Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Botsun → Night Wizard Seal
To "ξεκινάμε",μου θύμισε έντονα,την προεκλογική διαφήμιση του ΠΑΣΟΚ,με τον Παπανδρέου να λέει ακριβώς το ίδιο ! XD
Οκτ 28 2011 02:48
Botsun → D.Dragon
Εννοείται ότι μένει,αλλά ένιωσα το ηθικό καθήκον να το κανιβαλίσω! XD XD XD
Εν τω μεταξύ,παίζει να είναι πολύ imba.....
Οκτ 27 2011 22:12
D.Dragon → Botsun
Κάτι περίεργο πρέπει να παίζει με το φύλλο του/της γιατί σε ένα databook΄διάβαζα για 5 αδέρφια και ο άλλος είπε πως πρέπει να σκοτώσει τον μικρό , ίσως δεν την αποδέχεται η οικογένεια ως κορίτσι LOL, η απλά έγινε μεταφραστικό λάθος στις λέξεις brother-sibling τέσπα θα δούμε, όπως και να χει το set μένει:P
Οκτ 27 2011 22:10
Botsun → Fallen_Mpougatsa
Ναι,γαλλικά.Η πλάκα είναι,πως έχω αρχίσει να θυμάμαι τα άθλια γαλλικά που ήξερα.
Είχαν έρθει Γκάζι και Θεσσαλονίκη,αλλά εχώ ήμουν Μυτιλήνη.... (Τ__Τ)
Ποοοοο,μερικές φορές καίγομαι στο youtube,ακούγοντας τα ελληνικά openings!
Οκτ 26 2011 23:18
Fallen_Mpougatsa → Botsun
[url=http://www.youtube.com/watch?v=rCVWOTlB8Wg&feature=related]memories...![/url]
[url=http://www.youtube.com/watch?v=OfUkNw6hPzk]more memories~Σακηηηηηηηηηή![/url]
Επειδή καίγομαι στο youtube κι εγώ! xD Γαλλικά τραγουδάνε εκεί που μιλάει άλλη γλώσσα?
Έλα έλα, για μας είσαι πάντα καλύτερος απ'τον Tsuna. Για μας είσαι καλύτερος κι απ'τον Timoteo-έχασε εξάλλου στην παρτίδα μαζί σου, σωστά? Cheer up lovable botsun~!
Οκτ 26 2011 23:06
Botsun → Fallen_Mpougatsa
Έλα [URL="http://www.youtube.com/watch?v=uYrW0Sa2Nec"]μορφώσου[/URL]!
Άκου εκεί,χειρότερος από τον τσου-Tsuna.... XD
Οκτ 26 2011 23:01
Fallen_Mpougatsa → Botsun
Όχι...για στείλε κανα link!
Χα χα, έτσι κάψου κι εσύ! Αλλά δεν ήξερα ότι χρησιμοποιείται αυτό! Εμείς έχουμε απ'τα DnD 3.5 rule book κανόνες.
Οκτ 26 2011 22:45
Botsun → Fallen_Mpougatsa
Whatever,τώρα τελευταία έχω κολλήσει με Dub incorporation τους ξέρεις ;
+Διαβάζω το [URL="http://paizo.com/pathfinderRPG/prd/gettingStarted.html"]core rulebook[/URL] και καίγομαι,ανεπανόρθωτα...
Οκτ 26 2011 22:36
Fallen_Mpougatsa → Botsun
Αχου το μωρέ που στεναζωρήθηκε...! Έλα έλα, αν σε παρηγορεί με αυτό το παιδί όλη την ώρα διαφωνούμε...κι έχει αγαπημένο χαρακτήρα τον Gama...
Οκτ 26 2011 22:31
Fallen_Mpougatsa → Botsun
E, έχεις το RP έχεις απίθανες καταστάσεις και φοβερές ατάκες, αν ο DM είναι καλός μια πολύ δεμένη ιστορία κι άρχισε να σκέφτεσαι τον χαρακτήρα σου!
Οκτ 26 2011 22:03
Botsun → Fallen_Mpougatsa
:unlucky:
Σοβαρα τώρα,το πήρα βαριά......
Anyways,μακάρι να αρχίσουμε να παίζουμε,για να δω κι εγώ,τι το γαμάτο έχει αυτό το παιχνίδι.
Οκτ 26 2011 22:00
Fallen_Mpougatsa → Botsun
Ha ha, go wash the shame away in Gamaran...
Α! Πολύ ωραία ρε συ! Μπράβο μπράβο! Θα μαστε τρεις τώρα οι DnDαδες στην οικογένεια!
Οκτ 26 2011 21:59
Botsun → Fallen_Mpougatsa
Τέτοια προσβολή μόνο με seppuku ξεπλένεται.Αλλά επειδή,δεν μου βρίσκεται εύχαιρο tantο,θα πλακωθώ να διαβάζω Gamaran,μπας και στην πορεία λοβοτομηθώ και ξεχάσω αυτό που ειπώθηκε.
Also,βρέθηκε party gia DnD.Το μόνο που μένει είναι να βρούμε ώρα και μέρος.
Οκτ 26 2011 21:55


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
