Community Status Updates
Kamui → Fallen_Mpougatsa
Strange as it may sound, η Αθήνα πιάνει Μακεδονία TV. Zήτω η προτεύουσα. (οχι)
May 07 2012 13:57
-
Fallen_Mpougatsa
Ω, σοβαρά? Ιδέα δεν είχα! Thanks for answering my question.
May 07 2012 13:58 -
Kai
Σε λέμε πιάνουν σήμα χαλαρά.
May 07 2012 16:31
-
-
-
Fallen_Mpougatsa
http://www.youtube.com/watch?v=wNSnCvs0mFo
Kαι τώρα λίγο κλάμα...
May 07 2012 13:54
specialistas4
→
Fallen_Mpougatsa
Επική η ιστορία σου!Θα είναι κρίμα αν δεν βγει πρώτη.
May 05 2012 17:33
-
Fallen_Mpougatsa
Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ, να σαι καλά! ^^
May 06 2012 00:02
-
Fallen_Mpougatsa
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150508622709590&set=o.175598045868912&type=3
May 06 2012 11:14 -
Dorothy
Αααα.Δεν ήμουν εδώ χτες καθόλου! Θα τα δω όλα σήμερα το βράδυ, χοχοχοχοχο. Μαζί με τα αποτελέσματα των εκλογών.
May 06 2012 13:19 -
Fallen_Mpougatsa
O ho ho, καλά είσαι!
May 06 2012 13:39
-
-
Fallen_Mpougatsa
Dat Tom.
May 03 2012 21:38 -
Fallen_Mpougatsa
Βλέπω μια συνέντευξή του και ρε συ, είπε ότι ο Loki "is the agent of chaos, like in every religion-Dionysus in Greece, Baccus in Roman" he is awesome!
May 03 2012 22:31
Dorothy → Fallen_Mpougatsa
http://kindofsomethinglikethis.tumblr.com/post/22061446430/http-www-e-go-gr-cinemag-summary1-asp-catid-23661
May 03 2012 14:14
-
Fallen_Mpougatsa
Me too, me too! Λέει πιάνει την ιστορία τους ακριβώς εκεί που την αφήνει η ταινία Avengers, που γυρνάνε στην Asgard κι εξερευνεί τη σχέση των αδερφών και γενικότερα της οικογένειας. Κι ο εχθρός δε θα είναι ο Loki μια φορά, αλλά μάλλον ο Thanos, που τον έδειξε και στην τελευταία σκηνή. Πω πω, θέλω να πάω να το δω τρίτη φορά ρε συ! xD
May 03 2012 21:11 -
Dorothy
Εγώ το έχω σίγουρο. Μία ακόμα, εκατό τοις εκατό. Σε 2D αυτή τη φορά, το 3D δεν το γούσταρα καθόλου. (Αν και φαίνονταν καλύτερα οι γραμμές του Τομ, αλλά το fangirling έχει και όρια.)
May 03 2012 21:14 -
Fallen_Mpougatsa
Kι εγώ θέλωωωωωω! Λεω να πω την Κai... Αλλά θα θέλει? Καλά, το 3D, που το είδα έτσι μόνο την πρώτη φορά, πολύ κ@λοπιάσιμο, αν σκεφτείς πως δεν έδινε τίποτα στην ταινία. Απλώς μόνο και μόνο για να πάρουν λεφτά-δεν τη γύρισαν με την τεχνική αυτή, μετά τη μετέτρεψαν οπότε τίποτα. Τι να πεις? Να βγάλουν από παντού. Πάντως αξίζει ρε συ, το αξίζει ειλικρινά. Είναι απλώς υπέροχη.
May 03 2012 21:24
Fallen_Mpougatsa → Seppuku
Ο χο χο, nice claim! Πάντα οι άντρες που τα πάνε καλά με τα παιδιά είναι πιο sexy! ; )
May 02 2012 19:42
-
Seppuku
Αυτός τα πάει καλά με τις γυναίκες... για την ακρίβεια παιζει λίγο το μάτι του... ;)
Τα ρεμάλια ειναι ακόμα πιο sexy... xexe...
May 02 2012 20:15 -
Fallen_Mpougatsa
Ναι ναι τον ξέρω, και το anime και το manga.
May 03 2012 14:19 -
Seppuku
May 03 2012 14:30
-
Fallen_Mpougatsa
Καλά, δεν είναι τέτοιο θέμα για μένα αλλά η ταινία είναι ωραία.
May 02 2012 19:24 -
OdyMonaxos
said the fangirl inside you :P
May 02 2012 19:25 -
Fallen_Mpougatsa
Said the fangirl outside of me, δεν το κρύβω. Για να σε δώσω να καταλάβεις, όλη μέρα ψάχνω και βλέπω συνεντεύξεις του Tom Hiddleston - που παίζει τον Loki στην ταινία - και κατέβασα δύο ταινίες του ενώ ήδη είδα τη μία. Τι θες δηλαδή τώρα? :P
May 02 2012 19:31
-
Fallen_Mpougatsa
Because Chitauri are too mainstream!
May 01 2012 23:39 -
Kai
Unavailable...
May 01 2012 23:45
Kai → Fallen_Mpougatsa
http://i634.photobucket.com/albums/uu69/I_eat_your_soul/Random/Random Screens/jajaja.jpg
Apr 30 2012 20:56
-
Fallen_Mpougatsa
"This video image has been moved or deleted." :(
Apr 30 2012 20:59 -
Kai
http://i634.photobucket.com/albums/uu69/I_eat_your_soul/Random/Random Screens/jajaja.jpg
Apr 30 2012 21:01 -
Fallen_Mpougatsa
Αααααχ, μπα σε καλό σου, με έφτιαξες το απόγευμα!
Apr 30 2012 21:03
Fallen_Mpougatsa → Dorothy
http://jun-kamijo.deviantart.com/art/THOR-loki-and-thor-207620399?q=boost:popular thor and loki&qo=124
Apr 30 2012 20:54
-
Dorothy
Άστα να πάνε ρε συ, κι εδώ το ίδιο. Αλλά δεν ήταν θεός, ρε Kai?
May 03 2012 14:13 -
Kai
Απ' όλες τις απόψεις XD
May 03 2012 14:28 -
Fallen_Mpougatsa
Another one joined us my friend.
May 03 2012 14:36
Fallen_Mpougatsa → Kai
O Pashalis Hunder έχει κάνει καινούργιο χαρακτήρα~! Το πιστεύεις? Ορίστε! http://www.onepiecegr-rpg.com/t5515-topic#178275 Ε, δε μπορείς να πεις? Αλλάξαμε από τον Deidara και πήγαμε στον Kakashi!
Apr 30 2012 20:30
-
Kai
*Gaara(Πασχάλη) στον Kakashi
Apr 30 2012 20:38
Fallen_Mpougatsa → Kai
OK, πάνε στο νήμα "σατηρισμός σε αλλαγμένους τίτλους anime στα Ελληνικά, τελευταία σελίδα." Δες του FlamKing1. Γέλασα.
Apr 30 2012 17:30
-
Kai
XD Εγώ πάλι όχι αλλά ήταν καλή προσπάθεια
Apr 30 2012 17:53


This status update has reached the maximum number of replies allowed
