Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Night Wizard SealKenny

Λες εε; :hahaha::hahaha: Έλεγα να μειώσω το impact. Κοτζάμ 薬売り και να γίνομαι [I]τόσο[/I] (περι)γραφικός; :P It is his fate not to be superficial, μιας και αυτός μαναράκι είναι (:P), για αυτό θα ξαναπροσπαθήσω Kenny-san. I won't fail you. [SIZE=1]My fingers are ready! :hahaha:[/SIZE]
Ιαν 07 2012 04:18
Φωτογραφία

KennyNight Wizard Seal

[QUOTE]Θα ακολουθήσω το ρεύμα της πλειοψηφίας και θα ψηφίσω τον κύριο Σαμουράι με το Χ στο μάγουλο(μου αρέσει όταν γίνομαι γραφικός).[/QUOTE]Αυτό λέγεται "γίνομαι περιγραφικός". Γραφικός θα γινόσουν αν έλεγες "θα ψηφίσω το κοντό κι ατίθασο μανάρι με τα κόκκινα μαλλιά και τη χιαστί χαρακιά στο τρυφερό του μάγουλο, γιατί με κολάζει το άτιμο και δεν μπορώ να αντισταθώ". :hahaha:
Ιαν 07 2012 02:06
Φωτογραφία

KennyHajime_Saito

Χμμμ... δεν είχα την αίσθηση των ωρών που περνούσαν, αλλά ένα 6ωρο το θέλει σίγουρα. Βέβαια εγώ έκανα και skip κάμποσους διαλόγους (κυρίως με Misha και school staff), οπότε αν τα διαβάζεις όλα μπορεί να φτάσει και 10ωρο. Next stop, Lilly. XD
Ιαν 06 2012 20:50
Φωτογραφία

Hajime_SaitoKenny

Και συ Hanako ρε; Βέβαια εγώ έχω να ασχοληθώ με το παιχνίδι απο τότε που είχε βγει το πρώτο ντέμο. Πόση ώρα περίπου σου πήρε το route;
Ιαν 06 2012 20:01
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → Kenny

[URL]http://www.anime.gr/forums/showpost.php?p=551813&postcount=1033[/URL] Mε συγχωρεις κιολας, αλλα μετα απο ολη την επιθεση που εφαγα, με καπελο το 'ρολεπλευ' αυτο ηταν το λιγοτερο. Αλλωστε ποσταρα πριν ανακοινωθει οτι ειμαι νεκρη, και αν κοιταξεις τα ποστ μου πρωτη πρωτη ελεγα στα ζομπι να μην μιλανε. Αλλα ναι, το ταμπλο και η καταμετρηση ψηφων εγινε σημερα, και δεν θα ποσταρα απο τη στιγμη που θα εβγαινε το αποτελεσμα και μετα. Να κραξεις τον specialista που ειχε πεθανει απο πριν και πεταχτηκε οκ, αλλα να κανεις ειδικο ποστ για μενα χωρις καν ανακοινωση και καταμετρηση ψηφων ως Lynched.. οκ. Τωρα αν εσυ ειχες την υπομονη να υπομεινεις ολο αυτο το ξεκατινιασμα εναντιον σου χωρις να βγαλεις αχνα, με γεια σου.
Ιαν 05 2012 02:36
Φωτογραφία

zennith666 → Kenny

Oh god φοβάμαι!!!!
Ιαν 04 2012 15:33
Φωτογραφία

KaiKenny

Έχει συμβεί σε όλους μας, don't worry.
Ιαν 04 2012 14:29
Φωτογραφία

Kenny → zennith666

Ξεκίνα Good Ending, να νιώσεις το rage το τρικούβερτο... :hahaha:
Ιαν 04 2012 13:56
Φωτογραφία

KennyKai

Sorry για χθες, έφαγε φόλα η σύνδεση στο άκυρο. >.>
Ιαν 04 2012 13:48
Φωτογραφία

zennith666 → Kenny

[url]http://www.mangaupdates.com/mylist.html?id=283192&list=wish[/url] τι πιστεύεις ότι πρέπει οπωσδήποτε να διαβάσω μετά?? Άμα δεν είναι στην wish list μου μην ντραπείς!!!(έλεγξε και την read list μήπως είναι ήδη μέσα !!!)
Ιαν 04 2012 02:57
Φωτογραφία

zennith666 → Kenny

Τελείωσα το Pastel και διάβασα και το Koharu no Hibi.Για το δεύτερο ρε φίλε τι να σου πω .Απλά τελείωσα το last chapter και μετά ένιωθα "ΠΕΡΙΕΡΓΑ" μέχρι που έκανα ένα μπανάκι και κάλμαρα λίγο το κορμάκι μου.Τι ψυχωτικό ον είναι αυτή η Koharu.Έχω να νιώσω έτσι από την στιγμή που είδα την Yuno(Mirai Nikki) σε love berskerkering και έσφαζε ότι έβρισκε μπροστά της XD.Τέλειο είναι αν και περιμένω κάνα ending σαν το school days για να μας ξενερώσει...
Ιαν 04 2012 02:56
Φωτογραφία

phm → Kenny

Σπαστικό να κάνεις kazoe-yakuman και να βγαίνεις δεύτερος (αλλά ντάξει 3p με tsumo είναι). [url]http://tenhou.net/0/?log=2012010323gm-0011-0000-x59e7812b829a&tw=1[/url]
Ιαν 03 2012 16:42
Φωτογραφία

Ramona → Kenny

Thanks για το τραγουδακι! :) Καλα ειναι στο Brighton, εξαρταται βέβαια απο πια πλευρα το βλεπεις. Απο ποιοτητα ζωης,τιμες κλπ ναι ειναι μια χαρα αλλα απο πιο κοινωνικη αποψη ο κοσμος ειναι ολιγον κρυος για να μην πω τπτ αλλο. Παραδοξως οι Αγγλοι ειναι αποτα πιο cool ατομα που εχω γνωρισει ;P
Ιαν 03 2012 15:21
Φωτογραφία

Kenny → Ramona

[QUOTE]Location Brighton, Uk [/QUOTE]Obligatory: [youtube=TdUKi3_QntE]Queen - Brighton Rock[/youtube] (Δεν μπορεί να είναι τόσο χάλια όσο είναι η Ελλάδα τώρα.)
Ιαν 03 2012 14:12
Φωτογραφία

KaiKenny

Ισχύει αλλά δεν φταίει το attention span μου σ' αυτή την περίπτωση. Είχα να κάνω δουλειές στο σπίτι και έφυγα. :unlucky: Αργότερα φυσικά είδα τη μικρή που το διάβαζε και είχε φτάσει στα τελευταία μεταφρασμένα κεφάλαια, αλλά δεν μπήκα στον κόπο να ζητήσω τον τίτλο και στο τέλος το ξέχασα τελείως.
Ιαν 02 2012 23:50