Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Serperoth → Lucy Heartfilia

Awww *patpat*
Αύγ 17 2010 20:04
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → Serperoth

Well it was cold :P
Αύγ 17 2010 20:01
Φωτογραφία

Serperoth → Lucy Heartfilia

Oooh shower:P That sounds fun.
Αύγ 17 2010 19:48
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → Serperoth

Oh! is taht so :D Okkk! :) *just finished taking a shower*
Αύγ 17 2010 19:43
Φωτογραφία

Serperoth → Lucy Heartfilia

(Καίλα με μηχανοκίνητο) Επίσης ο Rolf είναι πολύ καλό παιδί! Λίγα τα λόγια σου!:P (don't sweat it^^)
Αύγ 17 2010 18:40
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → Serperoth

:hahaha: !!!!!!!!!!! Που πας και τα βρίσκεις;;;;; :hihi2: ROLf (Sorry about the delay αλλά με βρίσαν να πάω να περπατίσω για να βγώ γιατί σήμερα το είχα παρακάψει μπροστά από την οθόνη) :sigh2:
Αύγ 17 2010 18:31
Φωτογραφία

Serperoth → Lucy Heartfilia

M. Bison?:P Αλλά με μια διαφορά:) Μόνο μια από τις δύο έχει παράδοση στον μηχανοκίνητο αθλητισμό^^
Αύγ 17 2010 16:40
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → Serperoth

Of Course :hihi2:
Αύγ 17 2010 16:36
Φωτογραφία

Serperoth → Lucy Heartfilia

Επίσης οδηγούν και οι δυο στα δεξιά, έχοντας το τιμόνι στην σωστή πλευρά του αυτοκινήτου:)
Αύγ 17 2010 16:28
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → Serperoth

Ορίστε ένα κοινό τις αγγλίας και τις Ιαπωνίας :D
Αύγ 17 2010 16:18
Φωτογραφία

Serperoth → Lucy Heartfilia

Δεν έχω πιει... Αλλά γενικότερα τσάι *καρδούλες*
Αύγ 17 2010 15:55
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → Serperoth

Το άσπρο είναι τέλειο!!!!! :D
Αύγ 17 2010 15:13
Φωτογραφία

Serperoth → Lucy Heartfilia

Εγώ ήπια τσάι:) Επιτέλους τέλειωσε το πράσινο, τώρα έχω μόνο τσάι λεμόνι! Τσάι λεμόνι *καρδούλες*
Αύγ 17 2010 15:09
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → Serperoth

Αλήθεια;;;; Για πρωινό έφαγα γιαούρτι με μήλο :hmmm:
Αύγ 17 2010 14:58
Φωτογραφία

Serperoth → Lucy Heartfilia

Μήλοοοοοοοοοοοοοο! Αλλά τώρα είναι καλοκαίρι, δεν έχει μήλα:(
Αύγ 17 2010 14:47