε πως να δημαγωγείται τον κόσμο! xD
Dec 12 2011 00:05
Photo

OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa

Τεχνικές παρουσίασης και ρητορικής. Ή αλλιώς τι να προσέχετε όταν κάνετε παρουσιάσεις.
Dec 11 2011 23:53
Photo

Fallen_Mpougatsa → OdyMonaxos

A καλά τα κλασσικά. Τι σεμινάριο(<-- η περίεργη Μαρία)
Dec 11 2011 23:52
Photo

OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa

Καλά μωρέ. Έφτιαχνα χτες (καλά, ντάξει, δεν έφτιαχνα, προσπαθούσα να μπω στον κόπο) μια παρουσίαση για ένα σεμινάριο που κάναμε σήμερα. Δηλαδή ξυνόμουν, βαριόμουν κι άκρη δεν έβγαζα.
Dec 11 2011 23:48
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

To έκανα ήδη.:hero: Τώρα,προσπαθώ να οργανώσω την Anime/Manga list μου.
Dec 11 2011 20:14
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Βλέπω σε είπε η κοπελιά οπότε ΟΚ! Come join us botsun~!
Dec 11 2011 20:08