Jump to content


Community Status Updates


Photo

Vagelio → Jorg

Ubercute setάκι, όσο για τα n fanarts πέρα από το ζίροτσαν, θα βρεις πολλά και σε αυτό εδω το site [url]http://www.pixiv.net/tags.php?tag=N&p=2[/url] (από αυτό διαλέγουν τα καλύτερα και τα βάζουν στο zero, αλλά μερικές φορές μπορείς να βρεις πολύ ωραία κομμάτια που να είναι υποτιμημένα επειδή δεν έχουν εντυπωσιακό artwork), Kαλό κάψιμο:gotit: [QUOTE] Πάλι καλά που δεν είδε η δικία μου μάνα αυτές τις ειδήσεις...[/QUOTE] Δεν τολμάω να φανταστώ τι θα γινόταν στο σπίτι :Crying2:
Jun 21 2011 19:14
Photo

Vagelio → Botsun

Eυχαριστώ πολύ, προς τα παρόν είμαι σε καλό δρόμο. Θα πάω για ύπνο σε λίγο και θα ξυπνήσω το βράδυ για να τελειώσω το χρώμα και μια παρουσία που μου μένουν. Την επόμενη φορά θα έρθω.
Jun 15 2011 09:43
Photo

Botsun → Vagelio

Καλώς,καλή επιτυχία με τα εργαστήρια !! :)
Jun 14 2011 11:05
Photo

Vagelio → Botsun

Gomen Τ^Τ. Αυτη την τεταρτη μου ειναι αδυνατον γιατι πεμπτη παραδιδω σε δυο εργαστηρια αλλα σαββατοκυριακο ή την επομενη τεταρτη θα μπορουσα ανετα. Καλα να περασετε.
Jun 14 2011 02:56
Photo

Vagelio → SkullKaizer

Good, θα μπω να δω και με την πρωτη ευκαιρια θα ποσταρω.
Jun 14 2011 02:54
Photo

Botsun → Vagelio

Αν πάμε,την Τετάρτη για καφέ με τον Tenshi,θα'ρθεις ?
Jun 13 2011 14:42
Photo

SkullKaizer → Vagelio

γεια! το εφτιαξα το thread >> [url]http://www.anime.gr/forums/showthread.php?t=10257[/url] < σηζητιση εδω ^0^
Jun 13 2011 13:43
Photo

SkullKaizer → Vagelio

^^ thanx
Jun 10 2011 19:39
Photo

Vagelio → SkullKaizer

Θεϊκή η νέα sig :kakaka::kakaka::kakaka::kakaka:
Jun 10 2011 19:36
Photo

Vagelio → Jorg

Xαίρομαι :D.
Jun 10 2011 14:56
Photo

Jorg → Vagelio

:hahaha: Αυτή ήταν η πιο πρωτότυπη και γαμάτη ευχή που έχει ακούσει! Ευχαριστώ πολύ και παρομοίως.
Jun 10 2011 14:46
Photo

Vagelio → Jorg

Χρόνια πολλά~! Σου εύχομαι για μια ζωή γεμάτη ανέσεις, λεφτά, υγεία και ένα κάρο χαμάληδες για να σε υπηρετούν ^_^
Jun 10 2011 14:40
Photo

Vagelio → Jorg

LOL, η TV μου όμως είναι για μπάζα. Εσύ έχεις ολόκληρο εξοπλισμό για πάρτι! Άααασε, κόλαση είναι να βλέπεις anime με 1080p στην οθονάρα! :blingeye2:
Jun 09 2011 21:05
Photo

Jorg → Vagelio

Γιατί εσύ δεν έχεις όλο το σπίτι δικό σου; XD 42άρα;;;;;;; OMG, αυτό θα πει απόλαυση. :hihi2: ~bya
Jun 09 2011 18:40
Photo

Vagelio → Jorg

Μια χαρούλα να έχεις όλο το σπίτι δικό σου =w=. Eγώ βλέπω σε 42αρα οθόνη μόνο όταν πηγαίνω στον Αστρινό Τ^Τ....
Jun 09 2011 16:54