Jump to content


Community Status Updates


Photo

GhostPrince → zennith666

δεν μ ιρ8ε καν >.>
Sep 28 2011 01:00
Photo

zennith666 → GhostPrince

σου έστειλα στο μσν request το είδες ??
Sep 28 2011 00:15
Photo

GhostPrince → Napster

I see...:kawaii::kakaka: , thanks x) ειναι ωραιο, να το ξεκιναγα? :P
Sep 27 2011 21:16
Photo

Napster → GhostPrince

Είναι η γυναίκα μου, η Adachi Hana απο το manga Yankee-kun to Megane-chan. :)
Sep 27 2011 00:20
Photo

GhostPrince → Napster

profile pic from where? if ya mind me askin XDD
Sep 27 2011 00:18
Photo

GhostPrince → Blacker_than dark

δισκολο να το κτλβει καπιος ε? αχαχαχ... τον L (απτο DN) εκανα (κ κλ) xD
Sep 22 2011 23:55
Photo

Blacker_than dark → GhostPrince

στη φοτο απο το cosplay τι υποτιθεται οτι εισαι??
Sep 22 2011 23:51
Photo

Yuki-chan → GhostPrince

tpt bre ...^^ xarika :)
Sep 22 2011 19:49
Photo

GhostPrince → Yuki-chan

hii! thanks για το add ;)
Sep 22 2011 13:26
Photo

GhostPrince → Lucy Heartfilia

χαχα, καλα εισαι... XDD nah, τπτ το ιδιεραιρο, προσπα8ω να φτιαχω ενα videaki, animation sto flash :P και ψαχνω να δω κν καλο ανιμε, εχει πεσει βαρεμαρα τις τελευτεες μερες >.>
Sep 07 2011 23:24
Photo

Lucy Heartfilia → GhostPrince

θανξ! :) μμμμμμμ .... δεν ξέρω :P Αυριο πρώτη μέρα σχολείου,... *αϊδιασμενη φάτσα* εσύ έχεις κανένα νέο; :/
Sep 06 2011 22:27
Photo

GhostPrince → Lucy Heartfilia

αν πας εισαι πολυ τυχερη XDD εγω δν εχω καταφερει να παω ποτε >.> lucy-senseii :hehehe:, μεταφραστικη ε?... καλη σχολη πρεπει να νε αυτη :kill4u: αντε good luck :D anyway...τι αλo? :p καλα ο 14τος τα σπαει <3
Sep 06 2011 11:30
Photo

Lucy Heartfilia → GhostPrince

Μπορεί να πάω Ιαπωνια (για διακοπες :/ ) το επόμενο καλοκαίρι αν με το καλό έχω χρήματα [IMG]http://windcall.servicesadomicile-17.com/images/money.gif[/IMG] Εγώ πάω για γλώσσες (όχι τόσο φιλολογικά αλλά σε μάθηση) , αν δεν πάω πχ εξωτερικό μου γυαλίζει το μάτι η μεταφραστική στην Κερκυκα... τώρα θα δούμε πως θα πάνε τα πράγματα >__> [SPOILER] aaaaaa 14th-sama I want you back [IMG]http://www.dairylandbjd.com/forum/images/smilies/cow-cry.gif[/IMG] [IMG]http://images.wikia.com/paradisa/images/6/6f/Nea1.jpg[/IMG][/SPOILER]
Sep 05 2011 23:08
Photo

GhostPrince → Lucy Heartfilia

καλα και γω κ τι δν 8α δινα να πηγαινα japan χαχα, αλα πως να πας εκι...δισκολο XDD εσυ τι η8ελες να κανεις? για 8υμισε μ? xP και [SPOILER]ναι ηταν μικρο...δυστιχως >.> αλα ολο και κτ καλο 8α ξεκινησει τωρα :) cant wait for da next :P kanda smile ftw <3 και γω εχω κολημα με τους noah, αντε να δουμε τι απεγηνε κιη road >.<[/SPOILER]
Sep 05 2011 14:10
Photo

Lucy Heartfilia → GhostPrince

Βασικά να σου πω, όντως καλύτερα να πας εξωτερικό καθώς εδώ δεν μπορείς να κάνεις και πολλά... Και εγώ σκέφτομαι να πάω εξωτερικό αλλά εδώ καλά δεν ξέρω τι θα κάνω :/ Θελω να πάω Ιαπωνία η Κορεααααα *τρέχουν σάλια* αλλά ούτε απε κεί με βλέπω :Ρ Αχχχχ d-gray.man 2 μήνες περίμενα για κεφάλαιο και μας δίνει 27 σελίδες :( KANDA δεν λες τίποτα! [SPOILER]ειδικά όταν στην αρχή του τσάπτερ είπαν πως ψόφησε .... ο.Ο[/SPOILER] εγώ πάντως έχω μια ιδιεταιρη αδυναμία στους noah :')
Sep 05 2011 13:49