Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Adventurer → Kenny

Κανονικα εχω να δω μια ταινια με κατι παιδια, αλλα το Mahjong πιθανοτατα με ψηνει περισσοτερο. Για τι ωρα το λετε; Και οταν λες "live" πως ακριβως το εννοεις; :P
Σεπ 28 2010 14:53
Φωτογραφία

Kenny → Adventurer

Το Σάββατο θα είσαι ελεύθερος; Θα παίξουμε mahjong live με τον phm. Είναι ευκαιρία να μάθεις.
Σεπ 28 2010 13:44
Φωτογραφία

Serestrum → Kenny

[IMG]http://static.gamesradar.com/images/mb/GamesRadar/us/Features/2009/07/If%20game%20characters%20were%20Pokemon/Finished/GordonFreemanFIN--article_image.jpg[/IMG] και ενα κορυφαιο... Freenan, TF2 style... [IMG]http://blackmesasource.com/404/gordon_tf2.jpg[/IMG]
Σεπ 27 2010 15:07
Φωτογραφία

KennyBlack Rock

[IMG]http://i180.photobucket.com/albums/x291/Kenny_AF/1285587601776.jpg[/IMG] [IMG]http://i180.photobucket.com/albums/x291/Kenny_AF/1285587631882.jpg[/IMG]
Σεπ 27 2010 14:50
Φωτογραφία

Kennyiristella

[IMG]http://i180.photobucket.com/albums/x291/Kenny_AF/1285588126666.jpg[/IMG]
Σεπ 27 2010 14:46
Φωτογραφία

Kenny → Serestrum

[IMG]http://i180.photobucket.com/albums/x291/Kenny_AF/1285587899242.jpg[/IMG]
Σεπ 27 2010 14:44
Φωτογραφία

Strange Loop → Kenny

Δες Community μην θυμώσω.. ^^
Σεπ 27 2010 02:39
Φωτογραφία

didimakia → Kenny

Xαχα ναι. νομιζω πως εγινα αρκετα γρηγορα αν σκεφτεις πως συμμετεχω πανω κατω ενα χρονο και ας ειμαι γραμμενος απ το 2008 :P Που να μετρουσαν και τα post στα off-topic XD Δεν γινετε να τα δουμε αυτα? π.χ. στο Onepiece.gr ειχα 2000 posts και 5000+ γενικα. εδω δεν εχει κατι τετοιο?
Σεπ 26 2010 23:56
Φωτογραφία

Kenny → didimakia

Ωπ, έγινες κι εσύ Complete!; Άντε, με τις υγείες σου... παλιοspammer. :hehehe:
Σεπ 26 2010 21:54
Φωτογραφία

KennyRevan

[QUOTE]αν θελετε να σας σεβεται το userbase του forum πρεπει να το σεβεστε και εσεις[/QUOTE]Λίγη τροφή για σκέψη: Δεν το βρίσκεις κάπως ενδιαφέρον που η πλειοψηφία του userbase του forum όντως μας σέβεται; ... επειδή όντως τους σεβόμαστε κι εμείς; Που θέλω να καταλήξω: Όλα τούτα τα χρόνια έχουμε σβήσει τόνους και τόνους spam, από αμέτρητα μέλη, with no hard feelings at all. Σχεδόν κανείς δεν μας ζήτησε το λόγο έτσι όπως τον ζητάς εσύ, διότι σχεδόν κανείς δεν εξέλαβε ότι το κάνουμε από αντιπάθεια. Μόνος σου δημιουργείς το πρόβλημα για το οποίο διαμαρτύρεσαι.
Σεπ 26 2010 21:36
Φωτογραφία

Giorgosdbz → Kenny

οκ..καταλαβα τι εννοεις...ομως δεν βρηκα καποιο αλλο κοινο...αμα προσεξεις μοιαζουν ομως δεν υπηρξε ποτε επιρροη απο τους ελληνες στους ιαπωνες (ή το αντιθετο) τεσπα εγω ζηταω συγνωμη και απο σενα...
Σεπ 26 2010 21:03
Φωτογραφία

Kenny → Giorgosdbz

Θέλεις λοιπόν να σεβαστούν τον κόπο σου. Απόλυτα κατανοητό. Αλλά κι εσύ ρε Γιώργο, σεβάσου πρώτος τον δικό ΣΟΥ κόπο. Τι εννοώ. Μπαίνεις που μπαίνεις στον κόπο να τα γράψεις όλα αυτά... μη βιάζεσαι. Κάνε έναν έλεγχο πρώτα να δεις κατα πόσο στέκουν πριν τα δημοσιεύσεις... διότι ειδάλλως όλος ο κόπος πάει στράφι. Θα μπορούσαμε τώρα να σε επιβραβεύουμε και να εμπλουτίζουμε το thread σου, αντί να σου λέμε που και γιατί κάνεις λάθος.
Σεπ 26 2010 20:59
Φωτογραφία

Giorgosdbz → Kenny

κοιτα ειναι σαν να πετανε στα σκουπιδια οτι εγραψα...και κοπιασα για να το γραψω...απο κει και περα δεν ξερω αν ισχυουν
Σεπ 26 2010 20:51
Φωτογραφία

Kenny → Giorgosdbz

[QUOTE]ικανο?? :O αντρας εισαι?[/QUOTE]3.5 χρόνια που είμαι στο .aNiMe//GR, πρώτη φορά συναντώ χρήστη που με είχε περάσει για γυναίκα. :hahaha: Τώρα, στο θέμα του ορθογραφικού... ούτε εγώ το θεωρώ έγκυρο αντεπιχείρημα σ' αυτά που γράφεις, ούτε υποστηρίζω posts σαν κι αυτό, πλην όμως... το post στο οποίο αναφέρεσαι είναι μόλις ένα σε ολόκληρο το thread. Παρακολουθώ το thread από την αρχή του μέχρι τώρα, και όλοι οι υπόλοιποι εκφράζουν τη διαφωνία τους [U]με αυτά που γράφεις[/U], και όχι με την ορθογραφία σου. Οφείλω δε να παρατηρήσω ότι ούτε αυτούς τους καλοδέχτηκες στο thread.
Σεπ 26 2010 20:47
Φωτογραφία

Giorgosdbz → Kenny

ικανο?? :O αντρας εισαι? (χωρις να θελω να θειξω κατι αλλα λογο ονοματος...) τεσπα στο θεμα...αμα θεωρεις εσυ σωστο ο καθενας να ερχεται και να σχολιαζω το ορθογραφικο και να με λεει με τροπο αμορφωτο τοτε θεωρησε το...τι να σου πω...οτι ειπα το διαβασα και το εψαξα
Σεπ 26 2010 20:38