Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Fandom → Kamen Tantei Zura

Άκου τι λέει ... Ο Καρράς δεν είναι γλυκούλης ? Απλά δεν ξέρεις τι σου γίνεται . Όχι ρε και το 2ο για σένα , για τη βαρβατοφωνή σου ρε Βαγγέλα .
Δεκ 17 2011 18:19
Φωτογραφία

Kamen Tantei Zura → Fandom

Πιστεύεις ότι θα κάτσω να τα ακούσω; :p Εξάλλου τα σκαντζοχοιράκια είναι πολύ γλυκούλικα, μόνος σου καθόσουν και έβλεπες βιντεάκια. Ο Καρράς πάλι δεν είναι. Άντε, στο πρώτο τραγούδι έχουμε καταλάβει γιατί με λες αχάριστη. Το δεύτερο τραγούδι δηλώνει ότι κατάλαβες τι κάνει η φωνή σου; :p
Δεκ 17 2011 18:12
Φωτογραφία

Kamen Tantei Zura → Nozomu

Και σου δόθηκε η ευκαιρία φέτος :p Πολύ ωραία είναι :D
Δεκ 17 2011 18:10
Φωτογραφία

Fandom → Kamen Tantei Zura

Τα θελες και τα παθες ... Μαξιλάρια για καρφίτσες εσύ ? Αυτό εγώ [SPOILER][YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=AULc3giG9l0[/YOUTUBE][/SPOILER] [SPOILER][YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=PeLsTAnoHUM[/YOUTUBE][/SPOILER]
Δεκ 17 2011 18:09
Φωτογραφία

Nozomu → Kamen Tantei Zura

Δεν ειναι πολυ Kurisumasu? :P Απο περσυ ηθελα να βαλω αυτη την εικονα του Isaac και της Miria σαν Santas αλλα δεν το εκανα ποτες.... :P
Δεκ 17 2011 18:08
Φωτογραφία

Kamen Tantei Zura → Nozomu

Τι υπέροχο σετάκι είναι αυτό; :3
Δεκ 17 2011 18:01
Φωτογραφία

Kamen Tantei Zura → Fandom

[spoiler][img]http://24.media.tumblr.com/tumblr_lgl43kvcCL1qcbxf2o1_500.gif[/img][/spoiler] [spoiler][img]http://belieber.files.wordpress.com/2011/03/washing-my-hedgehog.gif[/img][/spoiler]
Δεκ 17 2011 18:00
Φωτογραφία

Kamen Tantei Zura → OdyMonaxos

Ευχαριστώ πάρα πολύ! Να'σαι καλά :)
Δεκ 16 2011 23:59
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Kamen Tantei Zura

Με 10 μέρες καθυστέρηση (δεν είχα και πισί τότε), χρόνια πολλά, γερή κι ευτυχισμένη.
Δεκ 16 2011 01:29
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Kamen Tantei Zura

Domo, Zura-chan :D Άντε και καλή μας επιτυχία. :P
Δεκ 16 2011 00:41
Φωτογραφία

Kamen Tantei Zura → Night Wizard Seal

Τι έχει μέλλον στην Ελλάδα θα ήθελα να μου πεις :p Μια χαρά. Ειδικά η Αγγλική Φιλολογία ίσως είναι καλύτερη από τις υπόλοιπες επιλογές σου. Μια χαρά. Και τώρα που είμαστε μπορείς άνετα να ακολουθήσεις αυτό που θέλεις. Δεν ισχύει πια το ότι θα βρεις δουλειά αν πας εκεί. Ωραία, σου εύχομαι τα καλύτερα :)
Δεκ 15 2011 23:34
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Kamen Tantei Zura

Καλή η πρώτη επιλογή σου. Η δεύτερη βέβαια δεν έχει και τόσο μέλλον στην Ελλάδα. Εγώ πρώτη επιλογή έχω την Αγγλική Φιλολογία Αθήνας. Μετά έχω Φιλολογία ή Ιστορικό/Αρχαιολογικό κι εγώ. Όλα αυτά βέβαια είναι βάσεις για μένα, διότι θέλω κανονικά να ασχοληθώ με την ιαπωνική γλώσσα την κουλτούρα και ούτω καθεξής. :P Γι'αυτό διαλέγω τα του θεωρητικού τομέα και όπου με βγάλει ο δρόμος.
Δεκ 15 2011 23:25
Φωτογραφία

Kamen Tantei Zura → Fandom

Με κολακεύεις :wooi2:
Δεκ 15 2011 23:23
Φωτογραφία

Fandom → Kamen Tantei Zura

Ύπουλο πλάσμα ...
Δεκ 15 2011 23:17
Φωτογραφία

Kamen Tantei Zura → Fandom

Ναι είναι άρχοντας. Also [spoiler]Αχάριστη κι αλήτισσα για πες μου τι σου ζήτησα μια ευκαρία να ζήσω παραπάνω μα φαίνεται ήτανε πολλά για σένα αυτά αλήτισσα Για σένα ψόφισα για σένα θυσιάστηκα κι από τα πλάνα σχεδιά σου γελάστηκα αλήτισσα [/spoiler]
Δεκ 15 2011 23:06