Jump to content


Community Status Updates


Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

Για το πώς γνωρίστηκαν Shinjurou και Inga έχουμε να περιμένουμε τουλάχιστον ταινία, τα υπόλοιπα δε σώζονται με τίποτα. Πάνω κάτω τα ίδια γράφαμε και μέσα στο thread. :ρ Άνετα έβλεπες Mouryou No Hako που έχει μόνο 13 και θα άξιζε και την ώρα του.
Dec 28 2011 00:44
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

Ναι και είχες απόλυτο δίκιο. Μπορώ να πω πως οι χαρακτήρες μου φάνηκαν ενδιαφέροντες -ο αγαπημένος μου μακράν ο πατέρας της Rie που περίμενα πως και πως να ακούσω την φωνή του- παρόλαυτα και ο πρωταγωνιστής δε με χάλασε...αυτό που με χάλασε παντελώς όμως είναι η απόλυτη μη-ύπαρξη πλοκής και κάτι που φάνηκε να βιάζεται να τελειώσει για κάποιον λόγο. Δε μάθαμε τίποτα για τον Shinjurou και το παρελθόν του με την Inga πώς γνωρίστηκαν κλπ, ξαφνικά το άλλο έγινα antagonist κυριολεκτικά από το πουθενά κι στο τέλος εγώ είχα καταλάβει πολύ πριν τον ντεντέκτιβ ποιος ήλεγχε το Bennentou ή πως λεγότανε, πριν το 10 αρίχει να παίζει καν. Αν δεν τρέχανε έτσι και κάνανε μια αξιοπρεπή σειρά έστω με 13 επισόδεια και δεν είχε το Devil May Cry treatment απ'τους σεναριογράφους θα ήταν εξαίρετη σειρά. Δυστυχώς αυτό δεν έγινε ποτέ.
Dec 28 2011 00:35
Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

:hahaha: Είδα τα Un-Go με το ζόρι πέρασε τη βάση. Σε είχα προειδοποιήσει.
Dec 27 2011 23:47
Photo

Kamen Tantei Zura → Fallen_Mpougatsa

Saint Young Men
Dec 27 2011 18:50
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kamen Tantei Zura

Thanks for the ifno; η αλήθεια είναι ότι το χα αφήσει κάποτε στο 7...αλλάα δε θυμάμαι πως το λένε! xD Hint? :3
Dec 27 2011 18:49
Photo

Kamen Tantei Zura → Fallen_Mpougatsa

Έχει να βγάλει chap από τον Οκτώβρη. Βγάζει 4-5 chaps κάθε χρόνο. Θυμάμαι τα χρόνια του 2009 που περίμενα chapter σαν χαζό, βγαίναν σε σχετικά κοντινές ημερομηνίες και μετά αποδέχτηκα ότι θα το βγάλουν μετά από ένα χρόνο το επόμενο. Μέχρι το 14-15 έχει βγει αν δεν κάνω λάθος, βαριέμαι να το ψάξω τώρα.
Dec 27 2011 18:40
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kamen Tantei Zura

Zuraaaaaaaaaaaa πες μου ότι συνεχίζεται το manga που έχεις για υπογραφή/avatar???
Dec 27 2011 18:35
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

A, κατάλαβα. Μην ανησυχείς, τώρα ήρθε η σωσίβια λέμβος... Όχι...δεν το έκανα ακόμα...αλλά υπόσχομαι κάποια στιγμή μέσα στις γιορτές! Τ^Τ
Dec 27 2011 13:36
Photo

Fallen_Mpougatsa → Lord Leon

. . . ποτέ δεν ξέρεις :himitsu:
Dec 27 2011 13:35
Photo

Lord Leon → Fallen_Mpougatsa

με χιλια ποστ σε 10 μηνες, οπως λεει και η απο κατω μου, αν το θυμοσουνα θα σε φοβομουνα λιγο
Dec 27 2011 13:31
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Δεν κλαίω... -.- Απλώς,είχαν αρχίσει τα πρώτα συμπτώματα στέρησης. Anw,διάβασες το Hunter x Hunter ;
Dec 27 2011 13:30
Photo

Fallen_Mpougatsa → Lord Leon

Πφφφφ, ψαρώνω εύκολα! Αν και δε θυμάμαι αν το χα πει ή όχι, αλλά και πάλι ψαρώνω εύκολα! :3
Dec 27 2011 13:26
Photo

Lord Leon → Fallen_Mpougatsa

ναι βρε, το θυμαμαι απλά σε πειράζω
Dec 27 2011 13:24
Photo

Fallen_Mpougatsa → Lord Leon

Δεν έπρεπε να γελάσω κανονικά αλλα γέλασα! :P Πάνω απ'τη Λαμία, Σαλονικιά! Bέρα Σαλονικιά μάλιστα :kakaka:
Dec 27 2011 13:15
Photo

Lord Leon → Fallen_Mpougatsa

[QUOTE][I]Να [B]σε [/B]πω, ήθελα να[B] του[/B] πω[/I][/QUOTE] Tι διάολο, αποφάσισε, πάνω ή κάτω από τη Λαμία; :bleh:
Dec 27 2011 13:11