Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
-
Kamen Tantei Zura
Fabulous Botsun as always
Μάι 24 2012 12:52 -
Fallen_Mpougatsa
Go Zura!
Awwwww, botsun σκίζεις!
Μάι 24 2012 12:59 -
Botsun
Σκίιιιιιστε !!! XD
Καλή επιτυχία Zura! :3
Άκυρο,αλλά πού θέλεις να περάσεις ;
Μάι 24 2012 13:05
-
Kamen Tantei Zura
Edgar Allan Poe!
Μάι 25 2012 11:39 -
Fallen_Mpougatsa
xD played by John Cusack...!
Μάι 25 2012 11:43 -
Kamen Tantei Zura
directed by James McTeigue!
Μάι 25 2012 11:45
Fallen_Mpougatsa → Kenny
"Αλλά δεν χρειάζεται να νιώθετε άσχημα. Η δικιά μου η κρίση δεν είναι πιο σημαντική από τη δική σας επειδή τυχαίνει να είμαι administrator — είναι δε αυστηρά προσωπική. Δεν πρόκειται να φάτε ban or anything επειδή είπατε πως θα χρησιμοποιούσατε Death Note."
Μάι 24 2012 10:01
-
Fallen_Mpougatsa
Wait, what? Where is this coming from?
Μάι 24 2012 10:01 -
Kenny
Είδα μερικούς να ανησυχούν υπερβολικά για το τι εντυπώσεις σχηματίζω για άλλα άτομα (ή ακόμα και για τους ίδιους) και θεώρησα καλό να ξεκαθαρίσω το τι συνέπειες ΔΕΝ έχουν αυτές μου οι εντυπώσεις.
Αν πιστεύεις ότι δεν απευθύνεται σε σένα, κατά πάσα πιθανότητα έχεις δίκιο.
Μάι 24 2012 10:17 -
Fallen_Mpougatsa
Απλώς φάνηκε λίγο από το πουθενά μέσα στη συζήτηση...
Μάι 24 2012 10:24
Fallen_Mpougatsa → Kamui
"Or is it about time for people to understand that there can be no common ethic without common religion/ideology, but only enforced laws that can bind us from abusing our freedom?"
Μάι 23 2012 20:36
-
Fallen_Mpougatsa
Exactly! Ποιος ορίζει την ηθική εξάλλου? Αυτό που σήμερα εμείς θεωρούμε λάθος παλιά ήταν σωστό και στο μέλλον ποιος ξέρει τιι θα γίνει? Μ'αρέσει που είσαι από τους λίγους που με πιάνουν μέσα σ'αυτό το forum.
Μάι 23 2012 20:37 -
Kai
Όχι μόνο παλιά. Ακόμα και τώρα όταν ένας πολεμιστής μιας φυλής (τώρα δεν θυμάμαι όνομα) τρώει τον εγκέφαλο του αντιπάλου του για να πάρει μέσα του τη δύναμή του, νομίζοντας πως του αποδίδει φόρο τιμής, για εκείνον αυτή η πράξη είναι μα χαρά ηθική.
Μάι 24 2012 09:33 -
Kai
Αμφιβάλλω όμως ότι κάποιος του "πολιτισμένου" κόσμο θα χτυπούσε παλαμάκια επικροτώντας αυτή την πράξη αν ήταν μπροστά στη στιγμή. Ακόμα και στις διάφορες "πολιτισμένες" κοινωνίες υπάρχουν διάφορες μορφές ηθικής και η ελευθερία τους καθενός προσαρμόζεται ανάλογα. Αυτό που αναφέρει ο Great General στην πρώτη περίοδο της πρότασής του είναι γεγονός και πολύ δύσκολο να εξαλειφθεί.
Μάι 24 2012 09:36
-
Fallen_Mpougatsa
It's a trap.
Μάι 23 2012 20:34
Fallen_Mpougatsa → Kai
Make wa~y for prince Loki~! xD http://www.youtube.com/watch?v=IhxNWdCpwvI
Μάι 23 2012 19:55
-
Fallen_Mpougatsa
It's the power of the fangirl! xD
Μάι 23 2012 20:09 -
Fallen_Mpougatsa
And now I'm singing it~!
Μάι 23 2012 20:09 -
Fallen_Mpougatsa
Don't forget the one who started this: http://www.youtube.com/watch?v=0rveI3ZBC3Q&feature=related
Μάι 23 2012 20:16
Fallen_Mpougatsa
Άλλο ένα φιάσκο, γιε του Δία άστο, δε με πείθεις ό,τι και να λες. Η απάντηση είναι μία...! Καλά ντε.
Μάι 23 2012 19:26
-
Kai
XD Άμα το τραγουδούσαν Ελληνίδες θα ακουγόταν. Δεν άκουσες προφορά;
Μάι 23 2012 19:47 -
Fallen_Mpougatsa
E ναι γι αυτό το λέω. Αλλά εφόσον είμαι σε αυτό το feeling: http://www.youtube.com/watch?v=T7H-XLJUohc
Μάι 23 2012 19:49 -
-
Fallen_Mpougatsa
Θες κοψίδια?
Θες παΐδια?
Θες λιπίδια?
Πέσε κατευθείαν στο ψητό~! Χα!
Μάι 23 2012 19:19 -
Kai
Lol, the mental image!!!! XD
Μάι 23 2012 19:20 -
Fallen_Mpougatsa
Ha ha ha, my purpose is served...
Μάι 23 2012 19:22
-
Fallen_Mpougatsa
http://www.youtube.com/watch?v=B78puSryuLw
(είμαι απαίσιος άνθρωπος, έσκασα στο γέλιο με το που είδα την φωτογραφία που έβαλες)
Μάι 23 2012 19:12 -
Kai

Bitch, I'm fabulous.
Μάι 23 2012 19:17 -
Trivia Spitting Monster → Fallen_Mpougatsa
Χριστέ μου, πρέπει να γίνομαι ενοχλητική και να φαίνομαι γραφική, έτσι όπως απαντάω εμμονικά στο thread της χρήσης ή μη του Death Note. Ζητώ συγνώμη αν πάνω στην κουβέντα σε προσέβαλα ή είπα καμιά βλακεία.
Μάι 23 2012 18:04
-
Fallen_Mpougatsa
Χα χα, καλό το ανέκδοτο της εξεταστικής! Να τελειώσει? Εμάς 5 αρχίζει Τ^Τ
Μάι 23 2012 18:37 -
Trivia Spitting Monster
Άουτς! Εμείς ξεκινάμε τη Δευτέρα. Ήμασταν καλά παιδάκια και δεν κάναμε καταλήψεις ή φασαρίες και όλα πάνε σύμφωνα με το σχέδιο. Καλή επιτυχία και καλό κουράγιο!
Μάι 23 2012 18:45 -
Fallen_Mpougatsa
Eθχαριστώ πολύ, επίσης! Καλά, τωρα κι εσύ μη νομίζεις ότι εμείς κάναμε καμιά κατάληψη. Απλώς αν είναι χτυπημένο το πρόγραμμα, είναι χτυπημένο! Εξάλλου, πάντα Ιούλιο τελειώνουμε...Τ^Τ
Μάι 23 2012 18:48
Black Kaiser → Fallen_Mpougatsa
Αγαπητή μου, δεν θα συμμετέχεις σε αυτό τον γύρο του διαγωνισμού επίδοξων συγγραφέων?
Μάι 23 2012 10:33
-
Fallen_Mpougatsa
Θέλω, αλλά η άτιμη η έμπνευση δε λέει να μου έρθει...
Μάι 23 2012 14:20 -
Kamen Tantei Zura
Να σου'ρθει! Πρήξιμο!
Μάι 23 2012 18:24 -
Fallen_Mpougatsa
Πρήξε ειλικιρνά, το χρειάζομαι! xD
Μάι 23 2012 18:35
Namida → Fallen_Mpougatsa
Για αυτό αποφεύγω να γράφω συχνά, για να μην κουφένονται οι γείτονές σου
Μάι 17 2012 20:11
-
-
Fallen_Mpougatsa
Προσπαθείς να με καταστρέψεις?
Μάι 17 2012 20:32 -
Fallen_Mpougatsa → Namida
Κάθε φορά που σε βλέπω να γράφεις, τραγουδάω το "Kuroi Namida" από Nana. xD
Μάι 17 2012 20:07
Botsun → Fallen_Mpougatsa
Τί είναι αυτα τα πράματα...Στρατολογείς για τον Loki,τον νούμερο 1 ανταγωνιστή της οικογένειας σε θέματα πλανητικής κυριαρχίας;
Μάι 17 2012 15:46
-
Fallen_Mpougatsa
Κάποια πράγματα είναι αναπόφευκτα...είναι ένας πανίσχυρος ημίθεος who can rock that hair! He!
Μάι 17 2012 16:35 -
Botsun
Τ______Τ
Στην μαμά σου το είπες ;
Γιατί μπορεί ν'ανησυχεί με τις παρέες που κάνεις....
Μάι 17 2012 18:52 -
Fallen_Mpougatsa
I did. She does.
Μάι 17 2012 19:40
-
Kai
Lol, καλό.
Μάι 16 2012 10:24


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
