Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Kai → Botsun

:if: NAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII. Do want! Απάντησα και στη συζήτηση. Εσύ Botsun δεν έγραψες όμως ποιο θα ήθελες. XD Έπρεπε ν' ανοίξουμε κανονικό ξεχωριστώ θέμα και να λιώνουμε πάνω στην ανάλυση για πιο Cloth είναι καλύτερο και ποιες τεχνικές προτιμάμε.
Ιαν 10 2012 00:55
Φωτογραφία

Botsun → Kai

Μια χαρά,θα lurkαρουμε ντυμένοι πανηγυριώτικα ! xD
Ιαν 10 2012 00:52
Φωτογραφία

Kai → Botsun

Α, ο Asmita έχει και θα είμαστε και όλοι στα χρυσά XD Είδα που μπήκες, δεν είδα τη συζήτηση. Πάω να δω.
Ιαν 10 2012 00:51
Φωτογραφία

Botsun → Kai

Καλά αν δεν βρεις με τον Hakurei,φτιάξε με τον Asmita,για να μην ταλαιπωρείσαι. Επίσης,έκανα subscripte στο γκρουπ κι άνοιξα μία νέα συζήτηση!
Ιαν 10 2012 00:48
Φωτογραφία

Kai → Botsun

:emptyonexg1: Καλά κάτσε να το κάνω πρώτα και μετά ευχαριστείς. Όχι τίποτα αλλά, fanarts όσο και να ψάξω δεν περιμένω να βρω, οπότε πιθανόν να το σώσουν τίποτα colorings ή official εικόνες.
Ιαν 10 2012 00:44
Φωτογραφία

Botsun → Kai

Όπως είπα και στην Μαρία,είμαστε multi-universal Family,τα συνδυάζουμε όλα και συμφέρουμε! xD Σ'ευχαριστώ,προκαταβολικά για το σετ. :3
Ιαν 10 2012 00:41
Φωτογραφία

Kai → Botsun

:hahaha: Θα σου κάνω μια απο αυτές τις μέρες σετ με τον Hakurei να βάλω κι εγώ αυτό με τον Manigoldo να έχουμε οικογενειακό σετ μαζί με τη Zura. :if: Επιτέλους να το χαρώ όπως πρέπει μαζί με άλλους. Θα είναι σαν να κάνουμε διαφήμιση.
Ιαν 10 2012 00:34
Φωτογραφία

Botsun → Kai

:hahaha: Γράφτηκα κι ήδη νιώθω την Έβδομη αίσθησή μου,να ξυπνά !!! Σε λίγο τελειώνω,ένα κατεβατό για το manga.
Ιαν 10 2012 00:33
Φωτογραφία

Kai → Botsun

:if: Σ' ευχαριστώ Botsun. Κι επειδή πρέπει όσοι νιώθουμε το Cosmos μας να μαζευτούμε κάπου. Έλα μια βόλτα από [url=http://www.anime.gr/forums/group.php?groupid=201]εδώ[/url]
Ιαν 10 2012 00:31
Φωτογραφία

Botsun → Kai

Πάλι καλά,που είναι ο υπολογιστής και φτιάχνεται. Κουράγιο δεξί χέρι,νιώσε το Cosmos μου,που σε υποστηρίζει στον άνισο αγώνα σου,κατά τις τεχνολογίας !
Ιαν 10 2012 00:30
Φωτογραφία

Kai → Botsun

(=_=) Τελικά το laptop φταίει, στο pc της Zura μια χαρά ανοίγει.
Ιαν 10 2012 00:13
Φωτογραφία

Botsun → Kai

Κάτι είναι κι αυτό.... Αν και παραμένει ξενέρα,όταν σ'αφήνει ο σκληρός σου,για τόπο χλωρό,για τόπο αναπαύσεως.
Ιαν 10 2012 00:12
Φωτογραφία

Kai → Botsun

Μπα όχι, στον συγκεκριμένο είχα μόνο anime/manga και μουσική.
Ιαν 10 2012 00:10
Φωτογραφία

Botsun → Kai

Παίζει να'μαστε η μόνη Μαφιόζικη οργάνωση,που να μπορεί να αισθανθεί το Cosmos! :oo: Θα σχολιάσω στο νημα του μανγκα,μόλις τελειώσω το πρώτο επεισόδιο της πέμπτης σεζόν του Califrnication.Γιατί έχω κάτι απορίες. Κρίμα,ρε συ,είχες σημαντικά αρχεία μέσα ;
Ιαν 10 2012 00:03
Φωτογραφία

Kai → Botsun

:if: To Cosmos είναι Botsun, σου δίνει νέα δύναμη και δεν μπορείς να κάνεις λάθος. :nanana: Ήθελα να σχολιάσω κι άλλα αλλά φοβόμουν μην το παρακάνω. Τώρα θέλω να ξαναδιαβάσω το manga πολύ και να τα σχολιάσω όλα στο νήμα του manga. Έχε χάρη που ο εξωτερικός δεν λέει να μου κάνει τη χάρη από χθες και αρχίζω να φοβάμαι μήπως δεν μου την κάνει ποτέ ξανά.
Ιαν 09 2012 23:59