Community Status Updates
Vagelio → Jorg
Ubercute setάκι, όσο για τα n fanarts πέρα από το ζίροτσαν, θα βρεις πολλά και σε αυτό εδω το site [url]http://www.pixiv.net/tags.php?tag=N&p=2[/url] (από αυτό διαλέγουν τα καλύτερα και τα βάζουν στο zero, αλλά μερικές φορές μπορείς να βρεις πολύ ωραία κομμάτια που να είναι υποτιμημένα επειδή δεν έχουν εντυπωσιακό artwork), Kαλό κάψιμο:gotit:
[QUOTE]
Πάλι καλά που δεν είδε η δικία μου μάνα αυτές τις ειδήσεις...[/QUOTE]
Δεν τολμάω να φανταστώ τι θα γινόταν στο σπίτι :Crying2:
Jun 21 2011 19:14
Vagelio → Botsun
Eυχαριστώ πολύ, προς τα παρόν είμαι σε καλό δρόμο. Θα πάω για ύπνο σε λίγο και θα ξυπνήσω το βράδυ για να τελειώσω το χρώμα και μια παρουσία που μου μένουν.
Την επόμενη φορά θα έρθω.
Jun 15 2011 09:43
Vagelio → Botsun
Gomen Τ^Τ. Αυτη την τεταρτη μου ειναι αδυνατον γιατι πεμπτη παραδιδω σε δυο εργαστηρια αλλα σαββατοκυριακο ή την επομενη τεταρτη θα μπορουσα ανετα. Καλα να περασετε.
Jun 14 2011 02:56
SkullKaizer → Vagelio
γεια! το εφτιαξα το thread >> [url]http://www.anime.gr/forums/showthread.php?t=10257[/url] < σηζητιση εδω ^0^
Jun 13 2011 13:43
Jorg → Vagelio
:hahaha:
Αυτή ήταν η πιο πρωτότυπη και γαμάτη ευχή που έχει ακούσει! Ευχαριστώ πολύ και παρομοίως.
Jun 10 2011 14:46
Vagelio → Jorg
Χρόνια πολλά~! Σου εύχομαι για μια ζωή γεμάτη ανέσεις, λεφτά, υγεία και ένα κάρο χαμάληδες για να σε υπηρετούν ^_^
Jun 10 2011 14:40
Vagelio → Jorg
LOL, η TV μου όμως είναι για μπάζα. Εσύ έχεις ολόκληρο εξοπλισμό για πάρτι!
Άααασε, κόλαση είναι να βλέπεις anime με 1080p στην οθονάρα! :blingeye2:
Jun 09 2011 21:05
Jorg → Vagelio
Γιατί εσύ δεν έχεις όλο το σπίτι δικό σου; XD
42άρα;;;;;;; OMG, αυτό θα πει απόλαυση. :hihi2: ~bya
Jun 09 2011 18:40
Vagelio → Jorg
Μια χαρούλα να έχεις όλο το σπίτι δικό σου =w=. Eγώ βλέπω σε 42αρα οθόνη μόνο όταν πηγαίνω στον Αστρινό Τ^Τ....
Jun 09 2011 16:54


This status update has reached the maximum number of replies allowed
