Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → olesos

Dear olesos πάτα πρώτα το "view conversation" και μετά γράψε ότι θες αλλιώς ποτέ δε θα το δουνε αυτοί που συνομιλείς. Also, δεν είναι fanboy-ism για μένα. Είναι fangirlism. I'm a girl. :P
Ιαν 25 2012 19:26
Φωτογραφία

Fandom → Fallen_Mpougatsa

Αυτό δεν ήταν απλά fail .... θα εισηγηθώ για ban . :P
Ιαν 25 2012 19:17
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Fandom

Πω πω, παραλίγο να πνιγώ -πίνωτσάι-. Σοβαρά μιλάς? Ο Σκρουτζ είναι? Χα χα χα χα! Μαρία fail!
Ιαν 25 2012 19:09
Φωτογραφία

Fandom → Fallen_Mpougatsa

Ε λογικά την Πέμπτη/Παρασκευή . Ρε τραγικό πλάσμα ..... Ο Σκρουτζ μικρός είναι .
Ιαν 25 2012 19:03
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Τhat they do. With a passion.
Ιαν 25 2012 18:58
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Lord Leon

No, just no. xD Άντε καλά θα αρχίσω να σκέφτομαι.
Ιαν 25 2012 18:58
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Οι Σχολές μας,μας μισούν!!!
Ιαν 25 2012 18:56
Φωτογραφία

Lord Leon → Fallen_Mpougatsa

[QUOTE=Fallen_Angel_Itachi;557643]Tenshi, post already! 1 4 5 :kakaka: I hope I'm wrong though.[/QUOTE] Σωστή είσαι ετοιμασε από τωρα τις ερωτήσεις σου
Ιαν 25 2012 18:56
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Fandom

Xα χα χα, τη θυμάμαι, τη θυμάμαι κα είναι απλώς απίθανη! xD Είναι η αλήθεια πως ήταν πολύ [B][I]πολύ[/I][/B] σουρεάλ σκηνή. Επίσης, πότε στο καλό θα βγει το καινούργιο? Δε λέει ημερομηνία στο IMDB. Also, ποιον απ'τα τρία παπιά έχεις στο avatar? Πάντα τα μπερδεύω.
Ιαν 25 2012 18:52
Φωτογραφία

Fandom → Fallen_Mpougatsa

Μην τους κοροιδεύεις ρε .... Θυμήσου πόσο θεική ήταν η σκηνή με το όπλο στο χέρι και το σκύλο παραμάσχαλα :hihi2:
Ιαν 25 2012 18:48
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Αυτό δεν είναι τίποτα. Είσαι και engineering student, δικαιολογείται. Αλλά...that awkward moment when you stare at the same sentence for half an hour. Αυτό είναι συναίσθημα!
Ιαν 25 2012 18:39
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Το υπέροχο συναίσθημα,όταν νιώθεις σαν καθυστερημένος Χιμπατζής,επειδή έχεις κολλησει την τελευταία μία ώρα,πάνω στην ίδια άσκηση.....
Ιαν 25 2012 18:35
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → zennith666

Χε χε, χαίρομαι που σε διασκεδάζω.
Ιαν 25 2012 18:29
Φωτογραφία

Black Kaiser → Fallen_Mpougatsa

Ναι, Barragan Luisebarn FTW. Αν πας και ψάξεις τα παλία post στο Bleach thread όταν ήταν ακόμα αυτός στο προσκήνιο να δεις τι λαμπάδες και τι σχόλια θαυμασμού του έριχνα. Άσε, τρελή φάση ο τύπος παρά τον μικρό ρόλο του. Πήγες να μπερδέψεις τον βασιλιά του Hueco Mundo με εκείνον τον μπάρμαν? Ιερόσυλη.
Ιαν 25 2012 18:28
Φωτογραφία

zennith666 → Fallen_Mpougatsa

Λάμπα mode...XAXAXAXAXAXAXAXAXAXA.Μόλις μου έδωσες λόγο να γελάω όλο το απόγευμα σαν μαλ**ας!!
Ιαν 25 2012 18:26