Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Kamen Tantei Zura → Kenny

Χρόνια πολλά! Να χαίρεσαι το όνομά σου! :D Και ό,τι επιθυμείς. Πάντα γερός. [I]Ναι αν δεν μου το λέγανε σήμερα, δεν θα το έπαιρνα χαμπάρι ότι γιορτάζεις xD[/I]
Δεκ 15 2011 13:05
Φωτογραφία

KennyMaya-chan

Αλήθεια, Punpun v09 διάβασες; Αυτό το manga όσο πάει γίνεται πιο ψυχοπλακωτικό. T__T
Δεκ 15 2011 13:04
Φωτογραφία

KaiKenny

ΥΣΤ. Χρόνια πολλά!
Δεκ 15 2011 13:03
Φωτογραφία

KaiKenny

Ok, δεν είχα διαβάσει κάτι τέτοιο ως τώρα οπότε προσπαθώ να σκεφτώ τις πιθανότητες. Το πιο λογικό θα ήταν να κοπεί το magico ή το ST&RS αυτή τη στιγμή. Η Aimoto έβγαλε one-shot και πιθανόν να το δούμε serialized σύντομα, οπότε μια σειρά σίγουρα θα πάρει πόδι. Το θέμα είναι ότι δε θυμάμαι να έχω δει το Magico να τα πηγαίνει πολύ καλά για τα standar της Shounen Jump (ίσως μπορείς να με διαφωτίσεις) για να μην κοπεί αντίθετα με άλλες σειρές όπως το Nurarihyon και το Kuroko No Basket που μπορεί να πιάνουν πάτο στα rankings αλλά πουλάνε πολύ καλά. Αυτή τη στιγμή πιο λογικό θα μου φαινόταν αν ο ίδιος ο Katou ήθελε να το τελειώσει εκεί που έφτασε, αλλά ούτε κι εμένα θα μου κάνει εντύπωση αν τελειώσει στο σημείο που είναι. Έχουμε ήδη και δυο δοκιμασμένα one-shots, δεν αποκλείω να έρχεται η ώρα να αποχαιρετήσουμε 2-3 σειρές και να δούμε αυτά στη θέση τους. Άσχετο, το Kurogane δεν λέει να πέσει και πολύ στα rankings. Ίσως το ξαναπιάσω από περιέργεια να δω τι γίνεται και τα πάει καλά. Να δούμε αν θα πιάσει και το Pakki καμιά ομάδα.
Δεκ 15 2011 11:50
Φωτογραφία

KennyKai

Παίζει να μας trollάρει ο editor των RH, αλλά λέει ότι το επόμενο κεφάλαιο είναι το τελευταίο. The sad thing is, I can imagine it ending next chapter.
Δεκ 15 2011 11:33
Φωτογραφία

VagelioKenny

Kenny, γίνεται να αφαιρέσεις το X-mas από τον τίτλο του thread? [url]http://www.anime.gr/forums/showthread.php?t=10722[/url] Eυχαριστώ ^_^
Δεκ 14 2011 22:17
Φωτογραφία

Kenny → Osama Bin Laden

Επιβεβαίωσε plz αν είναι σωστή η λύση του Zane στο Six Degrees.
Δεκ 14 2011 17:30
Φωτογραφία

Kenny → Hyuuga_Nikorasu

Μου έχουν πει γι' αυτό το background ότι προκαλεί επιληψία. :uhh: Τι να πεις... δεν μπορούν να εκτιμήσουν όλοι τον M.C. Escher. :canthelp: Yeap, ΗΜΜΥ κι εγώ, και σηκώνω το σταυρό του μαρτυρίου για να τελειώσω.
Δεκ 14 2011 14:50
Φωτογραφία

Theodore :D → Kenny

[IMG]http://memebase.com/wp-content/themes/vip/cheezcommon2/ragecomic/packs/sad/images/Dejected.png[/IMG]
Δεκ 14 2011 14:46
Φωτογραφία

Hyuuga_Nikorasu → Kenny

σσσσσστ! rules 1 and 2! φοβερο το profile σου, το background τα σπαει!! και ηλεκτρολόγος μηχανικός βλέπω... παντού το σινάφι μας
Δεκ 13 2011 22:59
Φωτογραφία

Kenny → Hyuuga_Nikorasu

/a/non κι εσύ;
Δεκ 13 2011 17:42
Φωτογραφία

Tenshi → Kenny

I am sory bro!! :( Δαμν! Και φαινόταν μικρούλα στην οθόνη μου !! :P Αλλά, έχεις δίκιο είναι way 2 much damn me :foreveralone:
Δεκ 13 2011 08:41
Φωτογραφία

Kenny → Tenshi

TENSHIIIIIIII... μίκρυνε την υπογραφή σου μέχρι 700 pixels πλάτος. Δεν έχουν όλοι 1920x1080 ανάλυση οθόνης. :chigau:
Δεκ 13 2011 02:22
Φωτογραφία

Botsun → Kenny

Λες ε ; Είχα ξεκινήσει να το διαβάζω,αλλά πλακώθηκα στο πρώτο εξάμηνο με την σχολή και το παράτησα... Άκυρο,αλλά με την επιλογή νέου mod,τι γίνεται ;
Δεκ 12 2011 21:50
Φωτογραφία

Kenny → Botsun

*insert generic συμβουλή που ταιριάζει στα πάντα* Πιάσε το manga.
Δεκ 12 2011 21:22