Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Kai → Fallen_Mpougatsa

"Always"
Απρ 29 2012 23:24
  • Fallen_Mpougatsa
    είπε ο Waver με πόνο.

    ...Έχουμε επισήμως καταστρέψει μια από τις πιο ρομαντικές ατάκες των βιβλίων. xD
    Απρ 29 2012 23:38
  • Kai
    Και μια πολύ καλή σκηνή που έρχεται, kukuku.
    Απρ 29 2012 23:42
  • Fallen_Mpougatsa
    Mη μου το θυμίζεις! xD Θα το βλέπω να γίνεται και θα θυμάμαι τη συζήτηση ολόκληρη και μετά τα fanart των ηλίθιων fangirl και δε θα μπορώ να συγκινηθώ καταλλήλως!
    Απρ 30 2012 07:54
Φωτογραφία

Kalamaris → Fallen_Mpougatsa

Για πες μου ρε συ.Ποιο γκρουπ κανει fansub το fate zero?Πριν τα κατεβαζε η σις μου αλλα τωρα που λειπει ειμαι λιγο χαμενος XD
Απρ 29 2012 14:02
  • Kalamaris
    Sorry ακυρο το βρηκα x)
    Απρ 29 2012 14:05
  • Fallen_Mpougatsa
    στα Ελληνικά εννοείς ή στα Αγγλικά? Αν θυμάμαι καλά οι awmn αλλά μπορεί να κάνω και λάθος. Από ξένα γκρουπ, εγώ το βλέπω με Nico.
    Απρ 29 2012 14:06
  • Kalamaris
    UTW it is.3 moar minutes.Can't waaaaaaaait >___<
    Απρ 29 2012 14:08
Φωτογραφία

Kai → Fallen_Mpougatsa

Stalker mode on. Βλέπω κοιτάς F/Z. Δες το για να σχολιάσουμε και από κοντά >.> Btw, αφού θα βγουμε μόνες μετά από τόσο καιρό, μπας και σε βολεύει καθόλου νωρίτερα να έχουμε περισσότερο χρόνο;
Απρ 29 2012 09:26
  • Fallen_Mpougatsa
    Ναι με βολεύει, τι ώρα θες πες μου. Εγώ το χα πει μπας και δε βόλευε εσένα ή κάτι οπότε no problem. Also, θα το δω μόλις εννοείται...μόλις συμμαζέψω το δωμάτιό μου! xD Ξύπνησα κατά τις δέκα παρα δέκα οπότε ξες, τ'αφήνω ανοιχτό καμιά ώρα και μετά, ν'αεριστεί αλλά πάντα βαριέμαι να το μαζέψω αμέσως. Lazy~!
    Και είπαμε, όλοι είμαστε stalkers λίγο ή πολύ σ'αυτό το site.
    Απρ 29 2012 09:31
  • Kai
    Στέλνω pm XD
    Απρ 29 2012 10:07
Φωτογραφία
  • Fallen_Mpougatsa
    You understand.
    Απρ 28 2012 16:57
Φωτογραφία

Kai → Fallen_Mpougatsa

"Άμα μπορούσατε να πλακώσετε 1 χαρακτήρα,ποιος θα ταν?" 3o σχόλιο από το τέλος.
Απρ 28 2012 16:53
  • Fallen_Mpougatsa
    Muroi, Μωυσής. Κολλάει...! xD Εξάλλου, που ξέρεις? Κι εκείνος για προφήτες έγραφε μπορεί να είχε επηρρεαστεί από εκεί ο manga-ka ή αν δεν έχει manga το Shiki, ο συγγραφέας!
    Απρ 29 2012 09:28
  • Kai
    Το M της λύτρωσης και το Μ της συμφοράς. Κάνουν καλό combo. M&M σε epic fanart πάνω σε βράχο με νερά να σκάνε από πίσω. Μπορώ να το φανταστώ.
    Απρ 29 2012 09:30
  • Fallen_Mpougatsa
    Ω ναι, κι ο Μωυσής σε manga style, κι από πίσω τους respectively o επικός γιατρός Ozaki Toshio πλάτη με πλάτη με τον Φαραώ Ραμσή να τους κοιτάνε με απέχθεια/εκνευρισμό.
    Απρ 29 2012 09:33
Φωτογραφία
  • Kamen Tantei Zura
    Ωραίο σχέδιο, αλλά δεν του μοιάζει :p Και το γουνάκι είναι λίγο περίεργο
    Απρ 28 2012 11:59
  • Kai
    Όχι που θα είχε μόνο η Varia γουνίτσα στις στολές
    Απρ 29 2012 15:54
Φωτογραφία
  • Dorothy
    Daaaaaw. <33
    Απρ 27 2012 23:48
  • Fallen_Mpougatsa
    Read the first comment: http://koenta.deviantart.com/art/The-Avengers-Hot-man-party-246760319?q=boost:popular the avengers&qo=44

    And see this:http://sparkyhero.deviantart.com/art/Avengers-Strippers-Assemble-266499287?q=boost:popular the avengers&qo=35
    Απρ 29 2012 11:26
  • Fallen_Mpougatsa
    And this: είπαμε, συγγνώμη για το spamming :3

    http://res-gestae.deviantart.com/art/GODDAMMMIT-LOKI-270991154?q=boost:popular Loki&qo=9

    Απρ 29 2012 11:52
Φωτογραφία

Kai → Fallen_Mpougatsa

Γεια, Μιράντα!
Απρ 27 2012 09:32
  • Fallen_Mpougatsa
    Nαι, πρέπει να το κάνουμε, αλλά το κακό είναι ωπως δεν ξέρουμε πως θα ακούγεται στα Ιαπωνικά, μπορεί να μην κάνει ρήμα. Και στα Αγγλικά μετά...πω πω, προβλήματα.
    Απρ 27 2012 10:12
  • Kai
    Θα κυκλοφορήσει μόνο με ελληνικό dub. Θα του δώσει άλλον αέρα. Σκέφτομαι ο Ηρακλής να φοράει φουστανέλα για ένα πιο εκσυχρονιστικό στοιχείο και η Μήδεια να το γυρίσει σε κανένα μίνι χιτώνα, να είναι πιο ανάλαφρο και να χαράξουμε και νέες τάσεις της μόδας.
    Απρ 27 2012 10:17
  • Fallen_Mpougatsa
    Χμ, οι σκέψεις σου είναι σωστές. Εξάλλου, ας μην ξεχνάμε πως έχουμε όχι έναν, όχι δύο, αλλά τρεις Servant Έλληνες σ'αυτό το παιχνίδι και είναι παραπάνω από το 1/3 αρα δικαιολογείται! Αλλά νομίζω πως πρέπει να αλλάξουμε και την άλλη την εκνευριστική με τον Πήγασο, να της δώσουμε κάτι καλύτερο να βαλει!
    Απρ 27 2012 10:22
Φωτογραφία

Black Kaiser → Fallen_Mpougatsa

Σε ευχαριστώ! I'm glad you liked it! :)
Απρ 24 2012 21:24
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa

Άσε τις τζεντερμπεριές, φοιτητή μου, και ψήσου να συμμετάσχεις στο short story contest!!!
Απρ 24 2012 20:18
  • Fallen_Mpougatsa
    Βασικά, κανα link θα ταν χρήσιμο ^^"
    Απρ 24 2012 20:36
  • OdyMonaxos
    http://www.anime.gr/forum/index.php?/topic/9894-animegrs-next-top-writer-contest/page__pid__576172
    Απρ 24 2012 20:45
  • Fallen_Mpougatsa
    Thanks~!
    Απρ 24 2012 21:02
Φωτογραφία

redqueen → Fallen_Mpougatsa

εσυ ησουν που αναφερες το fsn στο zero??? e??κακε ανθρωπε.....για να μην αναρωτιεσαι το λογο για τν οποιο παραπονιεμαι θα στον πω ευθυς αμεσως...το ειχα ξεχασει τελειως οτι ειχαν σχεση ..delete κανονικο και τωρα θυμηθηκα τι γινεται και κλαιω γτ ξερω σε γενικες γραμμες πραγματα που δν ηθελα!!! that damned sequel!! PS since when you are a male with Himekawa as a husband ???
Απρ 24 2012 12:12
  • Fallen_Mpougatsa
    Έεεετσι χαλαρά! Και φυσικά! Τι είναι ένας Heiwajima για ολόκληρο Αλέξανδρο? Θα χει ένα θεματάκι αν ακόμα πετάει εκείνα τα vending machines, αλλά θα σε δει θα ηρεμήσει, σωστά?
    Απρ 24 2012 13:11
  • redqueen
    ετσι ετσι...θα δεις τν Shizu-chan τοσο γαληνιο....κολωνεις ο Αλεξανδρος σε κατι vending machines??ΟΧΙ!! Ετσι κι αλλιως για αλλου ειναι...
    Αρα ειμαστε σε φαση υπερπολυτελες ξενοδοχειο ,με μετακινηση express και bodyguard...τι αλλο να ζητησει κανεις??
    Απρ 24 2012 13:26
  • Fallen_Mpougatsa
    Έλα ντε! Τίποτα άλλο...
    Απρ 24 2012 13:28
Φωτογραφία

Kai → Fallen_Mpougatsa

Είδα ετοιμάζεσαι να μπεις και σε πλήρωμα!
Απρ 24 2012 11:18
  • Kai
    ΧD Πήγαινε μπες παιδί μου, να έχεις τα πλεονεκτήματά του (θα σε βοηθάνε κιόλας, ο αρχηγός είναι imba XD). Μέχρι να αλλάξω παράταξη έχουμε πάρα πολύ καιρό. Εδώ σκοπεύω να μπω σε πλήρωμα πειρατών αρχικά, δεν έχω κάνει quest, δεν έχω μπει καν grand line.
    Απρ 24 2012 13:04
  • Fallen_Mpougatsa
    Lol, χαλαρά...! Ναι πρέπει να ναι ψιλο imba o leader μου αν σκεφτώ τι βαθμό έχει και μέσα στους revos...
    Απρ 24 2012 13:12
  • Kamen Tantei Zura
    Το Κριαρι ειναι υπερτιτανομεγιστο! Δεν χρειαζεται να αμφιβάλλουμε για τον Δημητρη, ενα απο τους δυνατοτερους revo ειναι. Οταν τελειωσει και αυτος με τις εξετασεις θα γυρισει δριμυτερος.
    Απρ 24 2012 20:30
Φωτογραφία

Kalamaris → Fallen_Mpougatsa

Και γω που σκεφτομουν να κανω σετ με τον αλεξανδρο.Παρα πολυ ωραιο σετ παντως.Με βλεπω με metroid set τελικα XD
Απρ 23 2012 13:04
  • Kalamaris
    Thankies thankies.:) Αν εχεις msn κανε με add παντως να τα πουμε αν ειναι καμια φορα.
    Απρ 25 2012 22:16
  • Fallen_Mpougatsa
    Ανο, έχω αλλά ποτέ δε μπαίνω! xD Αλλά αν είναι στείλτο να σε κάνω.
    Απρ 25 2012 22:21
  • Kalamaris
    It's in my contact info :)
    Απρ 26 2012 15:10
Φωτογραφία

Kai → Fallen_Mpougatsa

Lol, βρε. Κάτω από τον Rider "Shion -Saint Seiya TLC".
Απρ 23 2012 12:45
  • Fallen_Mpougatsa
    Lol, πάω να το διορθώσω!
    Απρ 23 2012 12:53
  • Fallen_Mpougatsa
    Τhanks for the heads up!
    Απρ 23 2012 12:53
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kai

Ήξερα ότι θα σ'άρεζε αυτό το επισόδειο στο Fate/Zero, ειδικά για την πρώτη παράγραφο κι έτσι όπως το ανέλυσες. :kakaka:
Απρ 23 2012 11:02
  • Kai
    Ναι, να πω την αλήθεια καιρός ήταν να φύγει η γλάστρα. Βαρέθηκα να να το βλέπω να στέκεται all pretty and melancholic και να μιλάει για ιπποτισμό με την Saber. Τον master του από την άλλη δεν τον πήγαινα αλλά ήταν πολύ καλύτερος σαν χαρακτήρας.
    Απρ 23 2012 12:39
  • Kai
    "Aαααα, sorry εννοούσα σε σχέση με το ποιος κερδίζει στο τέλος, τίποτα άλλο!"

    Δε σε συγχωρώ. Δε σε συγχωρώ.
    Απρ 23 2012 12:46