Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Kenny → Lucy Heartfilia

Τώρα δηλαδή είσαι ο παππούς του forum; Κάποια ψυχή το έλεγε για μένα αυτό κάποτε. :hihi2:
Ιαν 21 2012 23:53
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → Vagelio

aaaaaaaaaaahahaha my pleasure :3
Ιαν 19 2012 23:46
Φωτογραφία

Vagelio → Lucy Heartfilia

O yesh, αυτό ήταν το πρώτο που είχα διαβάσει, το θυμόμουν καλά το καρότο που έσταζε XD. Kαι σήμερα έπιασα το 7ο chapterάκι που το scanlation το είχε ως special και δεν το βρήκα στο animea. Τhanks για την πληροφόρηση, είχα πολύ καιρό να κάψω εγκεφαλικά κύτταρα με ζωάκια bishies. I feel relieved now =ω=
Ιαν 19 2012 13:35
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → Vagelio

o_o πρέπει να είναι στα πρώτα, άαα μάλλον αυτό που έχεις διαβάσει είναι το [URL="http://myanimelist.net/manga/5468/Mori_no_Animal_Company_Anikan"]Mori no Animal Company Anikan[/URL] το οποίο είναι side story, το άλλο έχει 7 yummy chapters :3
Ιαν 19 2012 01:50
Φωτογραφία

Vagelio → Lucy Heartfilia

Nope, αλλά έχει προχωρήσει γενικά στα ζωάκια και στα lulz. Τον μούσκαρο και τον πάνθηρα δεν τους είχα διαβάσει:nbleed:. Σε πιο chapter δείχνει τον λύκο και τον λεοπάρδαλο?
Ιαν 18 2012 22:18
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → Vagelio

αχχχχχχχχχ νι ;___; ναι υπάρχει ένα κεφάλαια με τους δυο τους (δεν ξέρω αν το έχεις διαβάσει, σπηλιά)
Ιαν 18 2012 21:45
Φωτογραφία

Vagelio → Lucy Heartfilia

Με το κουνελάκι και το μεγάλο καρότο του λιονταριού? Έννοια σου, και αυτά δεν μου ξεφεύγουν :ΡΡΡΡΡ Αλλά έχω καιρό να το τσεκάρω. Έχει αφιερωθεί τσάπτερ στον λύκο και στον λεοπάρδαλο;
Ιαν 18 2012 21:01
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → Vagelio

OQB43N7RZNEUICFAOECFGAU ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΟ [URL="http://myanimelist.net/manga/12868/Mori_no_Animal_Company"]MORI NO ANIMAL COMPANY[/URL] ;;; ΕΊΝΑΙ ΤΟΣΟ ΓΛΥΚΟΎΛΙ, ΘΑ ΠΕΘΆΝΕΙΣ ;_; NEKOS <3 [SPOILER][IMG]http://27.media.tumblr.com/tumblr_lxh2rqeknG1r3z41ro2_250.gif[/IMG][/SPOILER]
Ιαν 18 2012 16:12
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → iristella

άχαχαχαχαχα άσε δεν μπορώ να σταματάω να την κοιτάω την συγκεκριμένη φωτογραφία ;_;
Ιαν 07 2012 17:02
Φωτογραφία

iristella → Lucy Heartfilia

Is that a moe Johan in your avatar? Λιώωωνωωωω
Ιαν 07 2012 05:35
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Lucy Heartfilia

[QUOTE=Lucy Heartfilia;546479] Unbelievable! o [COLOR="Red"]Squalo-kun [/COLOR] ήταν τελικά ένας από τους ανώμαλους;;[/QUOTE] [url=http://www.youtube.com/watch?v=4fdljmfK8WI]VOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI![/url] Δεν είμαι ανώμαλος μωρή! Με πληρώσανε για να το κάνω έτσι, εγώ απλώς τους σκότωσα! Εσύ απ'την άλλη να το κοιτάξεις! xD Nαι σας παρακολουθώ.
Δεκ 05 2011 20:24
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → LEGNEREDNAV

Πρέπει να ψηφίζεις σε κάθε σου ποστ στο παιχνίδι (η νύχτα πέφτει) Εδώ είναι μερικά πράγματα που πρέπει να γνωρίζεις, είναι σημαντικό να τα ακολουθείς ^^ [QUOTE][B]Α)[/B] Διαλέγετε έναν anime χαρακτήρα της αρεσκείας σας που θέλετε να υποδυθείτε. Στην αρχή του κάθε post σας γράφετε το όνομά σας και το username σας με [COLOR=Blue]μπλε χρώμα[/COLOR]. Μπορείτε να έχετε και μια μικρή εικόνα του χαρακτήρα σας σαν avatar σε κάθε post όμως δεν είναι απαραίτητο. [B]Β)[/B] [B]ΚΑΘΕ ΠΟΣΤ[/B] πρέπει να περιέχει ψήφο. Μπορείτε να την αλλάξετε σε μετέπειτα post σας, όμως το κάθε post πρέπει να περιλαμβάνει ένα [B](και μόνο ένα)[/B] όνομα γραμμένο με [COLOR=Red]κόκκινο χρώμα[/COLOR]. [B]Γ)[/B] Όποιος θέλει να ρωτήσει κάτι εκτός παιχνιδιού όσον αφορά προτάσεις παρατηρήσεις κλπ, το κάνει στο κάτω μέρος του post του με [I][COLOR=DarkOrchid]italics διαφορετικού χρώματος[/COLOR][/I] ώστε να μην εμποδίζει τη ροή του παιχνιδιού. [/QUOTE]
Δεκ 01 2011 21:30
Φωτογραφία

nancy_neko → Lucy Heartfilia

thnx!!! ^^
Δεκ 01 2011 14:53
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → nancy_neko

Πρέπει να ψηφίζεις σε κάθε ποστ σου, μπορείς να αλλάξεις το άτομο που "υποπτεύεσαι" σε περίπτωση που δεν θες να τον ψηφίσεις τλκ, η τελευταία σου ψήφος σου (της ημέρας) θα μετρήσει :Ο Αλλά είναι υποχρεωτικό να ψηφίζεις κάποιον, είτε τον ίδιο είτε άλλον :)
Δεκ 01 2011 14:46
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → OdyMonaxos

οκκκ καληνύχτα και εγώ την κάνω ! ^^
Νοέ 23 2011 23:28