Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Strange Loop → Kenny

ας δωσουμε λιγη μουσικη στο προφιλ σου... [youtube]Shu1gZvDJ_Y[/youtube]
Αύγ 06 2010 18:32
Φωτογραφία

Whitelighter → Kenny

Ωραίο emoticon. Are you gonna make me an offer I can't refuse?
Αύγ 06 2010 16:34
Φωτογραφία

Kenny → Whitelighter

Όλα τα threads παρακολουθώ. :mafia:
Αύγ 06 2010 16:12
Φωτογραφία

Whitelighter → Kenny

Μπα; Εσύ παρακολουθείς το thread "Digimon";
Αύγ 06 2010 15:34
Φωτογραφία

Kenny → Whitelighter

Μεγάλο post από τον Whitelighter. :O
Αύγ 06 2010 15:04
Φωτογραφία

Strange Loop → Kenny

κοιτα μεγαλωσα με το κασετοφωνο να παιζει ρουβα(μεγαλυτερες αδερφές), αντι ομως να τον μισησω , συνεχισα να τον ακουω...
Αύγ 06 2010 10:46
Φωτογραφία

Serestrum → Kenny

εδω εχω να παιξω tf2 πανω απο μια βδομαδα ρε... ετοιμαζομαι για νεο γυρο HL2 με HD textures... *ω*
Αύγ 06 2010 08:36
Φωτογραφία

Kenny → didimakia

Δεν νομίζω ότι θα τα πω καλύτερα από μερικά tutorials... [url]http://vandelaydesign.com/blog/design/tutorials-photoshop-brushes/[/url]
Αύγ 06 2010 08:11
Φωτογραφία

didimakia → Kenny

Ηey Mr Kenny! May i ask you sthing? XD μηπως ξερετε τι ακριβως ειναι τα brushes στο PS?
Αύγ 06 2010 01:16
Φωτογραφία

Kenny → matassos

Εδώ που είμαι δεν έχω τον φάκελο με τις παρτιτούρες. Ξαναρώτα με όταν γυρίσω Θεσσαλονίκη.
Αύγ 05 2010 23:19
Φωτογραφία

Kenny → Serestrum

Ο καλός ο spy δεν βαριέται... ;p
Αύγ 05 2010 23:18
Φωτογραφία

matassos → Kenny

εχεις το σακουρα? (κομματι για κιθαρα) ολοκληρη την εκδοχη.
Αύγ 05 2010 21:27
Φωτογραφία

Serestrum → Kenny

too much effort... =_=
Αύγ 05 2010 19:24
Φωτογραφία

iristellaKenny

Sankyu sankyu sankyu. To πέτυχα καθώς πηδοβολούσα ανέμελα στο pixiv την ώρα που υποτίθεται ότι διάβαζα. Βρήκα και ένα γαμάτο γούτσου γούτσου σετάκι που ταιριάζει αλλά μάντεψε τι πρόβλημα έχω με την sig ^^'
Αύγ 05 2010 19:23
Φωτογραφία

Kennyiristella

Αααααα... τι όμορφο και γούτσου-γούτσου profile είναι αυτό; Me likes. :3
Αύγ 05 2010 19:19