Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

iristella → GhostPrince

Ava from where if you don;t mind me asking. ^^
Φεβ 02 2011 14:42
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → GhostPrince

:O !!! ok! Τώρα μου κατεβάζεται το Monster Μετά να κατεβάσω αυτά που μου πρότεινες :) Nyaaaa_--.... Πάντως προβλέπεται να πέσει πολύ βαρεμάρα :P
Δεκ 23 2010 11:56
Φωτογραφία

GhostPrince → Lucy Heartfilia

ναι γαμισετα xDD nice, εμενα παλυ αντι8ετος μου αρεσουνε τα πσυχεδελικα - kai horror anime ^^ το higurashi να δεις, και το shiki 8α σου προτινα επισης ^^
Δεκ 23 2010 09:44
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → GhostPrince

Oh! nice!!! :D :O Τόσο χιόνι είχε;; Εγώ για τα χριστούγεννα, μου κατεβάσω horror & psychological anime (δεν μου αρέσουν τα τρομαχτικα πράγματα, γι'αυτό και δεν ξέρω γιατί πάω να το κάνω αυτό στον εαυτό μου :P
Δεκ 22 2010 16:03
Φωτογραφία

GhostPrince → Lucy Heartfilia

xaxa,, np..^^ well not much...κοζανη παραλιγο να αποκλιστω απτα χιονια...αλα νταξει καλα ητανε XDD τωρα εχω κατεβει α8ηνα για τα Χμας, βλεπω κατι ανιμε ....(ειχα καμποσο καιρο να δω κατι (ektos tou OP,FT,bleach) XDDD και ξαναρχισα λιγο amv~edit ;p
Δεκ 20 2010 15:34
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → GhostPrince

Oh! Nice! (αν εξαιρέσουμε την υπόθεση του internet :P ) Τίποτα το σπουδαίο, εδώ βαριέμαι, το έχω και εγώ ψιλοπαρατίσει αυτό το σιτε καθώς έχω προσορηνά πορωθεί με ένα άλλο οπότε ναι ... :P Εσύ; Κανένα νέο;; :hmmm:
Δεκ 20 2010 13:48
Φωτογραφία

GhostPrince → Lucy Heartfilia

χαχα, i see, well μια χαρα κιεγω, αν εξερεσεις οτι κοντευει η εξεταστικη κιοτι ακομα δεν εχω iternet >.> κατα ταλα καλα ειμαι ^^ περιμενω να ρ8ουν τα Xmas na κατεβω α8ηνα, :himitsu: χαχα, 8ελω να κατεβασω κανα ανιμε γμτ ..>.> oh well, τι λεει εσυ? τιπτα νεα?:wis:
Δεκ 10 2010 21:18
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → GhostPrince

[CENTER]:O!!!!! hey!!!!!!! αν εξεραίσουμε το διάβασμα, όλα μια χαρά θάνξ!!!!!!!!! λολ ούτε εγώ έχω πολύ καιρό να μπαίνω, αλλά τι να κάνουμε ,... :P Και εσύ πως τα πάς;;; Όλα καλά;;;[/CENTER]
Δεκ 08 2010 17:25
Φωτογραφία

GhostPrince → Lucy Heartfilia

yoo~ τι λεει, τι γινεσαι? ολα καλα? [εχω χα8ει εντελως τελευτεα Τ_Τ]:uhh:
Δεκ 07 2010 19:39
Φωτογραφία

GhostPrince → Vegetasmate

yoooooooi~ τι γινεσαι ? ολα καλα? καιρο εχουμε να τα πουμε ^^
Νοέ 18 2010 06:54
Φωτογραφία

GhostPrince → Lucy Heartfilia

I see...αντε καλο κουραγιο... εγω νταξει μια χαρα..την παλευω...ωραια ειναι η σχολη....ηταν καπως η φαση μεχρι αν συνη8ισω μονος τις πρωτες μερες...αλα τωρα ειναι γαματα ^^ ειχα να κατεβω 1μινα α8ηνα....τωρα με τις εκλογες κατεβηκα ΄) (γιαυτο εχω και νετ...πανω σπανειως εχω γαμο τους γειτονες μου) χαχαχαχα XD και κατεβασα να δω το "true tears" xD aytaaa:yawn2: ti alla esy? pws pa to school? ^^ 2ρα εισαι φετος ε?
Νοέ 09 2010 19:19
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → GhostPrince

Ούρε και εγώ μπάινω πολύ συχνά πια γιατί έχει αρχίσει και το διάβασμα :sigh2: Αλλά και εγώ σε γενικές γραμμές, μια χαρά! Εσύ πως τα πας γενικά με την σχολή;
Νοέ 08 2010 21:01
Φωτογραφία

GhostPrince → Lucy Heartfilia

yoooo, long time no see XDD μια χαριυλα εγω...την παλευω...τελευτεα εχω σπανιως net διστιχως...γιαυτο δν πολυμπαινω XD...πως παει εσυ? τι νεα? ^^
Νοέ 04 2010 18:42
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → GhostPrince

Hey!!! Πως πάει;;;
Οκτ 29 2010 20:47
Φωτογραφία

VampireGirlization → GhostPrince

ναι ειδες??? εγω εχω υψηλα στανταρτσ
Οκτ 22 2010 13:12