Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Warchief → eyl

Hey, έχεις διαβάσει καμιά δουλειά της [URL="http://www.mangaupdates.com/authors.html?id=6876"]Hiyori Otsu[/URL]; Tα Clover και Mizuiro Cinema είναι από τα shoujo ai manga που μου έχουν μείνει. Για το πρώτο είχα κάνει και thread με τρομερή επιτυχία [URL="http://www.anime.gr/forums/showthread.php?t=8551"]εδώ[/URL]. Τσέκαρέ τα αν και πιστεύω ότι το έχεις κάνει ήδη :P
Μάρ 13 2011 03:15
Φωτογραφία

Kalamaris → eyl

Σαν vn ειναι αριστο.Σαν anime ομως χανει σοβαρα.Το μεγαλυτερο προλημα ειναι οτι το βιαστηκαν και δεν χωρεσαν ουτε το 1/3 της ιστοριας.Εχει ομως φοβερους voice actors!!!!
Μάρ 08 2011 19:20
Φωτογραφία

eyl → Kalamaris

Ωω, σε ευχαριστώ! είναι στη μεγαααλη λίστα των wanna see anime. αν πεις κ εσύ καμία καλή κουβέντα ίσως ανέβει θέσεις. xD
Μάρ 08 2011 17:43
Φωτογραφία

Kalamaris → eyl

Την erika και την dlanor απο το umineko no naku koro ni!!
Μάρ 08 2011 15:06
Φωτογραφία

eyl → Kalamaris

hey, καλημέρα! απο περιέργεια, τί έχεις ως signature?
Μάρ 08 2011 07:23
Φωτογραφία

Xeiji → eyl

παρολο που δεν εχω παιξει ιδιαιτερα το παιχνιδι, ο χαρακτηρας αυτος μου αρεσει πααααρα πολυ! και ο ναι! το soundtrack ειναι πολυ καλο *σκεφτεται να το ξεθαψει να τ'ακουσει* χαχα
Φεβ 04 2011 15:18
Φωτογραφία

eyl → Xeiji

saya no uta ως sig! sorry αλλα δεν μπόρεσα να μην σχολιάσω μιας κ κόλλησα στο soundtrack αυτό τον καιρό!
Φεβ 04 2011 07:03
Φωτογραφία

eyl → meidei

οκ, θα το αναλάβω! (αν δεν το κάνει κανείς μέχρι να το κάνω εγω μιας κ θέλω να ξανακοιτάξω μια φορά το manga )
Ιαν 20 2011 20:59
Φωτογραφία

meidei → eyl

Ας αξιοποιήσω το VM για να διευκρινίσω τι εννοώ. Δεν είπα ότι προστίθενται υπερβολικά πολλοί χαρακτήρες, τουλάχιστον όχι ακόμα. Αλλά συγκεκριμένα στο τρίτο, από την πρώτη σελίδα κιόλας βρίσκομαι απέναντι σε 2 χαρακτήρες που αλληλεπιδρούν με τους πρωταγωνιστές σαν να τους ήξεραν καιρό, ενώ ο ένας είναι πρωτοεμφανιζόμενος και ο άλλος μέχρι τον προηγούμενο τόμο ήταν κομπάρσος. Αλλά ίσως και να φταίει και το πώς το διαβάζω, δεν υπάρχει ακριβώς το κατάλληλο κλίμα :) Συνήθως τα νήματα περιέχουν μια περίληψη -εισαγωγή, γιαυτό είναι καλό να το γράψει κάποιος που ξέρει αρκετά καλά την υπόθεση. Αν το κάνεις, θα είναι πράγματι ευτύχημα :)
Ιαν 20 2011 20:43
Φωτογραφία

eyl → meidei

έλα, συγγνώμη, η αλήθεια κ εγώ επιφυλάσσομαι να ξεκινήσω thread για το manga.
Ιαν 20 2011 20:09