Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

demonicMC → Warchief

Καλησπέρα. Αν μπορείς, θύμισε μου λίγο από ποιο anime είναι το avatar σου
Οκτ 20 2011 18:27
Φωτογραφία

Warchief → eyl

ε ναι ρε συ είναι ό,τι καλύτερο έχει βγει φέτος. το επεισόδιο που ενθουσίασε πολύ εμένα ήταν το 9 πάντως.
Οκτ 09 2011 19:57
Φωτογραφία

eyl → Warchief

δεν θα εμπαινα καν στον κόπο να κοιτάξω το mawaru αν δεν μου το έλεγες. είμαι ακόμη στο 5ο αλλα δεν βγαίνει απο το νου μου.
Οκτ 09 2011 19:51
Φωτογραφία

Putin → Warchief

Αύριο
Οκτ 09 2011 18:19
Φωτογραφία

Warchief → Putin

ευχαριστω ρε μαν θα σε κερασω κανενα γυρο
Οκτ 09 2011 18:13
Φωτογραφία

Warchief → Lord Leon

ανάλογα με το πόσο χαλασμένο είναι
Οκτ 06 2011 19:26
Φωτογραφία

Lord Leon → Warchief

Αν εχει πιει ληγμενο γαλα ποσο ανεβαινειστο ρομαντικομετρο;
Οκτ 06 2011 19:17
Φωτογραφία

Warchief → Lord Leon

μόνο ενεργητικό όμως!
Οκτ 06 2011 19:05
Φωτογραφία

Lord Leon → Warchief

[QUOTE]A for anilingus... επειδή κι εγώ είμαι αθεράπευτα ρομαντικός[/QUOTE] :lol::lol::lol::lol::lol::lol: Aγαπώ warchief! :wooi2:
Οκτ 06 2011 19:01
Φωτογραφία

eyl → Warchief

πιγκουίνοι? μιας κ δεν βλέπω ούτε κ θα δω κανένα τώρα, θα το κοιτάξω τότε! edit: δημιουργός της utena-sama? watch!
Οκτ 05 2011 02:50
Φωτογραφία

Warchief → eyl

Mawaru Penguindrum. ΠΡΕΠΕΙ να το δεις! Έχει φτάσει στα μισά και μέχρι στιγμής το θεωρώ καθαρό 10άρι.
Οκτ 05 2011 02:45
Φωτογραφία

eyl → Warchief

war, απο που ειναι το φοβερό avatar σου?
Οκτ 05 2011 02:33
Φωτογραφία

Anelis → Warchief

Ευχαριστώωωω!
Οκτ 04 2011 08:13
Φωτογραφία

Warchief → Anelis

χρόνια πολλά :D
Οκτ 03 2011 22:03
Φωτογραφία

GhostPrince → Warchief

τι να σ πω, εμενα μου φανηκε καπως ακιρο ετσι οπως το πεταξε το συγεκριμενο επ. γενικα νταξει οντος μα8αμε και κτ για τη Himarι εκει, οποτε οκ :P ισος να τα ξαναδω τα συγκεκριμενα επ, ειχα καιρο να το συνεχισω το ανιμε και μ φαινεται καπως τωρα...:hihi2:
Οκτ 03 2011 13:14