Community Status Updates
Botsun → Kai
Καταρχήν,να ξαναπώ πως το set είναι γαμάτο !!
Επίσης κατέβασα κάτι τέλεια fan-arts του Reborn,τα οποία είναι respect..
Oct 02 2011 22:48
Fallen_Mpougatsa → Botsun
Ho ho ho, πρέπει κάποια στιγμή να πας να παίξεις λέει τρελά! Κι αν έχεις και φαντασία στο να κάνεις χαρακτήρες και σ'αρέσει το συνιστώ ανεπιφύλακτα!
Oct 02 2011 22:47
Kai → Botsun
:hahaha: Lol, τώρα πρόσεξα το edit.
Nαι, κάνει combo με το set. Εξαίρετη μαφιόζικη πινελιά. Reborn rulz.
Oct 02 2011 22:45
Botsun → Fallen_Mpougatsa
Όχι,αν κι έχουμε ομάδα DnD,στο τμήμα μου.....(Yes,we're geeks)
Βασικά,μ'είχαν καλέσει να παίξω,αλλά έδινα εργαστήριο την επόμενη μέρα και δεν πήγα.Stupid me.
Oct 02 2011 22:31
Fallen_Mpougatsa → Botsun
:hahaha: πρέπει πρέπει! Παρεπιμπτόντως τώρα γύρισα σπίτι! xD Γι αυτό και η μακρά απουσία...χοχοχο, παίζουμε DnD έχεις παίξει ποτέ?
Oct 02 2011 22:29
Botsun → Fallen_Mpougatsa
Κάτι τέτοια διαβάζω κι από attention whore,θα γίνω τσατσά ! XD
Oct 02 2011 22:25
Fallen_Mpougatsa → Botsun
By the way...the boss deserves all the attention he can get!
Oct 02 2011 22:19
Fallen_Mpougatsa → Botsun
:hmmm: there is something different with this page...but my internet is stupid οπότε δε μπορώ να την δω! xD
Oct 02 2011 22:17
Botsun → Fallen_Mpougatsa
Τσέκαρε το προφίλ μου,θέλω εντυπώσεις για την πρώτη μου προσπάθεια,να το κάνω πιο τσαμάτο....
Και ναι,είμαι attention whore. XD
Oct 02 2011 19:19
Botsun → Kai
χαχαχαχα !!!!
Σ'ευχαριστώ wingman !
Edit:
Πως σου φαίνεται η πρώτη προσπάθεια μου,να κάνω πιο τσαμάτο το profile μου ;
Oct 02 2011 14:58
Warchief → Botsun
μου κάνει εντύπωση. άνω τελεία [URL="http://www.pare-dose.net/?p=44"]υπάρχει[/URL]
ας πούμε, τώρα που μου απάντησες, δεν χρειαζόταν να υπάρχει κόμμα στο επειδή.
Oct 01 2011 23:47
Botsun → Warchief
Επειδή,χρησιμοποιώ πολλές δευτερεύουσες προτάσεις κι επειδή δεν υπάρχει η άνω τελεία.
Εσύ,γιατί ρωτάς ;
Oct 01 2011 23:44


This status update has reached the maximum number of replies allowed
