Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

AmiRyuuzaki → Lucy Heartfilia

lol pws phge h erga6ia?
Μάι 08 2010 22:20
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → Serperoth

Εργασια 540 λεξεις (απο τις 1500) θα την τελιωσω αυριο λογικα ... 11;;; χαχαχα και εγω τετοια ωρα ξυπναω τα σαββατοκυριακα (το παω και 12 μερικες φορες :P) Γενικα tν δεν βλεπω αλλα tv=ps3 και ο αδελφος μου δεν λεει να ξεκολλησει απο COD... :bahhh: (ακομα και τωρα αυτο παιζει...) P.S. Ασχετο αλλα σημερα ειναι το cosplay;;; Αν ναι πες μου πως ηταν !!! Καλη διασκέδαση! (αν ειναι σημερα) (8.4.10)
Μάι 08 2010 22:07
Φωτογραφία

Serperoth → Lucy Heartfilia

Καλή εργασίααα πρώτ'απ'όλα:) Εγώ σήμερα ξύπνησα 10 παρά! Έλεος. Συνήθως σηκώνομαι 11 περίπου. Βαρβαρότητα, μόνο αυτό έχω να πω...^^ Ε καλά τηλεόραση δεν έχει και τίποτα μωρέ. Άμα έχεις net, μπορείς να δεις πολύ καλύτερα πράματα.
Μάι 08 2010 14:14
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → Serperoth

:kakaka: Lol! Απλα πηρα το sims3 (εχω 15αιωνες να παιξω) και επειδη η τηλεωραση ηταν πιασμενη απο τον αδελφο μου μεχρι τις 12.30 ,(και μετα απαγορευεται η χρηση της) οποτε εκετσα και το "εκαψα" με αυτο... :bahhh: Λολ Σαββατο ειναι σημερα ^_^ και μια χαρα νωρις ξυπνησα σημερα (λεμε τωρα)... Ααα ναι και τωρα αρχιζω ν'αρχισω επιτελους αυτην την εργασια ελπιζοντας να προλαβω να την τελιωσω σημερα....
Μάι 08 2010 13:25
Φωτογραφία

Serperoth → Lucy Heartfilia

Το έχω ήδη σαν name στο MSN:) Επίσης, τί έκανες στο anime.gr στις 2.30 το πρωί? Δεν έχεις σχολείο μικρή? (μίλησε ο γέρος)
Μάι 08 2010 12:33
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → Serperoth

:hihi2: χαχαχαχα καλα παμε!!!!!!!!!!
Μάι 08 2010 01:29
Φωτογραφία

Serperoth → Lucy Heartfilia

Θυμάσαι το ηφαίστειο που είχε σκάσει τις προάλλες στην Ισλανδία? Eyjafjallajokull λέγεται. Grímsvötn είναι ένα άλλο, που απλά έχει cool name:)
Μάι 07 2010 21:03
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → Serperoth

:hihi2: Καλησπερα!!! Λολ πως σου ηρθε το ονομα;;;
Μάι 07 2010 20:16
Φωτογραφία

AmiRyuuzaki → Lucy Heartfilia

pou phges kai mari yaoi me proh6torhkous an8rwpous na to kanoun 6e 6pilies??? : P
Μάι 07 2010 17:19
Φωτογραφία

Serperoth → Lucy Heartfilia

Ομοίως χάρηκα^^ Μόλις βρήκα το όνομα που θα βάλω MSN! Eyjafjallajokull Grímsvötn
Μάι 07 2010 10:04
Φωτογραφία

Nobody → Lucy Heartfilia

egw thx gia to accept ^^
Μάι 06 2010 23:49
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → AmiRyuuzaki

Nice one! :ureshii:
Μάι 06 2010 21:26
Φωτογραφία

AmiRyuuzaki → Lucy Heartfilia

epitlous eftia3a to sing mou :D
Μάι 06 2010 21:11
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → Serperoth

:hihi2: Χαιρω πολυ τοτε Eyjafjallajokull Nyarlahotep Grímsvötn, εμενα με λενε Αννα-Μαρια ^^
Μάι 06 2010 20:27
Φωτογραφία

Serperoth → Lucy Heartfilia

Κωνσταντίνο με λένε. Για συντομία Eyjafjallajokull Nyarlahotep Grímsvötn.:P:P Toi? (επίσης αν θες)
Μάι 06 2010 20:23