Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
demonicMC → Warchief
Καλησπέρα. Αν μπορείς, θύμισε μου λίγο από ποιο anime είναι το avatar σου
Οκτ 20 2011 18:27
Warchief → eyl
ε ναι ρε συ είναι ό,τι καλύτερο έχει βγει φέτος. το επεισόδιο που ενθουσίασε πολύ εμένα ήταν το 9 πάντως.
Οκτ 09 2011 19:57
eyl → Warchief
δεν θα εμπαινα καν στον κόπο να κοιτάξω το mawaru αν δεν μου το έλεγες. είμαι ακόμη στο 5ο αλλα δεν βγαίνει απο το νου μου.
Οκτ 09 2011 19:51
Lord Leon → Warchief
[QUOTE]A for anilingus... επειδή κι εγώ είμαι αθεράπευτα ρομαντικός[/QUOTE]
:lol::lol::lol::lol::lol::lol:
Aγαπώ warchief! :wooi2:
Οκτ 06 2011 19:01
eyl → Warchief
πιγκουίνοι?
μιας κ δεν βλέπω ούτε κ θα δω κανένα τώρα, θα το κοιτάξω τότε!
edit: δημιουργός της utena-sama? watch!
Οκτ 05 2011 02:50
Warchief → eyl
Mawaru Penguindrum. ΠΡΕΠΕΙ να το δεις! Έχει φτάσει στα μισά και μέχρι στιγμής το θεωρώ καθαρό 10άρι.
Οκτ 05 2011 02:45
GhostPrince → Warchief
τι να σ πω, εμενα μου φανηκε καπως ακιρο ετσι οπως το πεταξε το συγεκριμενο επ. γενικα νταξει οντος μα8αμε και κτ για τη Himarι εκει, οποτε οκ :P
ισος να τα ξαναδω τα συγκεκριμενα επ, ειχα καιρο να το συνεχισω το ανιμε και μ φαινεται καπως τωρα...:hihi2:
Οκτ 03 2011 13:14


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
