Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Fandom → Kamen Tantei Zura
Άκου τι λέει ... Ο Καρράς δεν είναι γλυκούλης ? Απλά δεν ξέρεις τι σου γίνεται .
Όχι ρε και το 2ο για σένα , για τη βαρβατοφωνή σου ρε Βαγγέλα .
Δεκ 17 2011 18:19
Kamen Tantei Zura → Fandom
Πιστεύεις ότι θα κάτσω να τα ακούσω; :p
Εξάλλου τα σκαντζοχοιράκια είναι πολύ γλυκούλικα, μόνος σου καθόσουν και έβλεπες βιντεάκια. Ο Καρράς πάλι δεν είναι.
Άντε, στο πρώτο τραγούδι έχουμε καταλάβει γιατί με λες αχάριστη.
Το δεύτερο τραγούδι δηλώνει ότι κατάλαβες τι κάνει η φωνή σου; :p
Δεκ 17 2011 18:12
Fandom → Kamen Tantei Zura
Τα θελες και τα παθες ... Μαξιλάρια για καρφίτσες εσύ ? Αυτό εγώ
[SPOILER][YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=AULc3giG9l0[/YOUTUBE][/SPOILER]
[SPOILER][YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=PeLsTAnoHUM[/YOUTUBE][/SPOILER]
Δεκ 17 2011 18:09
Nozomu → Kamen Tantei Zura
Δεν ειναι πολυ Kurisumasu? :P Απο περσυ ηθελα να βαλω αυτη την εικονα του Isaac και της Miria σαν Santas αλλα δεν το εκανα ποτες.... :P
Δεκ 17 2011 18:08
Kamen Tantei Zura → Fandom
[spoiler][img]http://24.media.tumblr.com/tumblr_lgl43kvcCL1qcbxf2o1_500.gif[/img][/spoiler]
[spoiler][img]http://belieber.files.wordpress.com/2011/03/washing-my-hedgehog.gif[/img][/spoiler]
Δεκ 17 2011 18:00
OdyMonaxos → Kamen Tantei Zura
Με 10 μέρες καθυστέρηση (δεν είχα και πισί τότε), χρόνια πολλά, γερή κι ευτυχισμένη.
Δεκ 16 2011 01:29
Night Wizard Seal → Kamen Tantei Zura
Domo, Zura-chan :D
Άντε και καλή μας επιτυχία. :P
Δεκ 16 2011 00:41
Kamen Tantei Zura → Night Wizard Seal
Τι έχει μέλλον στην Ελλάδα θα ήθελα να μου πεις :p
Μια χαρά. Ειδικά η Αγγλική Φιλολογία ίσως είναι καλύτερη από τις υπόλοιπες επιλογές σου. Μια χαρά.
Και τώρα που είμαστε μπορείς άνετα να ακολουθήσεις αυτό που θέλεις. Δεν ισχύει πια το ότι θα βρεις δουλειά αν πας εκεί. Ωραία, σου εύχομαι τα καλύτερα :)
Δεκ 15 2011 23:34
Night Wizard Seal → Kamen Tantei Zura
Καλή η πρώτη επιλογή σου. Η δεύτερη βέβαια δεν έχει και τόσο μέλλον στην Ελλάδα.
Εγώ πρώτη επιλογή έχω την Αγγλική Φιλολογία Αθήνας. Μετά έχω Φιλολογία ή Ιστορικό/Αρχαιολογικό κι εγώ.
Όλα αυτά βέβαια είναι βάσεις για μένα, διότι θέλω κανονικά να ασχοληθώ με την ιαπωνική γλώσσα την κουλτούρα και ούτω καθεξής. :P Γι'αυτό διαλέγω τα του θεωρητικού τομέα και όπου με βγάλει ο δρόμος.
Δεκ 15 2011 23:25
Kamen Tantei Zura → Fandom
Ναι είναι άρχοντας.
Also
[spoiler]Αχάριστη κι αλήτισσα
για πες μου τι σου ζήτησα
μια ευκαρία να ζήσω παραπάνω
μα φαίνεται ήτανε πολλά
για σένα αυτά αλήτισσα
Για σένα ψόφισα
για σένα θυσιάστηκα
κι από τα πλάνα σχεδιά σου
γελάστηκα
αλήτισσα
[/spoiler]
Δεκ 15 2011 23:06


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
