Jump to content


Community Status Updates


Photo

Kamui → Fallen_Mpougatsa

Strange as it may sound, η Αθήνα πιάνει Μακεδονία TV. Zήτω η προτεύουσα. (οχι)
May 07 2012 13:57
  • Fallen_Mpougatsa's Photo
    Fallen_Mpougatsa
    Ω, σοβαρά? Ιδέα δεν είχα! Thanks for answering my question.
    May 07 2012 13:58
  • Kai's Photo
    Kai
    Σε λέμε πιάνουν σήμα χαλαρά.
    May 07 2012 16:31
Photo

Fallen_Mpougatsa

"You're only as good as your bad guy." Robert Downey Jr.
May 07 2012 11:59
Photo

specialistas4 → Fallen_Mpougatsa

Επική η ιστορία σου!Θα είναι κρίμα αν δεν βγει πρώτη.
May 05 2012 17:33
  • Fallen_Mpougatsa's Photo
    Fallen_Mpougatsa
    Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ, να σαι καλά! ^^
    May 06 2012 00:02
Photo
Photo
  • Dorothy's Photo
    Dorothy
    http://freudwasright.tumblr.com
    May 03 2012 21:32
  • Fallen_Mpougatsa's Photo
    Fallen_Mpougatsa
    Dat Tom.
    May 03 2012 21:38
  • Fallen_Mpougatsa's Photo
    Fallen_Mpougatsa
    Βλέπω μια συνέντευξή του και ρε συ, είπε ότι ο Loki "is the agent of chaos, like in every religion-Dionysus in Greece, Baccus in Roman" he is awesome!
    May 03 2012 22:31
Photo
  • Fallen_Mpougatsa's Photo
    Fallen_Mpougatsa
    Me too, me too! Λέει πιάνει την ιστορία τους ακριβώς εκεί που την αφήνει η ταινία Avengers, που γυρνάνε στην Asgard κι εξερευνεί τη σχέση των αδερφών και γενικότερα της οικογένειας. Κι ο εχθρός δε θα είναι ο Loki μια φορά, αλλά μάλλον ο Thanos, που τον έδειξε και στην τελευταία σκηνή. Πω πω, θέλω να πάω να το δω τρίτη φορά ρε συ! xD
    May 03 2012 21:11
  • Dorothy's Photo
    Dorothy
    Εγώ το έχω σίγουρο. Μία ακόμα, εκατό τοις εκατό. Σε 2D αυτή τη φορά, το 3D δεν το γούσταρα καθόλου. (Αν και φαίνονταν καλύτερα οι γραμμές του Τομ, αλλά το fangirling έχει και όρια.)
    May 03 2012 21:14
  • Fallen_Mpougatsa's Photo
    Fallen_Mpougatsa
    Kι εγώ θέλωωωωωω! Λεω να πω την Κai... Αλλά θα θέλει? Καλά, το 3D, που το είδα έτσι μόνο την πρώτη φορά, πολύ κ@λοπιάσιμο, αν σκεφτείς πως δεν έδινε τίποτα στην ταινία. Απλώς μόνο και μόνο για να πάρουν λεφτά-δεν τη γύρισαν με την τεχνική αυτή, μετά τη μετέτρεψαν οπότε τίποτα. Τι να πεις? Να βγάλουν από παντού. Πάντως αξίζει ρε συ, το αξίζει ειλικρινά. Είναι απλώς υπέροχη.
    May 03 2012 21:24
Photo

Fallen_Mpougatsa → Seppuku

Ο χο χο, nice claim! Πάντα οι άντρες που τα πάνε καλά με τα παιδιά είναι πιο sexy! ; )
May 02 2012 19:42
  • Seppuku's Photo
    Seppuku
    Αυτός τα πάει καλά με τις γυναίκες... για την ακρίβεια παιζει λίγο το μάτι του... ;)
    Τα ρεμάλια ειναι ακόμα πιο sexy... xexe...
    May 02 2012 20:15
  • Fallen_Mpougatsa's Photo
    Fallen_Mpougatsa
    Ναι ναι τον ξέρω, και το anime και το manga.
    May 03 2012 14:19
  • Seppuku's Photo
    Seppuku
    :D
    May 03 2012 14:30
Photo

OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa

Everyone ? :P
May 02 2012 17:00
  • Fallen_Mpougatsa's Photo
    Fallen_Mpougatsa
    Καλά, δεν είναι τέτοιο θέμα για μένα αλλά η ταινία είναι ωραία.
    May 02 2012 19:24
  • OdyMonaxos's Photo
    OdyMonaxos
    said the fangirl inside you :P
    May 02 2012 19:25
  • Fallen_Mpougatsa's Photo
    Fallen_Mpougatsa
    Said the fangirl outside of me, δεν το κρύβω. Για να σε δώσω να καταλάβεις, όλη μέρα ψάχνω και βλέπω συνεντεύξεις του Tom Hiddleston - που παίζει τον Loki στην ταινία - και κατέβασα δύο ταινίες του ενώ ήδη είδα τη μία. Τι θες δηλαδή τώρα? :P
    May 02 2012 19:31
Photo

Fallen_Mpougatsa

Erectile dysfunction; nothing uncommon. Every one in five men-!
May 01 2012 23:49
Photo
  • Fallen_Mpougatsa's Photo
    Fallen_Mpougatsa
    Because Chitauri are too mainstream!
    May 01 2012 23:39
  • Kai's Photo
    Kai
    Unavailable...
    May 01 2012 23:45
Photo
  • Fallen_Mpougatsa's Photo
    Fallen_Mpougatsa
    "This video image has been moved or deleted." :(
    Apr 30 2012 20:59
  • Kai's Photo
    Kai
    http://i634.photobucket.com/albums/uu69/I_eat_your_soul/Random/Random Screens/jajaja.jpg
    Apr 30 2012 21:01
  • Fallen_Mpougatsa's Photo
    Fallen_Mpougatsa
    Αααααχ, μπα σε καλό σου, με έφτιαξες το απόγευμα!
    Apr 30 2012 21:03
Photo
  • Dorothy's Photo
    Dorothy
    Άστα να πάνε ρε συ, κι εδώ το ίδιο. Αλλά δεν ήταν θεός, ρε Kai?
    May 03 2012 14:13
  • Kai's Photo
    Kai
    Απ' όλες τις απόψεις XD
    May 03 2012 14:28
  • Fallen_Mpougatsa's Photo
    Fallen_Mpougatsa
    Another one joined us my friend.
    May 03 2012 14:36
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

Btw, έχεις μήνυμα στο κινητό~!
Apr 30 2012 20:35
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

O Pashalis Hunder έχει κάνει καινούργιο χαρακτήρα~! Το πιστεύεις? Ορίστε! http://www.onepiecegr-rpg.com/t5515-topic#178275 Ε, δε μπορείς να πεις? Αλλάξαμε από τον Deidara και πήγαμε στον Kakashi!
Apr 30 2012 20:30
  • Kai's Photo
    Kai
    *Gaara(Πασχάλη) στον Kakashi
    Apr 30 2012 20:38
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

OK, πάνε στο νήμα "σατηρισμός σε αλλαγμένους τίτλους anime στα Ελληνικά, τελευταία σελίδα." Δες του FlamKing1. Γέλασα.
Apr 30 2012 17:30
  • Kai's Photo
    Kai
    XD Εγώ πάλι όχι αλλά ήταν καλή προσπάθεια
    Apr 30 2012 17:53