Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

AnelisKenny

tis true i live off flesh but only if it's fresh don't hate on me brains are my candy you are out of your league :P
Ιούν 28 2010 18:56
Φωτογραφία

KennyAnelis

You believe that, really? Cause I think it's just silly. Rhyme duel, bring it on! :hahaha:
Ιούν 28 2010 18:45
Φωτογραφία

AnelisKenny

i do, i do but we are people too /cannibal rhyme
Ιούν 28 2010 18:43
Φωτογραφία

KennyAnelis

Δε μας παρατάς κι εσύ με τους κανίβαλους... πολλά zombie flicks βλέπεις. :hihi2:
Ιούν 28 2010 18:39
Φωτογραφία

matassos → Kenny

ok thx, αλλη μια αποδειξη οτι το κλεισημο του γαματο οδηγησε στο να χαθει μια απο τις μεγαλυτερες και τη μεγαλυτερη ελληνικη βαση δεδομενων..
Ιούν 28 2010 18:36
Φωτογραφία

Kenny → matassos

Βασικά τα είχα κατεβάσει από το gamato.info και μιλάμε για 1.7 GB stuff, οπότε καταλαβαίνεις ότι δεν είναι και εύκολο να σου τα στείλω. Αν πάντως ψάχνεις κάτι συγκεκριμένο, ρώτα με, κι αν το έχω στο ανεβάζω.
Ιούν 28 2010 18:13
Φωτογραφία

matassos → Kenny

yes you are! αυτο ηθελα! λεγοντας συλλογη, μπορεις να τη στειλεις? ή ειναι απο διαφορετικα λινκς ενας αχταρμας?
Ιούν 28 2010 18:02
Φωτογραφία

Kenny → matassos

[url]http://rapidshare.com/files/403562514/BWV_1007__Suite_No_1_in_G_maj_for_solo_cello__tr_Duarte.pdf.html[/url] Am I awesome? Yes I am.
Ιούν 28 2010 17:06
Φωτογραφία

Kenny → matassos

Ουφ... το έχω σε παρτιτούρα, αλλά δεν έχω scanner. Κάπου είχα μια συλλογή από παρτιτούρες σε ηλεκτρονική μορφή. Κάτσε να ψάξω.
Ιούν 28 2010 17:01
Φωτογραφία

matassos → Kenny

ρε ξερεις που μπορω να το βρω αυτο? Cello-Suite No. 1, BWV 1007 (for Guitar) ενοειτε χωρης πληρομη.. το imslp δεν το χει για κιθαρα :-/
Ιούν 28 2010 16:58
Φωτογραφία

Kenny → johntheo95

Ελεύθερα.
Ιούν 28 2010 16:43
Φωτογραφία

johntheo95 → Kenny

οκ ευχαριστω να ρωτησω μπορω να βαλω σε καποιο accound μου για διαφημηση καποια pics με το anime.gr?
Ιούν 28 2010 16:23
Φωτογραφία

Kenny → johntheo95

Μιλάς για τα banners που γράφουν .aNiMe//GR; Αυτά είναι ειδικά φτιαγμένα για το forum μας. Αν θες τις εικόνες από τις οποίες προήλθαν, είναι από ένα σωρό διαφορετικά μέρη, και γενικά για να τα βρεις είναι μεγάλος μπελάς. Πάντως αυτό το jet fighter είναι από κάποιο Macross. Ψάξε για Macross artbooks.
Ιούν 28 2010 16:18
Φωτογραφία

Warchief → Kenny

κορυφαίο ε;
Ιούν 28 2010 13:29
Φωτογραφία

matassos → Kenny

ναι το παρατηρησα και γω αλλα δεν του εδωσα σημασια, τεσπα του εκανα ενα κροπ τωρα..
Ιούν 28 2010 12:11