Jump to content


Community Status Updates


Photo

demonicMC → Omoikane

καλησπερα φιλε μου να σου κανω μια ερωτηση? το ονομα σου ειναι απο μια ιαπονικη θεοτητα σωστα? απο που ανακαλυψες εκεινο το συμβαν?
Aug 06 2010 02:10
Photo

zade → Omoikane

Ευχαριστώ ,αλλά τελικά δεν με ενδιαφέρει .
Jun 30 2010 14:47
Photo

Omoikane → zade

To Batman Anarchy ειναι TPB.Περιλαμβανει τα εξης τευχοι: Detective Comics #608-609, Batman Chronicles (1995-2000) #1, Batman: Shadow of the Bat (1992-2000) 40-41, and Anarky (1997 1st Series) #1-4
Jun 30 2010 07:43
Photo

Favole → Omoikane

εγω την εψαχνα απο καιρο και παρηγγειλα τα βιβλια της favole απο το amazon.Απο τοτε παρακολουθω ολες της τις δουλειες αλλα δεν ειναι καθολου ευκολο να τις βρεις δυστυχως.
Jun 28 2010 10:01
Photo

Omoikane → Favole

Ναι,την γνωριζω κ εγω.Την πρωτογνωρισα μεσα απο την Favole.Ετυχε να πεσουν στα χερια μου οι δυο πρωτη τομοι της Favole.Αυτο ηταν κ η αρχη.Επαθα πλακα με τα σκιτσα κ απο τοτε παρακολουθω τα εργα της.
Jun 27 2010 22:26
Photo

Favole → Omoikane

ω ναι.πολυ να υποθεσω οτι κι εσυ τη γνωριζεις?
Jun 27 2010 21:29
Photo

Omoikane → Favole

Να υποθεσω οτι εισαι θαυμαστρια της δουλειας της Victoria Frances?
Jun 26 2010 22:47
Photo

iris 生活 kurosaki → Omoikane

χαχαχα τιποτα καλο μου!!
Jun 24 2010 23:28
Photo

Omoikane → iris 生活 kurosaki

Ειναι μια λογικη εξηγηση :) Thanks for the info!
Jun 24 2010 23:26
Photo

iris 生活 kurosaki → Omoikane

:ureshii: χιχι καλη ερωτηση :P ειναι το ονομα μ (ζωη :P ) στ ιαπωνικα ^_^
Jun 24 2010 23:15
Photo

Omoikane → iris 生活 kurosaki

Εγω εχω μια απορια κ θα σκασω εαν δεν σε ρωτησω. Το kanji 生活(せいかつ) γιατι το εχεις βαλει στο user name σου?
Jun 24 2010 22:59
Photo

Vampire Princess → Omoikane

Αυτό είναι αλήθεια!! Εγώ φέτος ξεκίνησα ιαπωνικά και τρελάθηκα!!:canthelp:
Apr 07 2010 23:17
Photo

Omoikane → Vampire Princess

Τωρα ειμαι στο δευτερο τετραμηνο.Δεν ειναι ιδιαιτερα δυσκολα.Αμα το αγαπας το αντικειμενο κ μελετας αυτα που διδασκεσαι τοτε δεν εχεις κανενα προβλημα.
Mar 25 2010 21:59
Photo

Vampire Princess → Omoikane

Σε ποιο έτος είσαι? Πως σου φαίνονται?
Mar 25 2010 19:45
Photo

Omoikane → Vampire Princess

Εγω πηγαινω στην Kazuko-sensei,Ιαπωνικη Γλωσσα Γεωργιαδου,στην Ικτινου.
Mar 17 2010 20:47