Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

sickdrummer → Kenny

Απ,ναι τωρα το ειδα.Οκ thanks.
Δεκ 02 2008 19:12
Φωτογραφία

Kenny → sickdrummer

Ναι βρε, αφού το λέει και στον τίτλο. :bleh:
Δεκ 02 2008 19:04
Φωτογραφία

sickdrummer → Kenny

Kenny αυτη η συναντηση θα γινει στην Θεσσαλινικη?
Δεκ 02 2008 18:53
Φωτογραφία

Kenny → Geutella

Geutella, there's only so much a mod can take... την απάντηση ότι δεν υπάρχουν ελληνικά fansubs πέραν αυτών που του επισημάναμε την πήρε πολλές φορές. Πόσες φορές ακόμα έπρεπε να διαβάσουμε την ίδια ερώτηση από το ένα thread στο άλλο; Κάποιος έπρεπε να χρησιμοποιήσει πιο αυστηρό τόνο για να καταλάβει ότι δεν έχει νόημα αυτό που κάνει. Όσο για το αν τον πλήγωσε το post μου, επέτρεψε μου να μην παίρνω το ενδεχόμενο στα σοβαρά. Σε ηλικία 11 χρονών είχα φάει μεγαλύτερες πίκρες από το να μου πουν ότι το αγαπημένο μου anime δεν έχει ελληνικούς υπότιτλους. Κάπου γινόμασε υπερ-προστατευτικοί, νομίζω.
Δεκ 02 2008 04:25
Φωτογραφία

Geutella → Kenny

Γεια σου Κenny συγνώμη που με το "καλημέρα σας" σου αφήνω αυτό το σχόλιο αλλά αναφορικά με ένα ποστ που έκανες στο topic: "ΠΑΙΔΙΑ ΝΕΑ ΑΛΥΣΙΔΑ ????" νομίζω ότι μίλησες πολύ σκληρά στον AristidisK... είναι ένα παιδάκι 11 χρονών είναι λογικό να μην ξέρει καλά αγγλικά και το κακόμοιρο να ζητάει διακαώς ελληνικούς υπότιτλους... ξέρω ότι καταντάει κουραστικό αλλα δεν παύει να είναι ένα μικρό παιδί... μην είσαι τόσο αυστηρός μαζί του... είναι κρίμα.... ελπίζω να μην σε στεναχωρώ με αυτά που λέω αλλά τον λυπήθηκε η ψυχή μου τον κακομοίρη τον AristidisK....
Δεκ 01 2008 23:16
Φωτογραφία

Yunancy → Kenny

[B]Νασαι καλα βρε Kenny,[IMG]http://i53.photobucket.com/albums/g76/09-/emoticon/banzai.gif[/IMG]μου φενεται αστειο αυτο το ανιμε οποτε θα το δω! ευχαριστωωωω!!! [/B]
Νοέ 28 2008 16:35
Φωτογραφία

Kenny → Yunancy

Είναι από το anime [URL="http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=3468"]Gintama[/URL].
Νοέ 28 2008 16:30
Φωτογραφία

Yunancy → Kenny

[B]Sorrryyy για την απασχοληση βρε Kenny....αλλα μπορω να σε ρωτησω κατι?[IMG]http://i53.photobucket.com/albums/g76/09-/emoticon/009-1.gif[/IMG] μου αρεσει πολλυ το αβαταρ και η signature σου...απο ποιο ανιμε ειναι???[IMG]http://i53.photobucket.com/albums/g76/09-/emoticon/thg-pori-1.gif[/IMG][/B]
Νοέ 28 2008 16:11
Φωτογραφία

Kenny → Shadowstrike

Η υπογραφή του Dante80 είναι από το manga "Yotsubato!".
Νοέ 27 2008 21:33
Φωτογραφία

Phantom DuckKenny

Το 8th MS Team είναι από τις πιο απίστευτες δουλειές Gundam που έχουν βγει, ελπίζω να σου άρεσε. Έτσι, σιγά σιγά θα γίνεις κι εσύ Hardcore χωρίς να το καταλάβεις :P Εγώ τώρα άρχισα το Orguss. Έχει κλασσικά τα κλισέ και τις σεναριακές τρύπες του '80 όμως γενικότερα ξεκινάει καλά. Έχει και εντελώς οτινάναι ending, μιλάμε οι δημιουργοί πρέπει να είχαν τρελά κέφια όταν το δημιούργησαν :hahaha: [url=http://www.youtube.com/watch?v=djNIojS9K8U]YouTube - γ€εΏƒγ―γ‚Έγƒ—γ‚·γƒΌγ€[/url] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=lnrwEJn0k30"][/URL]
Νοέ 24 2008 02:02
Φωτογραφία

Zauk-Lain-Kenny

meh kenny ok i will do your favor and i will not hurt chiyo anymoar..now just look your msn...FLS(for love's sake):P
Νοέ 22 2008 23:19
Φωτογραφία

KennyZauk-Lain-

Dude, for love's sake, hurt Uruhara! You can't hate Chiyo more than him. Jesus...
Νοέ 22 2008 18:59
Φωτογραφία

Radagast → Kenny

Χεχε, όντως medicine seller ftw. ^^ Οκ έκανα κάτι αλλαγές ώστε να μικρύνει το sig και να μείνουν μόνο τα pics. Δεν είναι εντάξει τώρα ή ούτε;;
Νοέ 22 2008 18:18
Φωτογραφία

Kenny → Radagast

:nod::nod::nod::nod::nod::nod::nod::nod::nod::nod::nod::nod::nod::nod::nod::nod::nod::nod::nod::nod::nod::nod::nod::nod::nod::nod::nod::nod::nod::nod: το set. (Αν και πρέπει να βγάλεις την πρώτη εικόνα στο spoiler γιατί σου αυξάνει το συνολικό μέγεθος της sig πάνω από το όριο.)
Νοέ 22 2008 17:56
Φωτογραφία

Dante1990 → Kenny

Οπότε έκανα βλακεία που έσβησα το παλιό..Ευχαριστώ πάντως!
Νοέ 20 2008 14:56