Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

meidei → Kenny

Ενδιαφέρον και λογικό μου ακούγεται τώρα. Θυμήθηκα ότι υπήρξε σχετική εξήγηση όρων του Ματζόγκ ή σε OVA ή σε ταινία του Detective Conan btw, αλλά τίποτα από αυτά τα κινεζοφερμένα.
Νοέ 01 2010 00:29
Φωτογραφία

Tenshi → Kenny

Πες μου ότι ήταν από το BakaBt αυτό? ;) btw, ήρθε το μαγικό, superb βαλιτσάκι με τα διαμαντένια tiles?
Νοέ 01 2010 00:26
Φωτογραφία

Kenny → meidei

Τα περισσότερα από αυτά τα readings είναι taken straight from China, οπότε it's no wonder που δεν βγάζεις άκρη. Πάρε κι άλλα παραδείγματα για να καταλάβεις. 純全帯么 - jun chantaiyao 嶺上開花 - rinshan kaihou 海底撈月 - haitei raoyue 河底撈魚 - houtei raoyui Ακόμα και σε mahjong manga/games/etc θα δεις συχνά αυτούς τους όρους να συνοδεύονται από βοηθητικά katakana, για να καταλαβαίνουν όλοι οι αναγνώστες "τι διάολο γράφει εκεί πέρα". Πχ "二盃口", κι από δίπλα, με μικρά γράμματα "リャンペーコー". Η αλήθεια είναι ότι τα περισσότερα από αυτά τα kanji δεν χρησιμοποιούνται καθόλου στην ιαπωνική γλώσσα πέραν του mahjong, κι ακόμα κι αυτά που χρησιμοποιούνται προφέρονται με άλλο τρόπο... οπότε ακόμα και οι ιάπωνες χρειάζονται λίγη βοήθεια που και που. XD
Νοέ 01 2010 00:20
Φωτογραφία

meidei → Kenny

Ότι πρέπει να στρωθώ, πρέπει :P Τα έχω αμελήσει τα σχετικά με την Ιαπωνία τελευταία. Γεμάτο σπάνια readings αυτή η ορολογία. Tsumo; Pinfu; Έχω κάμποσο δρόμο μπροστά μου μου φαίνεται.
Νοέ 01 2010 00:01
Φωτογραφία

Kenny → meidei

[QUOTE=meidei;442906]Δηλαδή Κένι, για να μάθομε Ματζόγκ, πρέπει να μπορούμε να διαβάζουμε 漢文; :D Ούτε τα μισά δεν κατάλαβα.[/QUOTE]Βοηθάει στην ποζεριά. :mafia: Δε νομίζω ότι εσύ ειδικά θα είχες πρόβλημα να απομνημονεύσεις μερικά kanji παραπάνω. Άμα μάθεις την ορολογία την ίδια, τα kanji με τα οποία γράφονται οι διάφοροι όροι είναι παιχνιδάκι. Ειδάλλως, είτε γράψω "立直 門前自摸 平和 二盃口 断么 ドラ1 倍満", είτε "riichi menzen tsumo pinfu ryanpeikou tanyao dora 1 baiman", πάλι τίποτα δεν θα καταλάβεις. Με λίγα λόγια: στρώσου διάβαζε. XD
Οκτ 31 2010 23:56
Φωτογραφία

LokeKenny

carebear told me, to tell you: "hi" said to the foot XD
Οκτ 31 2010 16:57
Φωτογραφία

KennyLoke

Το ξέρεις ότι δεν έχω κανένα πρόβλημα να σου ρίξω κανά ignore/ban μέχρι να σου περάσει, ε; :hihi2: ... said the foot.
Οκτ 31 2010 16:35
Φωτογραφία

LokeKenny

το ξερεις οτι δεν εχω κανενα προβλημα να ποσταρω για τα επομενα 10 λεπτα εδω και να συζηταω με το "foot" ε? :D [spoiler]αχρηστε[/spoiler]
Οκτ 31 2010 16:31
Φωτογραφία

KennyLoke

Talk to the foot.
Οκτ 31 2010 16:29
Φωτογραφία

LokeKenny

αχρηστε ...
Οκτ 31 2010 16:27
Φωτογραφία

matassos → Kenny

αχ0χα0χα0χα0χαχ0αχ0χα0 ο αλλος ουτε που πειρε χαμπαρι οτι εγραψε το 4000!
Οκτ 31 2010 14:32
Φωτογραφία

Kenny → matassos

Δεν το κάνω για να το πάρω εγώ (αν και θα προσπαθήσω :hehehe:). Το κάνω γιατί αυτό που έγινε είναι blasphemy and madness.
Οκτ 31 2010 14:30
Φωτογραφία

matassos → Kenny

ελεος τι κανει ο ανθρωπος για να παρει το 4000... (και γω το θελα!, το ειχα δει χθες οτι πλησιαζε αλλα το ξεχασα τελειως σημερα Τ_Τ)
Οκτ 31 2010 14:28
Φωτογραφία

Serestrum → Kenny

[IMG]http://img545.imageshack.us/img545/8192/1285717691378.png[/IMG]
Οκτ 30 2010 12:17
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → Kenny

[url]http://www.anime.gr/forums/showpost.php?p=401399&postcount=401[/url] Mε hofταρετε και δεν τα παιρνω και πρεφα!
Οκτ 28 2010 02:06