Community Status Updates
demonicMC → Omoikane
καλησπερα φιλε μου να σου κανω μια ερωτηση? το ονομα σου ειναι απο μια ιαπονικη θεοτητα σωστα? απο που ανακαλυψες εκεινο το συμβαν?
Aug 06 2010 02:10
Omoikane → zade
To Batman Anarchy ειναι TPB.Περιλαμβανει τα εξης τευχοι:
Detective Comics #608-609, Batman Chronicles (1995-2000) #1, Batman: Shadow of the Bat (1992-2000) 40-41, and Anarky (1997 1st Series) #1-4
Jun 30 2010 07:43
Favole → Omoikane
εγω την εψαχνα απο καιρο και παρηγγειλα τα βιβλια της favole απο το amazon.Απο τοτε παρακολουθω ολες της τις δουλειες αλλα δεν ειναι καθολου ευκολο να τις βρεις δυστυχως.
Jun 28 2010 10:01
Omoikane → Favole
Ναι,την γνωριζω κ εγω.Την πρωτογνωρισα μεσα απο την Favole.Ετυχε να πεσουν στα χερια μου οι δυο πρωτη τομοι της Favole.Αυτο ηταν κ η αρχη.Επαθα πλακα με τα σκιτσα κ απο τοτε παρακολουθω τα εργα της.
Jun 27 2010 22:26
Omoikane → Favole
Να υποθεσω οτι εισαι θαυμαστρια της δουλειας της Victoria Frances?
Jun 26 2010 22:47
iris 生活 kurosaki → Omoikane
:ureshii: χιχι καλη ερωτηση :P
ειναι το ονομα μ (ζωη :P ) στ ιαπωνικα ^_^
Jun 24 2010 23:15
Omoikane → iris 生活 kurosaki
Εγω εχω μια απορια κ θα σκασω εαν δεν σε ρωτησω.
Το kanji 生活(せいかつ) γιατι το εχεις βαλει στο user name σου?
Jun 24 2010 22:59
Vampire Princess → Omoikane
Αυτό είναι αλήθεια!!
Εγώ φέτος ξεκίνησα ιαπωνικά και τρελάθηκα!!:canthelp:
Apr 07 2010 23:17
Omoikane → Vampire Princess
Τωρα ειμαι στο δευτερο τετραμηνο.Δεν ειναι ιδιαιτερα δυσκολα.Αμα το αγαπας το αντικειμενο κ μελετας αυτα που διδασκεσαι τοτε δεν εχεις κανενα προβλημα.
Mar 25 2010 21:59
Omoikane → Vampire Princess
Εγω πηγαινω στην Kazuko-sensei,Ιαπωνικη Γλωσσα Γεωργιαδου,στην Ικτινου.
Mar 17 2010 20:47


This status update has reached the maximum number of replies allowed
