Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa

Πάντως you are my pride darling. Στα τυφλά χωρίς στοιχεία, χωρίς ρεύματα, χωρίς πισί και σε βρήκα. :P
Ιαν 13 2012 23:45
Φωτογραφία

Dio Brando → Fallen_Mpougatsa

Το ξερω,αλλα δεν εννοω αυτο..Εννοω οτι οι ακατανομαστοι ειναι για γελια τωρα... Καλα και εσεις τωρα που εφυγε ο Βιειρινια δεν ειστε τοσο καλοι.... Εγω ειμαι μπασκετικος btw.
Ιαν 13 2012 23:42
Φωτογραφία

Fandom → Fallen_Mpougatsa

Γενικά κι άλλα δεν μου αρέσουν .
Ιαν 13 2012 23:40
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Dio Brando

Σούργελα κι εσύ τώρα, χαλάρωσε. Απλώς εμείς είμαστε οι πιο φανατικοί οπαδοί γι αυτό σου φαίνεται έτσι. Και εννοώ ότι οι οπαδοί ΠΑΟΚτσήδων κι Ολυνπιακάκηδων είναι οι πιο ένθερμοι.
Ιαν 13 2012 23:38
Φωτογραφία

Dio Brando → Fallen_Mpougatsa

Θρυλος,βεβαια:D Τα αλλα 2 ειναι σουργελα.
Ιαν 13 2012 23:36
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

[QUOTE=junpei]Ξεχνώ την Μαρία,που μυήθηκε τελευταία στο Cosmos ! xD[/QUOTE] Μα ξεχνάς το αριστερό σου χέρι botsun? Το ξεχνάς? Ένα δάκρτυ κύλησε απ'τα μάτια μου-δάκρυ απογοήτευσης. Και βλέπω ότι κλαίγεσαι στο δεξί χέρι. Nice! :P
Ιαν 13 2012 23:36
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Dio Brando

Πφ, Αθηναίος...! Εσύ τι είσαι? Ολυμπιακός ή Παναθηναϊκός? Πες μου ΑΕΚ να τρελαθώ...!
Ιαν 13 2012 23:34
Φωτογραφία

Dio Brando → Fallen_Mpougatsa

Καλα ρε'συ...ΠΑΟΚ,ρε γαμωτο?
Ιαν 13 2012 23:29
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Fandom

Εννοώ στο που πατά ο καθένας σε σχέση με τους άλλους συμφορουμίτες. Γιατί η Πίου Πίου λέει ότι της κατέβει στο κεφάλι. Κι αυτό που με εκνευρίζει περισσότερο είναι ότι έχει άδικο και αντιδρά σαν 5χρονο που της πήραν το γλυφειτζούρι. Ε όχι.
Ιαν 13 2012 23:18
Φωτογραφία

Fandom → Fallen_Mpougatsa

Δεν ξεκαθαρίζονται , ******** λέγονται και πάλι .
Ιαν 13 2012 23:15
Φωτογραφία

Dio Brando → Fallen_Mpougatsa

Χαχα,εμμ πιστεψε,το τελευταιο game που επαιξα ηταν το Uncharted 3 και αυτο επειδη με επεισε η κοπελα μου που λατρευει την σειρα...
Ιαν 13 2012 23:14
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Dio Brando

Δοκίμασε το Mass Effect κι αν δε σ'αρέσει το παιχνίδι πάω πάσο! Και αχ μωρέ, δεν παίζει άλλο παιχνίδια πολλά λέει. Πφφφφ, 21 χρονών μουλάρα και λιώνω στο πλάι του αδερφού μου.
Ιαν 13 2012 23:11
Φωτογραφία

Dio Brando → Fallen_Mpougatsa

Απλα,θελω να ειναι καλο γιατι με αυτο μεγαλωσα...Θυμαμαι,1 γυμνασιου το ειχα λιωσει.... Ειναι το μονο game που περιμενω τωρα...Δεν παιζω πια πολλα games...
Ιαν 13 2012 23:02
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Fandom

Ναι μωρέ το έπιασα. Αλλά τι να κάνεις? Τεσπα, εμένα μ'αρέσει που ξηγιόμαστε κει μέσα. Μια και καλή να ξεαθαρίζουν κάποια πράγματα.
Ιαν 13 2012 22:58
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Dio Brando

Χα χα μην είσαι προκατηλλειμένος καλέ μου γι αυτό, χαλαρά. Αλλά τώρα όταν ο ίδιος ο δημιουργός του original Dante έχει κάνει head desk -κι όχι face palm- ε, τι να πεις?
Ιαν 13 2012 22:56