Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

meidei → Lucy Heartfilia

Καλή ανάγνωση. Ελπίζω να σ' αρέσει.
Δεκ 25 2010 11:00
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → meidei

okkkkk thanks you soooo much!!!! :D
Δεκ 25 2010 10:49
Φωτογραφία

meidei → Lucy Heartfilia

Υπάρχει στο mangatraders: [url]http://www.mangatraders.com/manga/series/4162[/url], αν και το διάβασα σε hard-copy εγώ.
Δεκ 25 2010 10:45
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → meidei

Γεια!! μήπως θα μπορούσες πλζζζζ ν μου πεις που διάβασες το "u don't know me" ???? :nod:
Δεκ 25 2010 10:33
Φωτογραφία

meidei → iristella

Σωστό κι αυτό. Θα επανορθώσω στον δέοντα χρόνο :D
Δεκ 24 2010 16:03
Φωτογραφία

iristella → meidei

/cm/ is only a click away.
Δεκ 24 2010 15:53
Φωτογραφία

meidei → iristella

[QUOTE]Fudanshis are kindly requested to contribute from time to time. XD[/QUOTE] This fundashi happens not to have anything Christmas-y available atm :)
Δεκ 24 2010 15:41
Φωτογραφία

meidei → iristella

Η αλήθεια είναι ότι δεν είναι κάτι που παθαίνω συχνά :/
Δεκ 24 2010 13:42
Φωτογραφία

iristella → meidei

you were in high spirits in bh. XD
Δεκ 24 2010 13:32
Φωτογραφία

meidei → iristella

Εγώ; Τι έκανα καλέ; :huh:
Δεκ 24 2010 13:30
Φωτογραφία

iristella → meidei

Είσαι θεούλης. Αυτό εχω να πω μόνο. XD
Δεκ 24 2010 13:23
Φωτογραφία

Nighteyes → meidei

Τίποτα.:D Κι εγώ εξάλλου από αλλον το ακουσα αρχικά.:P
Δεκ 24 2010 13:03
Φωτογραφία

meidei → Nighteyes

Βέβαια υπάρχει ακόμα το θέμα της κούρασης από την ακτινοβολία, και αυτό θα λυθεί μόνο όταν πάρω επιτέλους ereader με eInk, αλλά όλα τα άλλα μειονεκτήματα σχεδόν μηδενίζονται. Χίλια ευχαριστώ που μου έδωσες το έναυσμα να βρω αυτό το πρόγραμμα! Τώρα πάω να κατεβάσω όσα μη-licensed μάνγκα είχα βάλει στο μάτι κατά καιρούς :whistling:
Δεκ 24 2010 12:57
Φωτογραφία

Nighteyes → meidei

Είδες; Είδες; Κι εγώ σου λέω δεν μπορούσα με τίποτα και τώρα μια χαρά. Κι όλον το καιρό απορούσα πως τους βόλευε να διαβάζουν manga στον υπολογιστή. Όχι ότι αντικαταστεί το βιβλίο, αλλά τουλάχιστον δεν είναι επώδυνο πια.:P
Δεκ 24 2010 12:51
Φωτογραφία

meidei → Nighteyes

Πολύ πρακτικό πράγμα τελικά. Να δεις που στο τέλος θα το γυρίσω κι εγώ στα scanlationζ.
Δεκ 24 2010 12:35