Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Lucy Heartfilia → Serperoth
:kakaka: Lol! Απλα πηρα το sims3 (εχω 15αιωνες να παιξω) και επειδη η τηλεωραση ηταν πιασμενη απο τον αδελφο μου μεχρι τις 12.30 ,(και μετα απαγορευεται η χρηση της) οποτε εκετσα και το "εκαψα" με αυτο... :bahhh: Λολ Σαββατο ειναι σημερα ^_^ και μια χαρα νωρις ξυπνησα σημερα (λεμε τωρα)... Ααα ναι και τωρα αρχιζω ν'αρχισω επιτελους αυτην την εργασια ελπιζοντας να προλαβω να την τελιωσω σημερα....
Μάι 08 2010 13:25


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
