Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

meidei → unagi

Απλά έβλεπα στο νήμα για yaoi άνιμε που έλεγε ότι είναι seme· μάλλον δεν έκανες την σύνδεση :P
Σεπ 26 2010 00:01
Φωτογραφία

unagi → meidei

Τώρα μπερδεύτηκα...
Σεπ 25 2010 23:53
Φωτογραφία

meidei → unagi

Και φυσικά υπάρχουν και straight fangirl που προσδιορίζονται ούτως.
Σεπ 25 2010 23:29
Φωτογραφία

unagi → meidei

Τι μαθαίνω και εγώ σήμερα...
Σεπ 25 2010 23:22
Φωτογραφία

meidei → unagi

Έτσι έχω ακούσει. Σχετικοί όροι είναι tachi και neko.
Σεπ 25 2010 23:21
Φωτογραφία

unagi → meidei

Κοπέλα και σέμε... Υπάρχουν στις λεσβίες top και bottom; Δεν ξέρω αν θέλω να φανταστώ τι ακριβώς εννοείς...
Σεπ 25 2010 23:17
Φωτογραφία

meidei → unagi

Παντού γύρω μου seme... Ακόμα και κοπέλες ++
Σεπ 25 2010 22:23
Φωτογραφία

meidei → Kenny

Έχω δει διάφορα αποσπάσματα λίγο πιο παλιά, πλάκα έχει, αλλά για τώρα δεν με βλέπω να ξεκινώ κάτι :/
Σεπ 25 2010 01:40
Φωτογραφία

Kenny → meidei

Αλήθεια, εσύ έχεις δει Gaki No Tsukai; Θυμάμαι κάποτε που έψαχνες για anime με Kansai-ben, και γενικά διαλέκτους. Δες Gaki No Tsukai (κι ας μην είναι anime), να χορτάσεις Kansai-ben και να κάνεις και τα γέλια της ζωής σου (ειδικά με τα batsu games).
Σεπ 25 2010 01:38
Φωτογραφία

unagi → meidei

:terror2: Δεν πας καλά... βέβαια φοιτητής τώρα πια, μπορώ να βρω χρόνο:P
Σεπ 23 2010 21:37
Φωτογραφία

meidei → unagi

Να το δεις. Και τα 650 επεισόδια :P
Σεπ 23 2010 21:16
Φωτογραφία

unagi → meidei

Τι να σου πω... εσύ ξέρεις εγώ δεν έχω δει το ανιμέ:P
Σεπ 23 2010 21:09
Φωτογραφία

meidei → unagi

Όχιιιιιιιι!!!! Και με κορίτσι θα ήταν ukeeeeeeeee. Λίγο υπερκινητικός βέβαια, αλλά uke.... (πω, ή denial ή έχω πολύ περίεργες απόψεις για το πώς θα έπρεπε να είναι ένας uke).
Σεπ 23 2010 21:03
Φωτογραφία

unagi → meidei

Άμα το Detective Conan ήταν yaoi πιστεύω ότι ο Hattori θα ήταν ο seme, βλεποντας τον από τις pic που έχεις στο προφίλ σου:P, δεν έχει τελείωσει το ανιμέ ακόμα έτσι; Ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να γίνει στο τέλος, κρίνοντας και από το βίντεο που μου έστειλες:hihi2:
Σεπ 23 2010 20:36
Φωτογραφία

Anelis → meidei

Χαχαχαχα Oh noes! Και νόμιζα ότι οι μέρες τις φιλοσοφικής ήταν ένα ένοχο, θαμμένο λάθος του παρελθόντος!! Κάτσε να βγάλω το κόκκινο στυλό και αρχίζουμε xD
Σεπ 23 2010 19:09