Jump to content


Community Status Updates


Photo

Putin → Mad_Hatter

Έπαιξα BB σε PSP Έχεις το θαυμασμό μου
Jan 01 2012 18:17
Photo

Putin → Napster

Το κάθε πλέηθρου μπορεί να είναι μικρό, αλλά το ρηπλέη βάλιου είναι τεράστιο. Το 3 για παράδειγμα δεν έχει 21 endings για πλάκα. Εγώ πάλι μόνο το 1 δεν έχω τιμήσει όσο θα έπρεπε.
Dec 23 2011 00:51
Photo

Napster → Putin

Μην μου μιλάς στον πληθυντικό, με κάνεις και ντρέπομαι.:blush2: Είναι όντως αδικημένη σειρά αλλά στους περισσότερους δεν αρέσει επειδή είναι μικρό σε διάρκεια παιχνίδι. Μόνο το WotS2 δεν έχω τερματίσει. Lolz.
Dec 22 2011 23:55
Photo

Putin → GhostPrince

Τη δροσιά του νά΄χεις
Dec 20 2011 21:13
Photo

GhostPrince → Putin

α λολ, πες το ετσι xDD [URL]http://imageshack.us/photo/my-images/502/a829208bac5731a5a01552b.jpg/[/URL] [URL="http://imageshack.us/photo/my-images/13/a829208bac5731a5a01552b.jpg/"][/URL]
Dec 20 2011 20:43
Photo

Mad_Hatter → Putin

Κάποια στιγμή θα γίνει και αυτό, έχω δρομολογήσει την αγορά PS3 XD also, είδα Goro σε ένα vm αποκάτω και για μια στιγμή το μυαλό μου πήγε σε αυτόν που βιάζει τους πάντες με λ-11 μετά όμως επέστρεψα στην σκληρή πραγματικότητα
Dec 20 2011 20:20
Photo

GhostPrince → Putin

υμμ...να πω οτι δεν σε πιασα? xD τι 8ες να σου δοσω? :o
Dec 20 2011 20:07
Photo

Putin → Mad_Hatter

Συγχαρητήρια! Τώρα μένει να παίξεις και με non-cpu αντίπαλο. ;p
Dec 20 2011 17:05
Photo

Putin → Napster

Σας ευχαριστώ πολύ Επίσης ιδιαίτερα αδικημένη σειρά. : <
Dec 20 2011 17:04
Photo

Napster → Putin

Η pic και η ποιότητα της είναι όλα τα yen. Θα σου στείλω την full version μιας και στην επιφάνεια εργασίας έχω βάλει μόνο το κεφάλι. :P [url]http://img196.imageshack.us/img196/7094/815451wots31.jpg[/url]
Dec 20 2011 15:39
Photo

Putin → GhostPrince

Ζητώ κι απο΄σένα το mpd wp σου επειδή παραδόξως δεν το βρίσκω πουθενά, ευχαριστώ!
Dec 20 2011 11:55
Photo

Putin → Napster

Σου ζητώ το ωραίο WotS3 wallpaper σου μιας και δεν το βρίσκω σε ανάλυση της προκοπής, ευχαριστώ!
Dec 20 2011 11:54
Photo

Kenny → Putin

[QUOTE=Putin;549306]Νόμιζα πως πλέον όλος ο κόσμος ήξερε τον Goro![/QUOTE]Στο /a/ τον ξέρουν. Στο .aNiMe//GR, όχι. :Ρ
Dec 20 2011 00:46
Photo

Mad_Hatter → Putin

νίκησα το 1ο μου game vs Hell και έπρεπε κάπου να το πω
Dec 19 2011 22:00
Photo

Putin → Lord Leon

Σουρ. Το ορίτζιναλ είναι μικρότερο, πιο βρώμικο, και ο Σπάηκ είναι μπλε. Η "δικιά μου" βερσιόν πάλι έχει κενό κάτω γιατί θα έμπαινε το τάσκμπαρ από κάτω οπότε δε μ' ένοιαξε. [URL="http://img845.imageshack.us/img845/4156/deedosupaiku.png"]Αυτό[/URL] έχω πρόχειρο, αν θες ορίτζιναλ πες.
Dec 17 2011 20:36