Community Status Updates
Putin → Napster
Το κάθε πλέηθρου μπορεί να είναι μικρό, αλλά το ρηπλέη βάλιου είναι τεράστιο.
Το 3 για παράδειγμα δεν έχει 21 endings για πλάκα.
Εγώ πάλι μόνο το 1 δεν έχω τιμήσει όσο θα έπρεπε.
Dec 23 2011 00:51
Napster → Putin
Μην μου μιλάς στον πληθυντικό, με κάνεις και ντρέπομαι.:blush2:
Είναι όντως αδικημένη σειρά αλλά στους περισσότερους δεν αρέσει επειδή είναι μικρό σε διάρκεια παιχνίδι. Μόνο το WotS2 δεν έχω τερματίσει. Lolz.
Dec 22 2011 23:55
GhostPrince → Putin
α λολ, πες το ετσι xDD
[URL]http://imageshack.us/photo/my-images/502/a829208bac5731a5a01552b.jpg/[/URL]
[URL="http://imageshack.us/photo/my-images/13/a829208bac5731a5a01552b.jpg/"][/URL]
Dec 20 2011 20:43
Mad_Hatter → Putin
Κάποια στιγμή θα γίνει και αυτό, έχω δρομολογήσει την αγορά PS3 XD
also, είδα Goro σε ένα vm αποκάτω και για μια στιγμή το μυαλό μου πήγε σε αυτόν που βιάζει τους πάντες με λ-11
μετά όμως επέστρεψα στην σκληρή πραγματικότητα
Dec 20 2011 20:20
Putin → Mad_Hatter
Συγχαρητήρια!
Τώρα μένει να παίξεις και με non-cpu αντίπαλο. ;p
Dec 20 2011 17:05
Napster → Putin
Η pic και η ποιότητα της είναι όλα τα yen. Θα σου στείλω την full version μιας και στην επιφάνεια εργασίας έχω βάλει μόνο το κεφάλι. :P
[url]http://img196.imageshack.us/img196/7094/815451wots31.jpg[/url]
Dec 20 2011 15:39
Putin → GhostPrince
Ζητώ κι απο΄σένα το mpd wp σου επειδή παραδόξως δεν το βρίσκω πουθενά, ευχαριστώ!
Dec 20 2011 11:55
Putin → Napster
Σου ζητώ το ωραίο WotS3 wallpaper σου μιας και δεν το βρίσκω σε ανάλυση της προκοπής, ευχαριστώ!
Dec 20 2011 11:54
Kenny → Putin
[QUOTE=Putin;549306]Νόμιζα πως πλέον όλος ο κόσμος ήξερε τον Goro![/QUOTE]Στο /a/ τον ξέρουν. Στο .aNiMe//GR, όχι. :Ρ
Dec 20 2011 00:46
Putin → Lord Leon
Σουρ. Το ορίτζιναλ είναι μικρότερο, πιο βρώμικο, και ο Σπάηκ είναι μπλε.
Η "δικιά μου" βερσιόν πάλι έχει κενό κάτω γιατί θα έμπαινε το τάσκμπαρ από κάτω οπότε δε μ' ένοιαξε.
[URL="http://img845.imageshack.us/img845/4156/deedosupaiku.png"]Αυτό[/URL] έχω πρόχειρο, αν θες ορίτζιναλ πες.
Dec 17 2011 20:36


This status update has reached the maximum number of replies allowed
