Jump to content


Community Status Updates


Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Thanks,bro! XD Πιστεύω,με την βοήθεια του Cosmos,θα περάσει ανώδυνα η εξεταστική!
Jan 25 2012 18:05
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Ναι μωρέ και είναι και τα δύο αυτού του εξαμήνου και με σπάνε τα νεύρα! Ευχαριστώ, ευχαριστώ. Εσύ ξεκινάς στις 6 εγώ τελειώνω στις 3! xD Good luck, bro!
Jan 25 2012 17:59
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Δύο ;;; Μεγάλη βλακεία.... Καλή επιτυχία! Εγώ ξεκινώ στις 6/2.
Jan 25 2012 17:57
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Παρακαλώ~! Αχ κι εγώ ακριβώς έτσι είμαι: αυτού του εξαμήνου δεν τα φοβάμαι τα χρωστούμενα τρέμω! Άρχισα την Τρίτη. Τώρα ξαναγράφω την Παρασκευή...δύο. XP
Jan 25 2012 17:55
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Σ'ευχαριστώ πολύ! Η αλήθεια είναι,ότι δεν φοβάμαι τα μαθήματα του τυπικού εξαμήνου,αλλά αυτά που χρωστώ από το πρώτο! XD Εσύ πότε αρχίζεις το μαρτύριο ;
Jan 25 2012 17:51
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Οχο! Μπράβο botsun! Ελπίζω να σ'αρέσει εν τέλη! Και καλή επιτυχία στη εξεταστική αγαπητέ!
Jan 25 2012 17:48
Photo

Fallen_Mpougatsa → Fandom

Well, each their own...I'll keep an open mind (ΟΚ αποκλείεται) Ναι μια χαρά ήταν. Ο σκύλος του όμως ήταν ακόμη καλύτερος!
Jan 25 2012 17:48
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Οκ,θα το τσεκάρω μετά την εξεταστική!
Jan 25 2012 17:47
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Kοίτα, να σε πω αντικειμενικά μια άποψη: αν και είναι τίνγκα στα bishounen, η ιστορία είναι αρκετά καλή αν και ψιλό-χαμένη μέσα στα πολλά κεφάλαια εφόσον είναι διάσημο και τραβάει κόσμο. Σαν κλασσικό shounen έχει κάπιοα arcs που ναι μεν επαναλαμβάνονται -σώζουμε τα παιδιά και χαιρόμαστε- κάθε φορά έχει καινούργιους κι ενδιαφέροντες χαρακτήρες. Είναι αρκετά ευχάριστο, πολύχρωμο, έξυπνο και διασκεδαστικό. Εγώ δεν ένιωσα ότι έχασα τον χρόνο μου. Στα δυνατά του σημεία είναι οι χαρακτήρες και ειδικα γιατον τρόπο που αναπτύσσονται οι: Frankenstein, M-21, Regis. Αξίζει.
Jan 25 2012 17:43
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Na 3ekinisw to Noblesse ή είναι μούφα ?
Jan 25 2012 17:06
Photo

Fandom → Fallen_Mpougatsa

Maybe :P Μια χαρά ήταν ο γλόμπος , ψυχούλα .
Jan 25 2012 01:54
Photo

Fallen_Mpougatsa → iristella

Παρακαλώ~! Χμ, ώστε έτσι. Η αλήθεια είναι ότι πάντα αναρωτιώμουν γιατί σε λέγαν έτσι. Αλλά καλά κάνεις, τους την λες! Χμ...ναι ε? Μόλις τελειώσω την εξεταστική και το Saint Seiya θα το κοιτάξω.
Jan 24 2012 18:19
Photo

iristella → Fallen_Mpougatsa

Sankyuuuu. Well το ξανθιά το ακούω χρόνια τώρα. Ώρα ήταν να κάνω και το forumiako ντεμπούτο μου ως blondie. ΧD To Ai no Kusabi συστήνεται ανεπιφύλακτα btw... ku kukuku
Jan 24 2012 18:14
Photo

Fallen_Mpougatsa → iristella

Yeah, I know... (μη ρωτήσεις,είπαμε όλοι είμαστε tsundere για τον Sasuke) Επίσης, ωραίο set!
Jan 24 2012 18:11
Photo

iristella → Fallen_Mpougatsa

Dammit. >.<
Jan 24 2012 18:07