Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Kamen Tantei Zura → OdyMonaxos

XD Από πότε είναι "χάραμα" στις 9 η ώρα;
Δεκ 20 2011 09:13
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Kamen Tantei Zura

Η βασική απορία ήταν η ώρα :P Δεν περίμενα πως θα ασχολούταν άλλος μες στο χάραμα. Τα υπόλοιπα, στην ψηφοφορία.
Δεκ 20 2011 09:02
Φωτογραφία

Kamen Tantei Zura → OdyMonaxos

Όχι, κάθε άλλο. Ήμουν πεπεισμένη ότι ο Zane ήταν αθώος, αλλά γραμμένη με είχαν όλοι. Αυτό που σκεφτόμουν είναι ότι πολλοί αυτοκτονούν. Θα γράψω στην γενική συζήτηση περί αυτού του γύρου, όταν έρθουν και τα άλλα μαντάτα από τον πρίγκιπα με το ποιοι δολοφονήθηκαν, μην έρθουν και μας πουν "μιλάτε για το παιχνίδι".
Δεκ 20 2011 08:59
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Kamen Tantei Zura

Και άλλοι κοιτάνε τέτοια ώρα!!!! το threat του Παλέρμο και αναρωτιούνται; Τι γίνεται;
Δεκ 20 2011 08:50
Φωτογραφία

Kai → Kamen Tantei Zura

[spoiler] [spoiler] [spoiler] [spoiler] [spoiler] [spoiler] [spoiler] [spoiler] [spoiler] [spoiler] [spoiler] [spoiler] [spoiler] [spoiler] [spoiler] [spoiler] [spoiler] :hahaha: [/spoiler] [/spoiler] [/spoiler] [/spoiler] [/spoiler] [/spoiler] [/spoiler] [/spoiler] [/spoiler] [/spoiler] [/spoiler] [/spoiler] [/spoiler] [/spoiler] [/spoiler] [/spoiler] [/spoiler]
Δεκ 19 2011 11:46
Φωτογραφία

Kai → Kamen Tantei Zura

:wooi2: Come and hug me now.
Δεκ 19 2011 00:05
Φωτογραφία

Kamen Tantei Zura → Kai

ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!! Άντε συγχαρητήρια!
Δεκ 18 2011 23:58
Φωτογραφία

Kai → Kamen Tantei Zura

:kakaka: My userbar. 100%
Δεκ 18 2011 23:53
Φωτογραφία

Kamen Tantei Zura → Kai

Τι πράγμα;
Δεκ 18 2011 23:52
Φωτογραφία

Kai → Kamen Tantei Zura

:kakaka: Complete
Δεκ 18 2011 23:51
Φωτογραφία

Fandom → Kamen Tantei Zura

So do i .
Δεκ 17 2011 20:22
Φωτογραφία

Kamen Tantei Zura → Fandom

By the way, λατρεύω το τραγούδι που έχεις για pm στο msn.
Δεκ 17 2011 18:58
Φωτογραφία

Fandom → Kamen Tantei Zura

Όχι ρε πλάκα κάνω , ο Καρράς έχει ωραία φωνή :P
Δεκ 17 2011 18:47
Φωτογραφία

Kamen Tantei Zura → Fandom

Αχα, άρχισαν να φαίνονται τα γούστα σου. Fandom x Καρράς. Ουυυ, σε ευχαριστώ πολύ για την αφιέρωση στην φωνή μου. Τι καλός που είσαι. Έχω συγκινηθεί τώρα :nanana: [spoiler] Σοβαρά τώρα, ελπίζω να μην ακούγεται σαν του Καρρά [/spoiler]
Δεκ 17 2011 18:35
Φωτογραφία

Nozomu → Kamen Tantei Zura

Thaaaanks!!! :3 Αν και οπως βλεπεις δεν εκανα και πολλα... :P It's just Isaac and Miria on duty!! :3
Δεκ 17 2011 18:20