Community Status Updates
-
Botsun
Έλα ρε,σιγά! :P
A! Τώρα είδα την αλλαγή στην υπογραφή σου! ;)
Apr 03 2012 23:51 -
Fallen_Mpougatsa
Ε χε χε, ναι΄ είπα να ναι επίκαιρο! Δε μπορείς να πεις έτσι?
Apr 04 2012 13:47 -
Botsun
Χαίρομαι,όταν βλέπω το πνεύμα της οικογένειας ζωντανό!! :')
Apr 04 2012 20:27
Kai → Fallen_Mpougatsa
Έκπτωτη μπουγάτσα. Εγώ σου είπα για τυρί κι εσύ κατέληξες με κρέμα. Shame on you.
Apr 03 2012 13:51
-
Fallen_Mpougatsa
Ωωωωω, κι ένα για σένα:
Έλα βρε Desi, να σε παντρέψουμε
να φάμε και να πιούμε
και να χορέψουμε~!
Apr 03 2012 15:19 -
Kai
xD Πάει, πάλιωσε αυτό. Ο Desi είναι πάλι ελεύθερο πουλί κι όχι κορόιδο στο κλουβί.
Apr 03 2012 15:30 -
Fallen_Mpougatsa
Χμ...έτσι λέει τώρα...
Apr 03 2012 15:50
Fallen_Mpougatsa → Dorothy
T^T Γιατί ανέφερες τον Ασκληπιό και ξύνεις πληγές τώρα...?
Apr 01 2012 01:34
Fallen_Mpougatsa → Kai
Αααααα. Χαιρετίσματα να της πεις. Και μην πάτε να τρολάρετε μαγαζάτορες στην Τσιμισκή χωρίς εμένα ε! xD Θα δώσω το ΑSC στην αδερφή σου τότε, ΟΚ? ^^
Mar 30 2012 16:57
Fallen_Mpougatsa → Botsun
Do not worry, I know. Βασικά δεν είναι ότι παραπονιέμαι αλλά ότι νυστλαζω ξαφνικά και δεν ξέρω τι γράφω...
Mar 30 2012 16:47
Botsun → Fallen_Mpougatsa
H διεύθυνση του πορταλ,εκτός κι αν έστειλα τίποτα άλλο.
[SIZE="1"][I]Αυτές τις μερές,έχω μειωμένη επικοινωνια με το περιβάλλον.....[/I][/SIZE]
Mar 30 2012 16:27
Botsun → Fallen_Mpougatsa
xaxaxaxaxaxa!!! XD
[URL="http://www.anime.gr/portal/"]Τσίμπα![/URL]
Mar 30 2012 16:16


This status update has reached the maximum number of replies allowed
