Community Status Updates
Vagelio → AfrObOy
Νο problem, καλή αρχή. Εγώ από την άλλη μάλλον θα αργήσω να το τσεκάρω... έχουν μαζευτεί πολλά Τ^Τ
Sep 07 2010 19:17
matassos → Vagelio
[URL]http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=200496[/URL]
αντε θα το παρω και γω :P
Sep 07 2010 14:03
Vagelio → AfrObOy
Yup, στις 2 Οκτωμβριου :D
[url]http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=7251[/url]
Sep 06 2010 18:12
Vagelio → Zoro
Ουπς, συγγνωμη για την αργοπορημενη απαντηση >_<.
Don't worry, αμα εχουν παρομοιο ρυθμο θα τα αγαπησω κι ας μην εχω δει τις πορωτικες σκηνες για να εχω κατι να μου ερχεται στο μυαλο οταν τα ακουω :)
Sep 05 2010 20:04
Vagelio → AfrObOy
Ωραιο αβαταρ :). Kι εσυ περιμενεις το bakuman να βγει σε ανιμε τον οκτωμβριο?
Sep 05 2010 19:50
Vagelio → SkullKaizer
Σ' ευχαριστω για την ενημερωση, εμαθα οτι βγαινει το σαββατο αλλα δεν ηξερα ακριβως ποιο :).
Αθηνα ερχομαι τεταρτη να βρω σπιτι να νοικιασω αλλα μετα λογικα θα ξαναεπιστρεψω ηρακλειο μεχρι να ανοιξει η σχολη:ureshii:.
Cosplay? Δεν ειναι για 'μενα αυτα....:hot:
Sep 02 2010 23:09
SkullKaizer → Vagelio
το περιοδικο "9" με τα αποτελεσματα βγενει στισ 11/9
αν δεν σου απαντισε κανεις πριν απο μενα :P
εσυ ποτε ερχεσαι αθηνα αληθεια? 11/9 εχει και το back to school cosplay party =P
Sep 02 2010 20:49
Zoro → Vagelio
Ναι, όπως σου είπα, πέρα από τα κέλτικα μοιάζουν πολύ και μάλιστα, επειδή το shippuuden είναι και πιο πολύ καιρό έξω, θεωρώ πως σαν σύνολο είναι και καλύτερα (βέβαια αν δεν τα δεις συνδυασμένα με τις σκηνές παίζει να μην έχουν την ίδια επίδραση). Θα σου έλεγα μην το κατεβάσεις αν θες να δεις ποτέ την σειρά, αλλά επειδή φαντάζομαι δεν υπάρχει περίπτωση θα πω απλά κατέβασέ το όταν έχεις ξεμείνει από songs και θες κάτι νέο και awesome. :P
Πάντως κι εγώ αργώ να ξεκολλήσω από soundtrack, αν είναι καλό. ^^
Sep 02 2010 02:06
Vagelio → Zoro
Θα το εχω υποψιν μου και οταν θελησω νεα soundtrack (θα αργησει λιγο να γινει μιας και δεν θα ξεκολλησω ευκολα) θα googlαρω αυτα του shippuden να δω τι παιζεται :) . Ελπιζω να ειναι εξισου πλουσια με αυτα του fairytail :blingeye2:
Sep 01 2010 18:32
Zoro → Vagelio
[QUOTE=Vagelio;422267]Btw lexus, thanks για το link. Aυτη η σειρα εχει τα καλυτερα soundrack που εχω δει σε ανιμε :kawaii: Αααχ~ κελτικη μουσικη:blingeye2:[/QUOTE]You' re welcome. :)
Και να ξέρεις, όπως είπα και στον Jorg, ότι ο ίδιος συνθέτης έχει κάνει και το OST για το Naruto Shippuuden και κι εκεί έχει βγάλει απίστευτα κομμάτια, τα σπάει, αν τυχόν ενδιαφέρεσαι πες μου. Πάντως αυτά τα κέλτικα-ιρλανδέζικα μόνο στο FT τα έχει (όλα τα υπόλοιπα μοιάζουν αρκετά με του Naruto πάντως), ο τύπος έχει από ένα τέλειο κομμάτι για κάθε σκηνή. :P
Sep 01 2010 00:20
Vagelio → matassos
Οκ, αλλα μαλλον θα την αγοραζουμε απο δω και περα (ειδα ενα Ε στον παγκο της κουζινας)
Aug 31 2010 01:15
matassos → Vagelio
α ωραια thx για την πληροφορια, ε εχεις δωσει τα στοιχεια σου, λογικα θα σε ειδοποιησουν.
ε και αφου θα συνεχισει να εκδιδετε , οπως προηγουμενος θα ανακοινωθουν στο περιοδικο τα αποτελεσματα και θα εκδωσουν καποια απο αυτα.
πιστευω σε κανα μηνα, εχει και ενα τηλεφωνο ομως για πληροφοριες αν θες παρε και ρωτα
Aug 30 2010 22:40


This status update has reached the maximum number of replies allowed
