Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

OdyMonaxos → Lucy Heartfilia

Λοιπόν Άννα Μαρία, πάω να ξεραθώ, τα λέμε. Άσε κανά fb, msn, skype αν θες ρε. Καληνύχτααα
Νοέ 23 2011 23:19
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → OdyMonaxos

χαχαχαχαχα οκ ^^
Νοέ 23 2011 23:10
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Lucy Heartfilia

Κομπλέ. Όποτε περάσεις από 'δω ρίξε σύρμα
Νοέ 23 2011 23:02
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → OdyMonaxos

Δεν μπορώ αν σου πω να άρχισαν τα wat, micke, dit κτλ γτ πολύ απλά δεν καταλάβαινα τίποτα, πάλι καλά θυμόμουν 2-3 βασικα :P είχα πάει με παρέα για ένα Σαββατοκύριακο μιας και είχαμε βρει πολύ φθηνά εισητήρια :)
Νοέ 23 2011 22:58
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Lucy Heartfilia

Ντάξει, αν σ άρχισαν στα wat, micke, dit κτλ , την έκατσες. Είχα 2 χρόνια ένα βερολινέζο δάσκαλο και τα 'χω μάθει. Τώρα πήγαμε Βαυαρία βέβαια και είναι άλλη διάλεκτος. Πως και πήγες Βερολόνο μεριά ρε ;
Νοέ 23 2011 22:50
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → OdyMonaxos

έκανα γερμανικά 4 χρονια, μετά δεν ασχολίθηκα μαζί τους για 1 χρόνο και τώρα δεν θυμάμε τίποτα, αφού ήμουν και βερολίνο πριν από 3 εβδομάδες και με ρωτούσαν διάφορα και εγώ τους κοιτούσα σαν ******* :/
Νοέ 23 2011 22:45
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Lucy Heartfilia

Τα γουστάρω τρελά. Πέρασε στο Μόναχο, θα πληρώνουμε το νοίκι μισό μισό, θα σου μάθω Γερμανικά και θα μαστε jet :P
Νοέ 23 2011 21:53
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → OdyMonaxos

αααχαχαχαχα σου αρέσουν τα ιταλικα; :Ο
Νοέ 23 2011 21:41
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Lucy Heartfilia

Ιταλικά; Με παντρεύεσαι;
Νοέ 23 2011 21:40
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → OdyMonaxos

ιταλικα και γαλλικά , και μαθαίνω Ιαπωνικα :P
Νοέ 23 2011 21:29
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Lucy Heartfilia

Γουστάρεις τα δύσκολα. Τι δεύτερη γλώσσα μιλάς;
Νοέ 23 2011 21:20
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → OdyMonaxos

Διερμηνεία :)
Νοέ 23 2011 21:18
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Lucy Heartfilia

Έχεις βάλει και όνομα της ζέξυ Λούσυ (μεγάλη μου αδυναμία), τι περίμενες; Μετάφραση ή διερμηνεία;
Νοέ 23 2011 21:13
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → OdyMonaxos

ααααααχαχαχαχα καλό :')
Νοέ 23 2011 21:06
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Lucy Heartfilia

Δεν είναι κλέφτες, όχι, μα τί λέμε. Απλά έχεις ωραίο κώλο και σέξυ πορτοφόλι ένα πράμα. Ας πιάσουμε ό,τι μπορούμε.
Νοέ 23 2011 21:04