Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
meidei → Lucy Heartfilia
Υπάρχει στο mangatraders: [url]http://www.mangatraders.com/manga/series/4162[/url], αν και το διάβασα σε hard-copy εγώ.
Δεκ 25 2010 10:45
Lucy Heartfilia → meidei
Γεια!! μήπως θα μπορούσες πλζζζζ ν μου πεις που διάβασες το "u don't know me" ???? :nod:
Δεκ 25 2010 10:33
meidei → iristella
[QUOTE]Fudanshis are kindly requested to contribute from time to time. XD[/QUOTE]
This fundashi happens not to have anything Christmas-y available atm :)
Δεκ 24 2010 15:41
meidei → Nighteyes
Βέβαια υπάρχει ακόμα το θέμα της κούρασης από την ακτινοβολία, και αυτό θα λυθεί μόνο όταν πάρω επιτέλους ereader με eInk, αλλά όλα τα άλλα μειονεκτήματα σχεδόν μηδενίζονται. Χίλια ευχαριστώ που μου έδωσες το έναυσμα να βρω αυτό το πρόγραμμα!
Τώρα πάω να κατεβάσω όσα μη-licensed μάνγκα είχα βάλει στο μάτι κατά καιρούς :whistling:
Δεκ 24 2010 12:57
Nighteyes → meidei
Είδες; Είδες; Κι εγώ σου λέω δεν μπορούσα με τίποτα και τώρα μια χαρά. Κι όλον το καιρό απορούσα πως τους βόλευε να διαβάζουν manga στον υπολογιστή. Όχι ότι αντικαταστεί το βιβλίο, αλλά τουλάχιστον δεν είναι επώδυνο πια.:P
Δεκ 24 2010 12:51
meidei → Nighteyes
Πολύ πρακτικό πράγμα τελικά. Να δεις που στο τέλος θα το γυρίσω κι εγώ στα scanlationζ.
Δεκ 24 2010 12:35


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
