Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kenny

Πφφφ, θαυμαστής? Χα. Χα. Χα. xD Ναι, την επόμενη φορά που θα με πάει θα θυμηθώ κι άλλα. Aλλά ξες, είναι τέτοια που δεν τα θυμάμαι πλέον τα περισσότερα. Aπαπαπα, και θα με αφήσεις με την απορία? Αλλά δεν επιράζει, έτσι πρέπει, αδέκαστος. No special treatment.
Ιαν 31 2012 15:40
Φωτογραφία

Kenny → Fallen_Mpougatsa

Nope, wasn't me... Μάλλον κάποιος θαυμαστής σου θα στο έδωσε. :himitsu: Αν και τώρα που το λες, πρέπει να σ' αφήσω κι εγώ ένα για το θάρρος σου. Έτσι, να βλέπω περισσότερους να τολμάνε. Meanwhile, πάω να δω ποιος σου άφησε rep (αλλά δεν θα σου πω ποιος είναι XD).
Ιαν 31 2012 15:37
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kenny

Ha ha, σοβαρά? Τότε ποιος μου έδωσε το θετικό rep που τα έβαλα? xD Νόμιζα ότι ήσουν εσύ!
Ιαν 31 2012 15:29
Φωτογραφία

Kenny → Fallen_Mpougatsa

Χαχα, τώρα είδα τα risque facts σου. :hahaha:
Ιαν 31 2012 15:12
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kai

Επιτέλους το DA ξύπνησε! Το έβαλα βέβαια line arted. Aν και η αλήθεια είναι πως κάθε φορά που κάνω το line art νμε βγαίνει χειρότερη από σκέτο μολύβι...
Ιαν 30 2012 22:15
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kai

Α, την άλλη τη λέγανε Maethornes. Έτσι μικρό και μαζεμένο. Επίσης, ναι γι αυτό είναι ξέγνοιαστοι. Ο βασιλιάς -ζωντανός-, κανονίζει αυτός τα σημαντικά. Ο Gil απλώς φλερτάρει, άντε διοικεί και κανα σώμα στρατού.
Ιαν 30 2012 21:46
Φωτογραφία

Kai → Fallen_Mpougatsa

Ω, ναι, οκ, fail. Τώρα που το λες η άλλη η κοπέλα είχε πιο παράξενο όνομα. XD Μάλλον γι' αυτό είναι τόσο ξέγνοιαστοι στη σκηνή τελικά.
Ιαν 30 2012 21:27
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kai

Χα χα, όχι όχι, εδώ είναι ο Gilbert μικρός 16-18 περίπου, και χορεύει με την κοπέλα που ποτέ δεν κατάφερε να ρίξει. xD Δεν έχει ακόμα τρεις προσωπικότητες αλλά μία. :kakaka:
Ιαν 30 2012 21:21
Φωτογραφία

Kai → Fallen_Mpougatsa

Ωραία. Φαντάζομαι οι υπόλοιποι είναι ακόμα στον κόσμο τους ενώ οι άλλοι δολοπλοκούν και χορεύουν ξέγνοιαστοι. XD Πολύ χαλαρούς του κόβω στη ζωγραφιά.
Ιαν 30 2012 21:09
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kai

Nαι αυτό έκανα γιατί είδα κι απόειδα. Τι το torrent έκλεισα, τίποτα αυτό! Να το. Ο Gil και η Cora: [URL=http://s116.photobucket.com/albums/o10/mydeadlywhispers/?action=view¤t=TempImage83.jpg][IMG]http://i116.photobucket.com/albums/o10/mydeadlywhispers/th_TempImage83.jpg[/IMG][/URL]
Ιαν 30 2012 21:05
Φωτογραφία

Kai → Fallen_Mpougatsa

Σε συγχωρώ γιατί νιώθω μεγαλόψυχη αυτή τη στιγμή. Ανέβασέ την στο photobucket τότε.
Ιαν 30 2012 21:00
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kai

Συγχώρεσέ με. Γέλασα λίγο. Επίσης, θέλω να σε δείξω μια ζωγραφιά που έκανα και δε μπορώ, γιατί δε λέει να ανέβει στο DA.
Ιαν 30 2012 20:59
Φωτογραφία

Kai → Fallen_Mpougatsa

:sadist: Μη γελάσεις με αυτό που θα διαβάσεις στο spoiler [spoiler] Αυτή τη στιγμή.... [spoiler]...ακούω Παπαμιχαήλ και "χαίρομαι". [spoiler] Τα ποτάμια που κυλάνε, δεν γυρίζουν στα βουνά. Ώπα. [/spoiler][/spoiler] [/spoiler]
Ιαν 30 2012 20:53
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kai

Χα χα, αφόσον υπάρχει ο κρίκος μην το δικαιολογείς περαιτέρω!
Ιαν 30 2012 20:49
Φωτογραφία

Kai → Fallen_Mpougatsa

Δεν χρειάζεται να το φανταστείς. Κάτσε δες το. Τ^Τ Το τραγούδι πάντως ήταν άκυρο και η σύνδεση έγινε ακόμα πιο άκυρα με το [QUOTE]πώς να το δω τώρα [B]με τι καρδιά[/B][/QUOTE]. Ψιλοκολλάει πάντως σε κάτι σημεία.
Ιαν 30 2012 20:46