Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

GhostPrince → Lucy Heartfilia

:kakaka: , καλα εισαι :P τo durarara ειναι πολυ ωραιο ^^ το baccano δν το χω δει...ισος να το τσεκαρω ¨) εγω αρχισα τωρα να βλεπω το "Dantalian_no_Shoka"...αν κιεχει ακομα λιγα επ. :/ φαινεται πολυ ωραιο ^^ ισος να ξεκινησω και το μανγκα, με'χει καπσει και το OP ost που χει :kakaka: κ τωρα βλεπω το blood C :)
Αύγ 15 2011 15:25
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → GhostPrince

Αχαχαχαχαχα μην ανησυχεις τουλάχιστον δεν το βλέπεις εχθικά, κατι είναι και αυτό :P Ναι;;; Εγώ από την άλλη δεν ξέρω τι να πρωτοδώ από drama & anime :/ Τώρα από Ανιμε βλέπω [URL="http://myanimelist.net/anime/2251/Baccano!"]Baccano[/URL] είναι του ίδιου μανγκακα του [URL="http://myanimelist.net/anime/6746/Durarara!!"]Durarara[/URL] και είναι πολύ καλό! \(*O*)/
Αύγ 13 2011 21:12
Φωτογραφία

GhostPrince → Lucy Heartfilia

:kakaka: υγεια να χουμε ...xDD & thanks : D και φτυ...:/ δεν διαβαζω yaoi...τα 8εωρω λιγο καπως...ολο το gay-stuff xaxa...ισος επειδη ειμαι αγορι...οχι οτι τα χω μελετισει κιολας...1 ειχα αρχισει παλια ολο κιολο XDD που τ'αφισα στη μεση :Crying2: ωραια char παντος :P τα χω πσιλοαφισει απτην αλη κ τα ανιμε τελευτεα...δν ξερω τι να δω :joyful::kakaka: και λιωνω στα soft...εχω φτασει να διαβαζω μονο ΟP και Bakuman :o:beaten: αυτα...κ βαρεμαρα <3
Αύγ 13 2011 20:51
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → GhostPrince

Το θέμα είναι πως έχω να κάνω 4 εκθέσεις, 4000 λέξεις η μια και οι υπόλοιπες 1000.. θα πεθάνω D': :O Ωραία! ^^ Καλή τύχη! :3 Τίποτε μωρε, είμαι στους παπούδες μου στα βουνα, τι να γίνει :P Το αβαταρ είναι από ένα yaoi manga αυτό [URL="http://myanimelist.net/manga.php?id=15159"]εδώ[/URL] !! είναι πολύ ωραίο (^▽^) .
Αύγ 13 2011 20:28
Φωτογραφία

GhostPrince → Lucy Heartfilia

:kakaka: , ε σιγα, 8α διαβασεις στη χρονια..:P τριτη 8α εισαι τωρα? ΄) καλα παω...πιστευω :yawn2: αv βελτιω8ω λιγο ακομα μπορει να ετοιμασω κ κν vid :P :nbleed: ελειπα και μια week διακοπες...καπως βγηκαμε κ φετος :kakaka: ¨) τι αλλα εσυ? :hmmm: btw, το ava απο πιο ανιμε/manga ειναι? :)
Αύγ 12 2011 22:56
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → GhostPrince

άχαχαχαχαχα μια χαρα σε βλέπω! :D Και εγώ εδώ μια χαρά αν εξαιρεσουμε βέβαια το γεγονός οτι μου έχει μίνει ένας μήνας ακόμα διακοπών και δεν έχω ανοίξει βιβλίο :P Αλλά κατάλα πολύ καλά ! :3
Αύγ 08 2011 13:38
Φωτογραφία

GhostPrince → Lucy Heartfilia

suuup ;) μια χαρά.... ναι, όντος χά8ηκα >.< εχω ψιλοκαεί στο 3D animation....:joyful::kakaka: και δν πολυ εμπαινα net τελευτεα :/ ;o τι γινεται εσυ? κν νεο? :):yawn2:
Αύγ 08 2011 11:18
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → GhostPrince

Γεια!!! Πώς πάει;;; Χάθηκες!
Ιούλ 31 2011 20:56
Φωτογραφία

GhostPrince → LuluChan92

konichiwa~ arigatou 4 the invite ^^ τι λεει? ;)
Ιούλ 05 2011 19:52
Φωτογραφία

GhostPrince → VampireGirlization

:kakaka: τι να πεις xD wharevah... τι γινεται? τπτ νεα? ') καλο καλοκαιρι btw :]
Ιούν 26 2011 17:45
Φωτογραφία

VampireGirlization → GhostPrince

hi....τωρα το δα το μηνυμα.... ναι οντως χαθηκες.. καλα οχι οτι εγω παω πισω... αλλα τεσπα. χεχε
Ιούν 26 2011 00:38
Φωτογραφία

GhostPrince → VampireGirlization

hii, τι γινεσαι? ολα καλα? (χα8ηκα εντελως απτο φορουμ) :uhh:
Μάι 20 2011 14:35
Φωτογραφία

GhostPrince → Night Wizard Seal

Να σε καλά man : D thanks :)
Φεβ 21 2011 01:37
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → GhostPrince

Χρόνια σου Πολλά :) Να τα εκατοστήσεις και ό,τι επιθυμείς :P
Φεβ 20 2011 21:44
Φωτογραφία

GhostPrince → iristella

χαχα, απτο steins;gate einai, ο Okabe (coloured pic) :P
Φεβ 02 2011 22:04