Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Kai → Botsun
:hahaha: Το είδα Botsun και μου έκανε εντύπωση που δεν σχολίασες το τέλος των πρωταγωνιστών.
Ιαν 17 2012 11:28
Fallen_Mpougatsa → Botsun
Μπου χα χα χα χα, καλό...! Γκόου φορ ιτ. Θα είναι ενδιαφέρον.
Ιαν 16 2012 19:41
Botsun → Fallen_Mpougatsa
Μόλις αποφάσισα,να πάρω στο επόμενο παιχνίδι τον Great General Furuichi!
Ιαν 16 2012 19:33
Botsun → Kenny
[CENTER][IMG]http://fortnightlitpress.files.wordpress.com/2011/05/knapp01.png?w=480[/IMG][/CENTER]
Ιαν 15 2012 18:32
Kenny → Botsun
Καλά να 'μαστε, υγεία να έχουμε, και θα σας βγάλω το λάδι. :twisted:
Ιαν 15 2012 18:26
Botsun → Kenny
[QUOTE=Kenny;555009]Το ανακοινώνω απο τώρα, BTW. Στο επόμενο "Η Νύχτα Πέφτει", GM θα είμαι εγώ. [B]ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ.[/B][/QUOTE]
Τώρα το θυμήθηκα,αλλά anw....
Πες μου ότι δεν τρολλάρεις κι ότι το εννοείς !
Ιαν 15 2012 18:25
Botsun → Mad_Hatter
Αμάν,αυτούς τους είχα ξεχάσει τελείως ! XD
Οπότε, επιβεβαιώνεται η θέση σου.
Ιαν 15 2012 16:18
Mad_Hatter → Botsun
[QUOTE=junpei]Αλλά,σε ποιους φέρεται σαν σκουπίδια ;[/QUOTE]
[SPOILER]Αυτοί που είχα στο μυαλό μου είναι ο τοξότης και η ponzu που στο ant arc πέθαναν κάπως...άδοξα, οι αγία τριάδα που παρουσιάστηκε απειλητική στα τελευταία chapters αλλά hisoka'd, οι shadowbeasts που hypaρωνταν ως δυνατοί από τη μαφία και τους έδειραν offpanel οι Ryodan κλπ
[/SPOILER]
Ιαν 15 2012 16:12
Fallen_Mpougatsa → Botsun
Τ^Τ
(και μην το παίρνεις πάνω σου επειδή αυτήν την φορά είχες irrefutably δίκιο, άιντε)
Καληνύχτα~!
Ιαν 15 2012 02:13


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
