Community Status Updates
Fallen_Mpougatsa → Lord Leon
:emptyonexg1:
It's just my luck...Να σε πω, ήθελα να του πω ότι δεν είχε την προηγούμενη βδομάδα και δεν ήξερσα αν θα κάνουν και αυτήν αλλά τα άτιμα με το που βγήκε η jump τα πήραν και τα μετέφρασαν κατευθείαν. Τα στερημένα δε με σκέφτηκαν και το discredit που θα φάω στους ιντερνετικούς μου κύκλους...
Dec 27 2011 12:40
Lord Leon → Fallen_Mpougatsa
[QUOTE=Fallen_Angel_Itachi;550758]H shounen Jump έχει break αυτήν τη βδομάδα. Δεν είμαι σίγουρη και για την επόμενη.[/QUOTE]
[QUOTE]Αύριο μάλλον, μπορεί και σήμερα. [/QUOTE]
[URL="http://mangastream.com/read/naruto/52710473/1"][QUOTE][/URL][URL]http://mangastream.com/read/naruto/52710473/1[/URL] finaly[/QUOTE]
μέσα σε μιάμιση ώρα. Η Intelligence team σου θέλει κρέμασμα.
Dec 27 2011 12:34
Fallen_Mpougatsa → Kai
Nα η φώτο που σου λεγά!
[URL=http://s116.photobucket.com/albums/o10/mydeadlywhispers/?action=view¤t=483784.jpg][IMG]http://i116.photobucket.com/albums/o10/mydeadlywhispers/th_483784.jpg[/IMG][/URL]
Dec 27 2011 01:03
Fallen_Mpougatsa → jimop24
O Μουφάσα είναι ο πατέρας του Σίμπα απ'την ταινία κινουμένων σχεδίων Lion king. To ένα ε, το "σοβαρό" :P
Dec 26 2011 19:56
Fallen_Mpougatsa → Kai
. . . δε θέλω να ρίξω αλάτι στην πληγή αλλά ούτε που το κατάλαβα πότε πήγε εκεί . . .
Dec 26 2011 15:14
Kai → Fallen_Mpougatsa
09-02-11 - 26-12-11
Μπάρα στα 100%
:sigh2: ...really now. Κάποιοι από εμάς κάναμε αγώνα για να φτάσουμε εκεί.
Dec 26 2011 14:33
Fallen_Mpougatsa → Kai
What sorcery is [url=http://www.anime.gr/forums/showpost.php?p=550741&postcount=15]this[/url]??? What have you done with the real one?
Dec 26 2011 12:56
Fallen_Mpougatsa → Blacker_than dark
Νήσος 2. Αρκετά διασκεδαστική, δεν το περίμενα.
Dec 25 2011 23:48
Fallen_Mpougatsa → Blacker_than dark
Ω, επίσης επίσης! Καλά είμαι μόλις γύρισα ήμουν κινηματογράφο. Άσε κατάντια, κατάντια να μου ποστάρεις Χριστουγεννιάτικα...βαριέσαι πολύ.
Dec 25 2011 23:25
Fallen_Mpougatsa → Kamui
Εαν εσύ τον χαίρεσαι -που τον χαίρεσαι- έτσι τον εαυτό σου, γιατί να αλλάξεις? Και σ'όποιον αρέσεις αγαπητέ μου!
Dec 25 2011 23:24
Blacker_than dark → Fallen_Mpougatsa
χρονια πολλα, καλα χριστουγενα!!
τι κανεις πως περνας, εγω απ οτι βλεπεις βαριεμαι τοσο που καθομαι να σου ποσταρω...
Dec 25 2011 23:20
Kamui → Fallen_Mpougatsa
Μπα, εδώ δεν άλλαξα αποτ ην παιδική ηλικία στην εφηβική, θα αλλάξω στην ενηλικίωση?
Θα μου πεις ποτέ δεν ξέρεις αλλά το σίγουρο ειναι οτι δε θα ήθελα να αλλάξω ποτέ.
Dec 25 2011 18:49
Fallen_Mpougatsa → Kamui
Χα χα, εγώ το είπα επειδή μίλησες για τον κόσμο των Πανελληνίων και φαντάστηκα ότι ήσουν στην ηλικία της Zura. Αλλά ναι αν δεν είσαι καν τρίτη λυκείου μικρός είσαι ακόμα. Και μέχρι να φτάσεις στην ηλικία μου ή θα έχεις αλλάξει εντελώς ή θα είσαι ακριβώς το ίδιο. Το λέω έτσι γιατί συνήθως άνθρωποι σαν κι εσένα είναι των άκρων σ'αυτά τα θέματα.
Dec 25 2011 18:15


This status update has reached the maximum number of replies allowed
