Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
specialistas4
→
GhostPrince
που να δεις απο το 101-105 την ιστορια με την καταστροφη των shinsegumi
Σεπ 06 2010 20:35
Jorg → GhostPrince
Είδες που στα' λεγα. :P
Ναι ολά καλά. Άρχισαν και τα φροντηστήρια... XD
Σεπ 06 2010 19:52
GhostPrince → Jorg
yo...
τελικα ειχες δικιο...το hitman reborn...τα σπαει απο ενα σημειο και μετα...XD το φτασα up-to-date :) πσιλοπορο8ηκα...χαχα..anyway...τι λεει εσυ? ολα καλα? =]
Σεπ 06 2010 16:31
GhostPrince
→
specialistas4
ναι το εχω φτιαξει...τελικα στο pc ητανε το prob..το διορ8ωσα...[δεν αναγνοριζε τα δυκτια και ο εξοτερικο ηταν ε8εριακος] anyway....μια χαρα ειμαι τωρα :)
8ελω να τα δω...αλα μεχρι το 90 εχω κατεβασει...που εχω δει....δεν εβρισκα τα υπολυπα τοτεεε xD μαλλον 8α ξαναψαξω τωρα :P
το checkara...καλουτσικο ειναι ^^ GJ
Σεπ 06 2010 16:28
specialistas4
→
GhostPrince
[U]Ελπιζω να εφτιαξες τον δισκο γιατι πρεπει να δεις gintama!!!Το 100 επεισοδιο ειναι απιστευτο!!!Τσεκαρε και το 1st specia chapter να μου πεις την γνωμη σου-[/U][URL]http://www.anime.gr/forums/showthread.php?t=8852[/URL][U][/U]
Σεπ 02 2010 20:37
GhostPrince
→
specialistas4
χαχα...nice.. ε ριχτου..wraio einai exalou :P
κιεγω μια απτα ιδια ειμαι..ligo apola XD
Αύγ 31 2010 18:57
specialistas4
→
GhostPrince
Mπα δεν εχω ιδιαιτερη προτιμηση σε καποιο ειδος και εχω δει και romance,action,comedy,splatter,drama τεσπα τα περισσοτερα ειδη εκτος απο shounen like dragonball.Αφου απο τα αγαπημενα σου anime μου αρεσουν σχεδον ολλα θα ριξω μια ματια και βλεπουμε...
Αύγ 31 2010 18:50
GhostPrince
→
specialistas4
action? mpaaa....σε πολυ λιγες φασεις...[κιαν 8εωρι8ει για action] XD
γενικα ειναι..αν βλεπεις τετια ανιμε...αν σαρεοσυν τα action anime δεν στο προτινω...εξαρταται τι 8ες να δεις XD
Αύγ 31 2010 13:48
specialistas4
→
GhostPrince
εχει καθολου action??Xμμ απλα το σεναριο μου φανηκε αρκετα βαρετο ενω μου εχουν πει φιλοι μου να το δω....Θα ριξω μια ματια και θα σου πω...
Αύγ 31 2010 12:36
GhostPrince
→
specialistas4
oo~ nice light avah xD
well...οχι...ειναι παρα πολυ ωραιο...για μενα...απτα καλυτερα αυτου του ειδους...αρκει να σου αρεσουνε τα ανιμε ..στυλ romance-school life ^^ αν και περισσοτερο school life & slice of life ειναι παρα romance XD
Αύγ 31 2010 01:29
specialistas4
→
GhostPrince
man βλεπω πως εχεις δει clannad!!Να το δω η θα βαρεθω την ζωη μου???
Αύγ 30 2010 22:45
GhostPrince
→
specialistas4
a aa i see...εγω ολο επριμενω και ακουω απο απροπερσυ παντος...βγενει 3to arc και πραισνα αλογα...αλα τπτ δεν εχω δει....anyway...τι να πω...ελπιζω να εχεις δικιο και να βγει....οσο για τα μανγα δεν το εχω διαβασει αυτο....μονο το nighmare of nunnully exw διαβασει ^^
Αύγ 24 2010 17:34
specialistas4
→
GhostPrince
[B]SORRY BRO,ΑΚΥΡΟ ΑΥΤΟ....[/B]
[QUOTE]Εχει αρχισει το μανγκα και ειναι επισημο οτι θα βγει σε σειρα στο μελλον....Αν και μου την σπαει το σεναριο[ΣΕαλλη εποχη,στην οποια υπαρχει η c.c και ο lelouch χωρις να ξερω τι ακριβως θα κανει]ΠΡΟΒΛΕΠΩ ΚΟΛΟFRANCISE....[/QUOTE]Το boukoku no Akito[side story] θα βγει σε anime....
Αύγ 24 2010 17:26
specialistas4
→
GhostPrince
Οχι δεν βγηκε ακομα το 3ο...Εχει αρχισει το μανγκα και ειναι επισημο οτι θα βγει σε σειρα στο μελλον....Αν και μου την σπαει το σεναριο[ΣΕαλλη εποχη,στην οποια υπαρχει η c.c και ο lelouch χωρις να ξερω τι ακριβως θα κανει]ΠΡΟΒΛΕΠΩ ΚΟΛΟFRANCISE....Ωραια θα ειναι το παιχνιδι που βγηκε αυτον τον μηνα στην Ιαπωνια για το ps3 να βγει για Ευρωπη....
Αύγ 24 2010 17:08
GhostPrince
→
specialistas4
nice....εμενα το code geass ειναι ισοσ το αγαπημενο μου anime xD
κκαι πια νεα σειρα??? βγηκε απιετλοευσ 3το erc code??? O.o
Αύγ 23 2010 13:45


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
